Wybierać numer 71 777 77 77 połączą się z jedną z 15 dyżurujących osób, która odpowie na pytania lub skieruje do kompetentnej osoby, czyli jednego ze 103 pracowników tzw. drugiej linii, specjalizujących się w wybranych obszarach działalności urzędu.
Pod numer 71 777 77 77 można dzwonić od poniedziałku do piątku między godz. 8 a 18, a od 18 do 8 zapowiedzi automatyczne poinformują o godzinach pracy oraz o numerze do Centrum Zarządzania Kryzysowego dla zgłaszających sytuacje alarmowe. Teleinformatyczne Centrum Obsługi Mieszkańca działa przy ul. Bogusławskiego.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?