Remont dużego węzła przesiadkowego na rondzie Reagana trwa od końca czerwca. Na peronach 1 i 2 od strony ul. Piastowej zerwana była kostka.
- To rozwiązanie się nie sprawdziło. Z powodu dużych drgań autobusów i tramwajów kostka się zapada. Wymieniamy zatem podbudowę na betonową - tłumaczył w lipcu Tomasz Sikora, były już dziś rzecznik wrocławskiego MPK.
Przez czas remontu część linii tramwajowych i autobusowych kursuje zmienionymi trasami i odjeżdża z innych przystanków. Dlatego wielu podróżnych z niecierpliwością czekało na oddanie remontowanych peronów do użytku. Tymczasem, pomimo zakończenia prac w ubiegłym tygodniu pojazdy komunikacji nie wróciły na swoje poprzednie trasy, a wyremontowane perony wciąż nie są używane.
Miasto informuje, że wbrew pozorom i obserwacjom pasażerów, remont wcale nie jest zakończony.
- Mamy tu na myśli m.in. ostatnie odbiory, a także co ważne, musimy poczekać, aby beton w torowisku odpowiednio mocno związał w nowej nawierzchni, po której niebawem będą kursowały liczne autobusy i tramwaje - wskazuje Patryk Załęczny z biura prasowego ratusza i przekonuje, że przeprowadzone w ubiegłym tygodniu jazdy próbne przebiegły pomyślnie.
Jak informuje Załęczny, ruch na rondo Reagana wróci wraz z innymi zmianami w rozkładzie MPK, które wejdą w życie w najbliższą sobotę, 26 września.
Strefa Biznesu: Uwaga na chińskie platformy zakupowe
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?