Wydział torowisk MPK startuje z remontami. Zobacz harmonogram prac

Marcin Kruk
Marcin Kruk
Przejęcie utrzymania torowisk przez MPK Wrocław od ZDiUM-u nastąpiło 1 listopada 2019 r. Natomiast 9 stycznia 2020 r. przedstawiciele przewoźnika omówili remontów, jakie MPK ma zamiar zrealizować w tym roku. Pracami na torowiskach zajmie się nowo utworzony Wydział Torów i Sieci, którego kierownikiem został Kamil Kosarewicz.Czytajcie więcej o planach remontowych MPK na następnych slajdach, posługując się klawiszami strzałek, myszką albo gestami Fot. Janusz WóJtowicz / Polskapresse
Przejęcie utrzymania torowisk przez MPK Wrocław od ZDiUM-u nastąpiło 1 listopada 2019 r. Natomiast 9 stycznia 2020 r. przedstawiciele przewoźnika omówili remontów, jakie MPK ma zamiar zrealizować w tym roku. Pracami na torowiskach zajmie się nowo utworzony Wydział Torów i Sieci, którego kierownikiem został Kamil Kosarewicz.

Zwierzęta też potrafią się śmiać

Wideo

Komentarze 20

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

T
Tadeusz

Nie remontujcie pętli na Biskupinie - trzeba bezwzględnie wydłużyć torowisko do ul. Bacciarlego z nową pętlą w okolicy sklepu Biedronka na Bartoszowicach.

G
GULBINOVITZ PEDO

DUDI...pamientasz wtedy rano…jak mi wiozues tego chuopczyka...tak jak chciauuem...byuues POdniecony....zakohany w BAUMANIE...POtratowaues tramwaj...przejechaues motorniczego...POpsues tory...uciekues do Berlina...nieduugo siem spotkamy….

G
Gość

Czytelnicy Gazety Robotniczej są jak brytole i brexit. Nie robić remontów - źle, robić remonty - źle.

G
Gość

Szanowni państwo. PORA SPIE.RDALAĆ Z TEGO MIASTA!

G
Gość

Najpierw to trzeba zrobić drogi na nowo, a nie kłaść tory na hitlerowską kostkę żeby było taniej.

G
Gość
9 stycznia, 19:16, lol:

To teraz sobie odpowiedzmy jak to jest że jednostka budżetowa Gminy Wrocław czyli ZDiUM nie mogła robić remontów a MPK nagle dostaje wiatru w żagle i zapowiada remont za remontem...

Otóż ZDiUM nie może zaciągać drodzy Państwo kredytów a MPK owszem i nie trzeba ich później pokazywać w zadłużeniu miasta.

Wrocław tonie, w długach niestety...

10 stycznia, 10:19, Troll:

To jeszcze nie raczył utonąć ? A co jest przyczyną takiego stanu rzeczy ?

ku rwy i pe dały

T
Troll
9 stycznia, 19:16, lol:

To teraz sobie odpowiedzmy jak to jest że jednostka budżetowa Gminy Wrocław czyli ZDiUM nie mogła robić remontów a MPK nagle dostaje wiatru w żagle i zapowiada remont za remontem...

Otóż ZDiUM nie może zaciągać drodzy Państwo kredytów a MPK owszem i nie trzeba ich później pokazywać w zadłużeniu miasta.

Wrocław tonie, w długach niestety...

To jeszcze nie raczył utonąć ? A co jest przyczyną takiego stanu rzeczy ?

i
idący pieszo pasażer

za 4 lata cód, dobre na wybory, a nie dla mieszkańców i motorniczych.

G
Gość
9 stycznia, 19:58, Gość:

Proszę Państwa trzeba dotrzymać czas wiązania betonu i nie wpuszczać tramwajów na skrzyżowania torów tramwajowych. Na skrzyżowaniach termin musi być dotrzymany, nic się na to nie poradzi. Zobaczymy ile czasu wytrzyma skrzyżowanie ul. Glinianej z ul. Hubską, bo nie dotrzymano na nim terminu wiązania betonu, który wynosi 28 dni i nic się na to nie poradzi, bo prowadzi to do szybszego remontu skrzyżowań torów.

Słupy na Hubskiej się wywalały to musieli zająć się od nowa betonowaniem zaraz po skończonym remoncie. "Oszczędny" 2 razy robi... bo nie płaci tylko my płacimi

G
Gość

A może by tak pracować w nocy z tymi torowiskami????

J
Jacek S.

A ja jeżdżę fajną furą i mam w d#pie torowiska.

G
Gość
9 stycznia, 18:58, Aga:

Czyli miesiącami katorga z objazdami a nawet brakiem przejazdu przez niektóre skrzyżowania .... Jeden miesięczny remont skończą na Podwalu, to potem drugi miesięczny przy Arkadach zaczną ... Już chyba w żaden rejon Wrocławia nie da się normalnie dojechać ... Ja rozumiem że remonty są niezbędne ale: 1) czy wszystko naraz trzeba robić? 2) czy remont jednego rozjazdu musi trwać półtora miesiąca? To jest robota na góra 2 tygodnie, robi się do 22.00 a nie po 15-stej godzinie nikogo nie ma na budowie 3) który to już raz rozjazd przy Capitolu jest remontowany? co roku to samo skrzyżowanie od 10-ciu lat ... ile można się pałować z jednym rozjazdem .... Ręce mi opadają jak cały przyszły rok tak mam dojeżdżać do pracy ...

Sama sobie pracuj do 22

G
Gość

Chcą przez trzy miesiące sprawdzać stan torowisk? Czy ich pokręciło? Przecież wszystkie są do remontu! Nie wiem, dlaczego tyle czekają, ale widać, że następny nowy dyrektor w mpk, jego świta i ładne pieniążki do kieszonki za nic nie robienie.

G
Gość

Jeśli remonty zostaną wykonane zgodnie z przedstawionym harmonogramem to SZACUN.

Należałoby również jak najprędzej pomyśleć o wymianie szyn Legnicka przy Kwiskiej i przy Młodych Techników.

G
Gość
9 stycznia, 18:58, Gość:

Wlasnie teraz, o 19, wykolejona Skoda zablokowała wjazd na Rondo Reagana. Brawo Sutryk. Brawo wyborcy Sutryka.

Brawo czterokrotni wyborcy Dutkiewicza.

Dodaj ogłoszenie