Wypadek na AOW. Kierowca jechał pod prąd

WSK, JJ
Jedna osoba nie żyje, a druga w ciężkim stanie trafiła do szpitala – to bilans wypadku, do jakiego doszło przed godz. 12 na autostradowej obwodnicy Wrocławia między węzłami Lotnisko a Wrocław Zachód (skrzyżowanie z drogą 347). Skoda i toyota zderzyły się czołowo.

– Według wstępnych ustaleń, starszy mężczyzna kierujący skodą, wjechał na AOW pod prąd. Do wypadku doszło na jezdni w kierunku Bielan Wrocławskich – mówi asp. szt. Paweł Petrykowski, rzecznik dolnośląskiej policji.

Kierowca skody zginął na miejscu. Drugi, jadący toyotą, w stanie ciężkim został zabrany do szpitala.

Autostradowa obwodnica Wrocławia w kierunku Bielan Wrocławskich po wypadku była przez kilka godzin zamknięta. Policjanci na węźle Wrocław Stadion nie wpuszczali kierowców na AOW w stronę Kudowy, kierując ich na objazd ulicami miasta.

Przed godz. 16 udrożniono ruch na AOW. Po wypadku na ulicach Wrocławia tworzą się korki, zwłaszcza na ulicy Mińskiej i Strzegomskiej. Jak informuje dyżurny ruchu MPK, opóźnione są autobusy linii 106, 107, 119, 132 i 319.

Wideo

Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych”i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Komentarze 302

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Podaj powód zgłoszenia

N
NFJ

Mistrz prostej czy nie, bardzo dobrze napisał. Bo naprawdę trzeba mieć galaretę zamiast mózgu żeby odstawić numer pod tytułem "jazda pod prąd". Są znaki poziome, są pionowe, jest odpowiednie ukształtowanie wjazdów i zjazdów - trzeba chyba na wjazdach budować automatyczne szlabany albo stawiać kierujących ruchem. To już prościej jest tak jak kolega podał, regularne badania razem z psychotestami dla kierowców.

Zresztą uprawnienia wydawane dożywotnio chyba się już skończyły, więc badania same w sobie będą i tak co kilka lat.

o
o.o

to oddaj prawo jazdy i na rower żeby znowu nikt pod prąd nie pojechał

o
olo

jak można zjechać na drugi pas pod prąd?Co ty piszesz człowieku ludzie w tym wieku powinni sami prawo jazdy oddać i na rower a nie prowadzic auta,jakim to trzeba być kierowcą żeby pod prąd zjechać to trzeba naprawde być niezłym młotem żeby skręcić żle na rondzie albo co lepsza wywinąc się o 90 stopni i skręcić wjeżdżająć pod prąd tylko skoda tego człowieka nie winnego z Toyoty i koniec

V
V6

Jeżeli mógł wjechać pod prąd na obwodnice tzn, że wjazd jest źle zaprojektowany.

K
Kolarz

Sam jesteś lemingiem, szkoda słów na takiego cena jak ty, mój rower jest więcej wart niż to gówno czym jeździsz pewnie jeszcze sprowadzone z germanów. Pamiętaj szanuj każdego użytkownika na drodze.

o
obiektywny

Nie każdy jest taki mądry jak ty bucu, pewnie mistrz prostej haha w BMW

A
Anonim

Drodzy czytelnicy.. Chciałbym wam oświadczyć że nic nie wiadomo co do wypadku.Nie wiadomo czy było to pomylenie znaków,czy samobójstwo ale jest dużo wyjaśnień.Może w trakcie jazdy kierowcy Skody zrobiło sie słabo i po prostu z osłabienia zjechał na 2 pas.Nic nie wiadomo wiec prosze nie osądzać innych.Całe szczęście że żyje kierowca z Toyoty ale bardzo szkoda starszego pana.Pozdrawiam

d
demon

jak niema orientacji szybkiego analizowania lub osoby starsze niemający juz takiego refleksu jak za młodych lat nie powinny wsiadac za stery.

N
NINA

BRAK SZACUNKU CHŁOPIE, ŁEB TO MA KOŃ, NIE UCZYLI CIĘ W SZKOLE !

A
Amen

nie można wykluczyć hipotezy, że winny masakry, wiedział co robi!!!
......tylko dlaczego akurat w taki sposób odebrał sobie życie?

d
dyjo

Powiedzcie mi bo nie kumam .. jakich potrzebujecie oznaczeń barany w ruchu prawostronnym by na rondzie nie pojechać w lewo a później jak po torach pod prąd ? Bo jak czytam te komentarze to nie wiem czy płakać czy się śmiać. Przecież jak ktoś jest tumanem to zupełnie nic nie pomoże ewentualnie mpk. Sprawa jest prosta .. Wszystkich bez wyjątku na psychotesty raz w roku i badania lekarskie. Aby pozbyć się z dróg tumanow oraz ludzi starszych którzy nie są świadomi o braku zdolnosci do kierowania wszelkimi pojazdami. I problem w jakimś stopniu wygaśnie.

m
mak

Oznakowania w obrębie wjazdów i zjazdów na drogi szybkiego ruchu są w Polsce fatalne, nieczytelne i niejednoznaczne,
znaków naćpane ponad miarę. Oznakowanie w naszym kraju jest chaotyczne i to jest główna przyczyna tego typu wypadków.
Niestety nie bez winy są też projektanci - dobrze zaprojektowany i oznakowany węzeł sam prowadzi kierowcę - wielu nie ma wystarczającej praktyki w sporządzaniu projektów organizacji ruchu.

a
anonim

Nie zmarł. Nie wiem skąd to wiesz. nie siej paniki - to mój kumpel i wiem że żyje

E
Egghead

No ale rozbił się około 12, czyli przez 5 godzin wjeżdżał na AOW? Mało prawdopodobne.

x
xyz

Autor raczej miał na myśli wjazdy, zjazdy na szybkie drogi a nie jazdę pod prąd. Kiedyś wymyślili coś takiego jak nawigację, która powinna być na wyposażeniu każdego auta.

Dodaj ogłoszenie

Wykryliśmy, że nadal blokujesz reklamy...

To dzięki reklamom możemy dostarczyć dla Ciebie wartościowe informacje. Jeśli cenisz naszą pracę, prosimy, odblokuj reklamy na naszej stronie.

Dziękujemy za Twoje wsparcie!

Jasne, chcę odblokować
Przycisk nie działa ?
1.
W prawym górnym rogu przegladarki znajdź i kliknij ikonkę AdBlock. Z otwartego menu wybierz opcję "Wstrzymaj blokowanie na stronach w tej domenie".
krok 1
2.
Pojawi się okienko AdBlock. Przesuń suwak maksymalnie w prawą stronę, a nastepnie kliknij "Wyklucz".
krok 2
3.
Gotowe! Zielona ikonka informuje, że reklamy na stronie zostały odblokowane.
krok 3