Niestety wymiana spękanej i dziurawej nawierzchni na jednej z jezdni odcinka Obwodnicy Śródmiejskiej Wrocławia nałoży się na trwającą przebudowę torowiska na alei Hallera. Oznacza to, że do zwężeń na odcinku od Powstańców Śląskich do Mieleckiej dojdą duże ograniczenia na odcinku od Mieleckiej w kierunku Grabiszyńskiej, a co za tym idzie spotęguje to i tak spore zatory, które tworzą się w tym rejonie miasta.
Jak poinformowąła nas Ewa Mazur z biura prasowego Zarządu Dróg i Utrzymania Miasta, prace mają być tylko w weekendy. Odcinki wybrane do wymiany nawierzchni to jezdnia północna między ulicami Mielecką a Chabrową (strona prawa - kierunek FAT) oraz odcinek na wysokości ul. Inżynierskiej do skrzyżowania z ul. Grabiszyńską (również jezdnia północna). W pierwszym etapie remont zostanie wykonany na odcinku Mielecka - Chabrowa i będzie to weekend od nocy z 3 na 4 grudnia do nocy z 5 na 6 grudnia.
ZOBACZ TAKŻE:
- Wrocławski budżet 2022. Rekordowa dziura i wydatki! Na co pójdą miliardy?
- Pamiętacie te ceny? Tyle kosztowały najpopularniejsze produkty 20 lat temu
- Śmierć rowerzysty we Wrocławiu. Jak doszło do tragedii? [ZDJĘCIA]
- Wrocławianie od lat czekają na całoroczne lodowisko. Czy się doczekają?
- Co dalej w sprawie śmierci Artura Walczaka? Prokuratura wyjaśnia
- Chłopiec w samej bluzie na placu zabaw na Klecinie. Gdzie byli rodzice?!
- Na bramkach na A4 korki. Trwają prace i odliczanie do demontażu szlabanów
- Rozbrajająca awantura Lempart ze sprzątaczką. To nagranie trzeba zobaczyć!
- Jazz Klub Rura we Wrocławiu wznowi działalność? Miejsce czeka na nowego gospodarza
- Poznali się „w tramwaju”, a dziś są małżeństwem i… oboje pracują jako motorniczowie
- Weekend we Wrocławiu. Sprawdź, co będzie się działo [IMPREZY, WYDARZENIA]
- Miasto z piernika otwiera się we Wrocławiu. Gdzie je zobaczymy? [ZDJĘCIA]
W ramach remontu na Hallera planowane jest sfrezowanie spękanej i pofałdowanej nawierzchni jezdni do głębokości 8 cm, regulacja włazów kanałowych i studzienek, a następnie ułożenie nowej nawierzchni, wzmocnionego siatką z włóknami węglowymi. Szerokość jezdni pozostanie taka sama.
Prace na jednym pasie zajmą od trzech tygodni do miesiąca, zależnie od pogody. Zgodnie z pierwotnym planem wszystkie roboty powinny zakończyć się do końca grudnia. Niestety wymiana nawierzchni na Hallera nałoży się na trwająca już od dwóch miesięcy przebudowę torowiska tramwajowego na Hallera między Mielecką i Powstańców Śląskich. Kolejne zwężenia i większa liczba autobusów „za tramwaj” oznacza jedno – gigantyczne korki co najmniej do stycznia w tym rejonie Wrocławia.
Konto Amazon zagrożone? Pismak przeciwko oszustom
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?