reklama

Rowerzysta potrącony przez samochód. Fatalne warunki na drodze

szZaktualizowano 
W poniedziałek wieczorem doszło do groźnego wypadku na ul. Dobroszyckiej w Oleśnicy. Samochód osobowy potrącił rowerzystę, który wpadł do rowu.

Do zdarzenia doszło w poniedziałek po godz. 21 na ulicy Dobroszyckiej w Oleśnicy. Samochód osobowy potrącił jadącego rowerem około 50-letniego mężczyznę. Po zderzeniu cyklista wpadł do rowu.

Rowerzysta został poszkodowany i trafił do szpitala. Jak informuje portal ratowniczy olesnica998.pl, mężczyzna jadący rowerem miał odblaskową kamizelkę. Wiele wskazuje na to, że do zdarzenia mogły przyczynić się fatalne warunki atmosferyczne, które panowały w poniedziałek wieczorem. Padał intensywny deszcz ze śniegiem, a temperatura mokrej jezdni waha się w okolicach 0 stopni.

Jak dokładnie doszło do zdarzenia ustali jednak policyjne dochodzenie.

ZOBACZ TEŻ:

Wrocław: Koszmarne popołudnie dla pasażerów MPK

Żłobki tylko dla szczepionych

Wideo

Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych”i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Komentarze 77

Ta strona jest chroniona przez reCAPTCHA i obowiązują na niej polityka prywatności oraz warunki korzystania z usługi firmy Google. Dodając komentarz, akceptujesz regulamin oraz Politykę Prywatności.

Podaj powód zgłoszenia

G
Gość
3 grudnia, 6:27, Gość:

Czy naprawdę trzeba jeździć na rowerze, jak jest 0 stopni i pada deszcz ze śniegiem? Chyba czas ruszyć głowa i przesiąść się do auta, MPK albo taksówek kiedy za oknem taka pogoda. Jak widać nawet kamizelka nie pomaga ma kierowców idiotów. Jak taki przejedzie po rowerzyście, to temu ostatniemu nie pomoże, ze miał rację, pierwszeństwo, kamizelkę i światła. Tak czy tak skończy w szpitalu, jeśli nie gorzej. Po co ryzykować?

3 grudnia, 6:42, l_wro:

"Czy naprawdę trzeba jeździć na rowerze, jak jest 0 stopni i pada deszcz ze śniegiem?" - Czy naprawdę nie można prowadzić samochodu z większą ostrożnością jak warunki drogowe są do d... Zamiast jechać 70 jedź 50 i będziesz miał aż nadto czasu na ogarnięcie sytuacji.

"MPK albo taksówek" - w Oleśnicy?

3 grudnia, 12:44, Gość:

"Czy naprawdę nie można prowadzić samochodu z większą ostrożnością jak warunki drogowe są do d... " - Można. Ale ludzie tak nie jeżdżą, bo najwidoczniej dostają za mało i zbyt niskich mandatów. Póki to nie ulegnie zmianie, niech dotrze w końcu do takich zakutych łbów, jak Twój, że w starciu rower kontra auto, to rowerzysta ląduje w trumnie. Wobec tego w jego najlepszym interesie jest zadbać o to, by być jak najbardziej bezpiecznym, włączając w to REZYGNACJĘ Z JAZDY NA ROWERZE W NIESPRZYJAJĄCYCH WARUNKACH, skoro powszechnie wiadomo, że kierowcy samochodów mają w dupie przepisy, znaki i dostosowywanie prędkości do warunków na drodze. Nie powinno tak być, to oczywiste. Ale tak jest i to też jest oczywiste i nie zmieni tego wymądrzanie się w komentarzach w internecie. A jeśli dla kogoś to nie jest oczywiste, może skończyć w rowie z kierownicą w tyłku. Póki na drogach jest jak jest każdy powinien zadbać o siebie samego, a nie wychodzić z założenia, że dbanie o jego bezpieczeństwo jest czyjąś odpowiedzialnością. Ogarnijcie się ludzie.

3 grudnia, 14:36, Gość:

Bzdura. W Polsce jest 30 mln rowerów a rowerzystów ginie około 300.

Kierowców jest 16 mln a ginie ich prawie 2000.

Oznacza to, że rower jest około 15 razy bezpieczniejszy od auta.Po Po prostu rowerrm zawsze można ociec w bok

Jak rowerzysta wjedzie do rowu to nic mu się nie stanie a jak wjedzie auto to często jest dachowanie albo SP musi wycinać

kierownica jest po lewej a kierowca często musi z auta wysiać i iść po jezdni.

Ten sam idiota co wjeżdża w rowerzystę może też wjechać w kierowce który został spieszony i jest na środku jezdni.

Co grosza kierowcy nie myślą i nie jeżdżą w kamizelkach odblaskowych, kaskach ani wysiadając nie trzymają w ręku lamki.

Zatem twoja argumentacja wzbudza śmiech.Piszesz "ogarnijcie się" tzn., że sam nie jeździsz rowerem.

Zatem piszesz o sprawach o jakich nie masz pojęcia, bo ciebie nie dotyczą.

Niech sobie będzie nawet 1000 razy bezpieczniejszy. Jak w rowerzystę uderzy samochód jadący z dużą prędkością, to rowerzysta w większości przypadków umiera. Każdy kto ma trochę oleju w głowie nie pcha się tam, gdzie może mu się stać krzywda. Wszyscy wiemy jak w Polsce jeżdżą kierowcy samochodów osobowych i innych. Jazda rowerem po ciemku w taką pogodę i po takiej drodze to proszenie się o wypadek. Analogicznie- jak wracasz do domu w nocy i masz do wyboru krótką drogę, ale wiesz, ze tam często siedzą łyse karki i łatwo dostać w p i e r d o l, albo dłuższa i bezpieczną drogę, a mimo wszystko wybierasz tą krótką to znaczy, ze prosisz się o kłopoty. Jasne, nie powinni tam siedzieć, zaczepiać ludzi i ich bić, ale tak jest i nic nie zrobisz. Twój wybór czy chcesz ryzykować. Tak samo jest z tym rowerem po ciemku w deszczu na nieoświetlonej drodze. Twój wybór czy chcesz ryzykować. Tylko pamiętaj, ze możesz skończyć połamany w szpitalu i zastanów się dobrze czy warto zanim podejmiesz decyzję.

z
z kufla
3 grudnia, 10:07, ałdi:

jakim trzeba być ignorantem aby na szali stawiać swoje zdrowie i życie wybierając się na wycieczkę rowerową w taką pogodę ??

Ciekawe czy pe.da.łek opony zimowe w rowerku miał czy na letnich pomykał ??

3 grudnia, 10:13, Gość:

Wiemy, że jesteś chory.

Wiadomo, że w złą pogodę więcej aut jest skasowanych i więcej kierowców ginie.

O polskich kierowcach wiele się mówi w UE.Zwykle gdy jadą na zachód to pokornieją.

Wielu jednak dostaje mandaty przysłane do Polski.

Jeszcze gorsi od polskich kierowców są Rosjanie.

Powody zachowań nas i ruskich są podobne bo mają ten sam rodowód.

Gdy skończy się bezkarność to uratujemy dziesiątki tysięcy ludzi

3 grudnia, 10:22, Gość:

szkoda mi ciebie pajacyku na gumce

ze swoim tokiem rozumowania nie wróżę ci długiego życia

bezpieczeństwo zapewnij sobie sam a nie licz że wszyscy dokoła będą na królewicza uważali, w czasch pierwotnych zeżarły by cienbie ofoaro lwy jakbyś zlazł z drzewa i wymagła aby trzymały się od ciebie z daleka

buhahahah selekcja naturalna nadal działa tylko rodzaj zagrożeń się zmienił !

3 grudnia, 10:33, Gość:

Prawda ....

też byłem taki hojrak ... nocą na skróty przez park chodziłem bo prawo mnie chroni itd.... i trafiłem na kolesi ... na szczęście straciłem tylko portfel, kurtkę i parę lim dostałem .... i przestałem się "wystawiać".

3 grudnia, 10:48, Gość:

To jest moja sprawa czy jezdze na rowerku nikt mi nie zabroni

3 grudnia, 12:23, Gość:

A może jechał do pracy po co te obelgi?brak poszanowania na drogach obojetnie kierowcy rowerzyści piesi każdy ma prawo do dróg są dla wszystkich.

3 grudnia, 14:39, Gość:

Ten brak poszanowania wyglada tak że duży może więcej więc jak się kierowca nie boi skutków zderzenia z rowerzysta tonie uważa.

Ale jakby jechał duzy tir to choć naczepa byłaby lekka i pusta to już kierowca osobówki czuje respekt i zwalnia oraz omija łukiem

A co to takiego hojrak?

G
Gość
3 grudnia, 10:07, ałdi:

jakim trzeba być ignorantem aby na szali stawiać swoje zdrowie i życie wybierając się na wycieczkę rowerową w taką pogodę ??

Ciekawe czy pe.da.łek opony zimowe w rowerku miał czy na letnich pomykał ??

3 grudnia, 10:13, Gość:

Wiemy, że jesteś chory.

Wiadomo, że w złą pogodę więcej aut jest skasowanych i więcej kierowców ginie.

O polskich kierowcach wiele się mówi w UE.Zwykle gdy jadą na zachód to pokornieją.

Wielu jednak dostaje mandaty przysłane do Polski.

Jeszcze gorsi od polskich kierowców są Rosjanie.

Powody zachowań nas i ruskich są podobne bo mają ten sam rodowód.

Gdy skończy się bezkarność to uratujemy dziesiątki tysięcy ludzi

3 grudnia, 10:22, Gość:

szkoda mi ciebie pajacyku na gumce

ze swoim tokiem rozumowania nie wróżę ci długiego życia

bezpieczeństwo zapewnij sobie sam a nie licz że wszyscy dokoła będą na królewicza uważali, w czasch pierwotnych zeżarły by cienbie ofoaro lwy jakbyś zlazł z drzewa i wymagła aby trzymały się od ciebie z daleka

buhahahah selekcja naturalna nadal działa tylko rodzaj zagrożeń się zmienił !

3 grudnia, 10:33, Gość:

Prawda ....

też byłem taki hojrak ... nocą na skróty przez park chodziłem bo prawo mnie chroni itd.... i trafiłem na kolesi ... na szczęście straciłem tylko portfel, kurtkę i parę lim dostałem .... i przestałem się "wystawiać".

3 grudnia, 10:48, Gość:

To jest moja sprawa czy jezdze na rowerku nikt mi nie zabroni

3 grudnia, 12:23, Gość:

A może jechał do pracy po co te obelgi?brak poszanowania na drogach obojetnie kierowcy rowerzyści piesi każdy ma prawo do dróg są dla wszystkich.

Ten brak poszanowania wyglada tak że duży może więcej więc jak się kierowca nie boi skutków zderzenia z rowerzysta tonie uważa.

Ale jakby jechał duzy tir to choć naczepa byłaby lekka i pusta to już kierowca osobówki czuje respekt i zwalnia oraz omija łukiem

G
Gość
3 grudnia, 6:27, Gość:

Czy naprawdę trzeba jeździć na rowerze, jak jest 0 stopni i pada deszcz ze śniegiem? Chyba czas ruszyć głowa i przesiąść się do auta, MPK albo taksówek kiedy za oknem taka pogoda. Jak widać nawet kamizelka nie pomaga ma kierowców idiotów. Jak taki przejedzie po rowerzyście, to temu ostatniemu nie pomoże, ze miał rację, pierwszeństwo, kamizelkę i światła. Tak czy tak skończy w szpitalu, jeśli nie gorzej. Po co ryzykować?

3 grudnia, 6:42, l_wro:

"Czy naprawdę trzeba jeździć na rowerze, jak jest 0 stopni i pada deszcz ze śniegiem?" - Czy naprawdę nie można prowadzić samochodu z większą ostrożnością jak warunki drogowe są do d... Zamiast jechać 70 jedź 50 i będziesz miał aż nadto czasu na ogarnięcie sytuacji.

"MPK albo taksówek" - w Oleśnicy?

3 grudnia, 12:44, Gość:

"Czy naprawdę nie można prowadzić samochodu z większą ostrożnością jak warunki drogowe są do d... " - Można. Ale ludzie tak nie jeżdżą, bo najwidoczniej dostają za mało i zbyt niskich mandatów. Póki to nie ulegnie zmianie, niech dotrze w końcu do takich zakutych łbów, jak Twój, że w starciu rower kontra auto, to rowerzysta ląduje w trumnie. Wobec tego w jego najlepszym interesie jest zadbać o to, by być jak najbardziej bezpiecznym, włączając w to REZYGNACJĘ Z JAZDY NA ROWERZE W NIESPRZYJAJĄCYCH WARUNKACH, skoro powszechnie wiadomo, że kierowcy samochodów mają w dupie przepisy, znaki i dostosowywanie prędkości do warunków na drodze. Nie powinno tak być, to oczywiste. Ale tak jest i to też jest oczywiste i nie zmieni tego wymądrzanie się w komentarzach w internecie. A jeśli dla kogoś to nie jest oczywiste, może skończyć w rowie z kierownicą w tyłku. Póki na drogach jest jak jest każdy powinien zadbać o siebie samego, a nie wychodzić z założenia, że dbanie o jego bezpieczeństwo jest czyjąś odpowiedzialnością. Ogarnijcie się ludzie.

Bzdura. W Polsce jest 30 mln rowerów a rowerzystów ginie około 300.

Kierowców jest 16 mln a ginie ich prawie 2000.

Oznacza to, że rower jest około 15 razy bezpieczniejszy od auta.Po Po prostu rowerrm zawsze można ociec w bok

Jak rowerzysta wjedzie do rowu to nic mu się nie stanie a jak wjedzie auto to często jest dachowanie albo SP musi wycinać

kierownica jest po lewej a kierowca często musi z auta wysiać i iść po jezdni.

Ten sam idiota co wjeżdża w rowerzystę może też wjechać w kierowce który został spieszony i jest na środku jezdni.

Co grosza kierowcy nie myślą i nie jeżdżą w kamizelkach odblaskowych, kaskach ani wysiadając nie trzymają w ręku lamki.

Zatem twoja argumentacja wzbudza śmiech.Piszesz "ogarnijcie się" tzn., że sam nie jeździsz rowerem.

Zatem piszesz o sprawach o jakich nie masz pojęcia, bo ciebie nie dotyczą.

G
Gość
3 grudnia, 12:45, Wyborca Sutryka:

[obraźliwe]arze do piachu, hehehe

Nie ma znaczenia że się nie podpisałeś nazwiskiem.

Kretyn anonimowy to też kretyn

W
Wyborca Sutryka

[obraźliwe]arze do piachu, hehehe

G
Gość
3 grudnia, 6:27, Gość:

Czy naprawdę trzeba jeździć na rowerze, jak jest 0 stopni i pada deszcz ze śniegiem? Chyba czas ruszyć głowa i przesiąść się do auta, MPK albo taksówek kiedy za oknem taka pogoda. Jak widać nawet kamizelka nie pomaga ma kierowców idiotów. Jak taki przejedzie po rowerzyście, to temu ostatniemu nie pomoże, ze miał rację, pierwszeństwo, kamizelkę i światła. Tak czy tak skończy w szpitalu, jeśli nie gorzej. Po co ryzykować?

3 grudnia, 6:42, l_wro:

"Czy naprawdę trzeba jeździć na rowerze, jak jest 0 stopni i pada deszcz ze śniegiem?" - Czy naprawdę nie można prowadzić samochodu z większą ostrożnością jak warunki drogowe są do d... Zamiast jechać 70 jedź 50 i będziesz miał aż nadto czasu na ogarnięcie sytuacji.

"MPK albo taksówek" - w Oleśnicy?

"Czy naprawdę nie można prowadzić samochodu z większą ostrożnością jak warunki drogowe są do d... " - Można. Ale ludzie tak nie jeżdżą, bo najwidoczniej dostają za mało i zbyt niskich mandatów. Póki to nie ulegnie zmianie, niech dotrze w końcu do takich zakutych łbów, jak Twój, że w starciu rower kontra auto, to rowerzysta ląduje w trumnie. Wobec tego w jego najlepszym interesie jest zadbać o to, by być jak najbardziej bezpiecznym, włączając w to REZYGNACJĘ Z JAZDY NA ROWERZE W NIESPRZYJAJĄCYCH WARUNKACH, skoro powszechnie wiadomo, że kierowcy samochodów mają w dupie przepisy, znaki i dostosowywanie prędkości do warunków na drodze. Nie powinno tak być, to oczywiste. Ale tak jest i to też jest oczywiste i nie zmieni tego wymądrzanie się w komentarzach w internecie. A jeśli dla kogoś to nie jest oczywiste, może skończyć w rowie z kierownicą w tyłku. Póki na drogach jest jak jest każdy powinien zadbać o siebie samego, a nie wychodzić z założenia, że dbanie o jego bezpieczeństwo jest czyjąś odpowiedzialnością. Ogarnijcie się ludzie.

G
Gość
3 grudnia, 10:07, ałdi:

jakim trzeba być ignorantem aby na szali stawiać swoje zdrowie i życie wybierając się na wycieczkę rowerową w taką pogodę ??

Ciekawe czy pe.da.łek opony zimowe w rowerku miał czy na letnich pomykał ??

3 grudnia, 10:13, Gość:

Wiemy, że jesteś chory.

Wiadomo, że w złą pogodę więcej aut jest skasowanych i więcej kierowców ginie.

O polskich kierowcach wiele się mówi w UE.Zwykle gdy jadą na zachód to pokornieją.

Wielu jednak dostaje mandaty przysłane do Polski.

Jeszcze gorsi od polskich kierowców są Rosjanie.

Powody zachowań nas i ruskich są podobne bo mają ten sam rodowód.

Gdy skończy się bezkarność to uratujemy dziesiątki tysięcy ludzi

3 grudnia, 10:22, Gość:

szkoda mi ciebie pajacyku na gumce

ze swoim tokiem rozumowania nie wróżę ci długiego życia

bezpieczeństwo zapewnij sobie sam a nie licz że wszyscy dokoła będą na królewicza uważali, w czasch pierwotnych zeżarły by cienbie ofoaro lwy jakbyś zlazł z drzewa i wymagła aby trzymały się od ciebie z daleka

buhahahah selekcja naturalna nadal działa tylko rodzaj zagrożeń się zmienił !

3 grudnia, 10:33, Gość:

Prawda ....

też byłem taki hojrak ... nocą na skróty przez park chodziłem bo prawo mnie chroni itd.... i trafiłem na kolesi ... na szczęście straciłem tylko portfel, kurtkę i parę lim dostałem .... i przestałem się "wystawiać".

3 grudnia, 10:48, Gość:

To jest moja sprawa czy jezdze na rowerku nikt mi nie zabroni

A może jechał do pracy po co te obelgi?brak poszanowania na drogach obojetnie kierowcy rowerzyści piesi każdy ma prawo do dróg są dla wszystkich.

z
zwyrol
3 grudnia, 6:27, Gość:

Czy naprawdę trzeba jeździć na rowerze, jak jest 0 stopni i pada deszcz ze śniegiem? Chyba czas ruszyć głowa i przesiąść się do auta, MPK albo taksówek kiedy za oknem taka pogoda. Jak widać nawet kamizelka nie pomaga ma kierowców idiotów. Jak taki przejedzie po rowerzyście, to temu ostatniemu nie pomoże, ze miał rację, pierwszeństwo, kamizelkę i światła. Tak czy tak skończy w szpitalu, jeśli nie gorzej. Po co ryzykować?

3 grudnia, 06:42, l_wro:

"Czy naprawdę trzeba jeździć na rowerze, jak jest 0 stopni i pada deszcz ze śniegiem?" - Czy naprawdę nie można prowadzić samochodu z większą ostrożnością jak warunki drogowe są do d... Zamiast jechać 70 jedź 50 i będziesz miał aż nadto czasu na ogarnięcie sytuacji.

"MPK albo taksówek" - w Oleśnicy?

3 grudnia, 07:19, Gość:

Nie kazdy ma samochod,nie kazdego stac na taksówkę. Jednak prawda jest,ze rowerzysci jezdza jak,"swiete krowy"majac wieksze przywileje bez uprawnien.

3 grudnia, 7:42, Gość:

Jest pełno rowerzystów, którzy jeżdżą po zmroku bez świateł, odblasków, bez kamizelki odblaskowej i nie znają znaków drogowych a jeżdżą jezdnią, więc nie zawsze to jest wina kierowców. Mam takiego sąsiada, któremu nie przetłumaczysz, że szkoda życia i żeby używał świateł, bo go nie widać. Z uporem maniaka jeździ bez świateł i w czarnej kurtce.

3 grudnia, 09:01, Gość:

Oczywiście ... zakup lampek to góra kasy ... a baterii to zbankrutuje ... lepiej na browara wydać. A większość tych pseudo lampek kiepsko świeci, miga itd. .... w krajach rowerowych takiego badziewia nie dopuszczają przepisy ... np. niemcy, tam obowiązują certyfikaty TUV ... tam też jak kupujesz rower jest on wyposażony w oświetlenie bo tego wymagają przepisy.

Rowerzysta to nie pieszy .... ma większe obowiązki co do oświetlenia !!! Kamizelka pseudo odblaskowa ... to atrapa.

3 grudnia, 10:07, Gość:

Jest w tym wiele prawdy co piszesz ale większosść to fałsz i mity wynikające z próby usprawiedliwienia tego co się wyrabia na drogach.

Nie ma się co wdawać w polemikę.

Wystarcza porównanie do krajów zachodu, USA,Japonii czy całej Azji.

Od czasów internetu jest dostęp do informacji jak na świecie przeciwdziałają wypadkowości.

W Polsce prosty test wiedzy kierowców jakie mają obowiązki zbliżając się do zebry tłumaczy dlaczego Polska jest na jednym z ostatnich miejsc w tabeli śmiertelności

Głównym powodem jest nie stan drogi,brak światełek tylko poziom świadomości.

Ty dokładnie wpisujesz się w te diagnozy.

Ograniczenia na jakie zwracasz uwagę czyli głównie techniczne są takie same na całym świecie.

To nie są przyczyny wypadków.

Nawet premier nie jeżdżący rowerem i nie mający czasu studiować wiedzy jaką dzielą się spece od BRD, zrozumiał, że dotarliśmy do punktu w którym dalej nie możemy pozwalać na to co się wyrabia na drogach

Gdyby pozwolić ludziom kupować broń bez weryfikacji kto ją kupuje, to mniej z tej broni by ludzi zginęło niż od aut,.

W Polsce auto służy do zwabiania i to najczęściej na zebrach.

Kilkanaśce milionów kierowców co roku zabija kilka tysięcy ludzi.

Ponieważ jeździ się co najmniej 30 lat można przyjąć że co 500 z nas zabije autem a co 50 ciężko zrani.

W każdym dużym budynku jest jeden zabójca i 10 idiotów a praktycznie każdy lekko kogoś potrąci lub lekko uszkodzi komuś auto.

Nie możemy się czuć bezpiecznie nawet gdy jedziemy w aucie.

Nie ryzykujemy skasowaniem auta ale życiem.

Wszytko jest kwestią prędkości i masy a my mamy wpływ tylko na nasz pojazd a nie na ten co w nas wali.

3 grudnia, ‎10‎:‎41, Gość:

... typowy Polak .... stosowanie prawa wybiórczego .. jak mu wygodnie.

Każde niestosowanie się to PRD bez względu czym się poruszasz to łamanie prawa ....

A osądzenie winy zostawmy sądom ... a nie przez internet już wiesz kto jest winny :)

Mnie rozbawił fragment: "kilkanaście milionów kierowców zabija kilka tysięcy ludzi". Znaczy, że są to zbiorowe przedstawienia, w których jednego ludka zabija kilkanaście tysięcy kierowców albo ludki po kilkanaście tysięcy razy zmartwychwstają :)

G
Gość
3 grudnia, 10:49, Anna:

Bardzo proszę rodzinę pasażera busa o kontakt na adres e-mail: annardc@interia.pl

niby po co

G
Gość

lubię czytać to co wypisuję święte krowy

prawdziwa beka śmiechu

qrva jak można być takimi ograniczonymi umysłowo pe-da-larzami

G
Gość
3 grudnia, 09:30, Gość:

Dobrze że przygłup przeżył. Będzie kto miał naprawiać samochód.

3 grudnia, 09:41, Gość:

Dlaczego miał nie przeżyć?

Karoseria go ochroniła.

3 grudnia, 10:01, Gość:

Jdz sie leczyc nuraku mial kamizelke i swiatla to janusz z blachosmrida byl slepy zabrac dozywotnio prawko jak nie umie jezdzuc frajer

3 grudnia, 10:06, zmotoryzowany:

oo co widzę jakieś frustracje, fobie i inne skrzywienia psychiki. Cóż nie udało się w życiu zrobić PJ inteligencja na poziomie drobiu nie pozwoliła to rowek jest ok no nie ? Nawet nie umiesz poprawnie zapamiętać że to samochód, ale wy macie pajace macie sprane mózgi, myslicie tak jak chcą inni i nie potraficie sami wyciągać wniosków, tylko zawsze bazujecie na zdaniu innych waszych guru

3 grudnia, 10:50, Gość:

To nie samochod mudzku krolika tylko blachosmrod

hehehe kolejny rowerowy zj eb i jego wpis który rozumie tylko on sam

buhahahaha

G
Gość

Ale mi szkoda pajacow z blachosmrodow jak flustracje wylewaja powinni miec badania psycho co miesiac

G
Gość
3 grudnia, 09:30, Gość:

Dobrze że przygłup przeżył. Będzie kto miał naprawiać samochód.

3 grudnia, 09:41, Gość:

Dlaczego miał nie przeżyć?

Karoseria go ochroniła.

3 grudnia, 10:01, Gość:

Jdz sie leczyc nuraku mial kamizelke i swiatla to janusz z blachosmrida byl slepy zabrac dozywotnio prawko jak nie umie jezdzuc frajer

3 grudnia, 10:06, zmotoryzowany:

oo co widzę jakieś frustracje, fobie i inne skrzywienia psychiki. Cóż nie udało się w życiu zrobić PJ inteligencja na poziomie drobiu nie pozwoliła to rowek jest ok no nie ? Nawet nie umiesz poprawnie zapamiętać że to samochód, ale wy macie pajace macie sprane mózgi, myslicie tak jak chcą inni i nie potraficie sami wyciągać wniosków, tylko zawsze bazujecie na zdaniu innych waszych guru

To nie samochod mudzku krolika tylko blachosmrod

G
Gość
3 grudnia, 09:30, Gość:

Dobrze że przygłup przeżył. Będzie kto miał naprawiać samochód.

3 grudnia, 09:41, Gość:

Dlaczego miał nie przeżyć?

Karoseria go ochroniła.

3 grudnia, 10:01, Gość:

Jdz sie leczyc nuraku mial kamizelke i swiatla to janusz z blachosmrida byl slepy zabrac dozywotnio prawko jak nie umie jezdzuc frajer

A naiwny jesteś .... czy zabranie prawka coś da ?

W Polsce są kierowcy z trzema wyrokami na jazdę po alkoholu ... u już dawno mu prawo jazdy zabrali.... a on dalej jeździ na podwójnym gazie.

Aby w Polsce bezpiecznie na drogach było ... dużo jest to zrobienia ... poczynając od dróg, patroli policji .... kończąc na ćpunach za kierownicą.

Dodaj ogłoszenie

Wykryliśmy, że nadal blokujesz reklamy...

To dzięki reklamom możemy dostarczyć dla Ciebie wartościowe informacje. Jeśli cenisz naszą pracę, prosimy, odblokuj reklamy na naszej stronie.

Dziękujemy za Twoje wsparcie!

Jasne, chcę odblokować
Przycisk nie działa ?
1.
W prawym górnym rogu przegladarki znajdź i kliknij ikonkę AdBlock. Z otwartego menu wybierz opcję "Wstrzymaj blokowanie na stronach w tej domenie".
krok 1
2.
Pojawi się okienko AdBlock. Przesuń suwak maksymalnie w prawą stronę, a nastepnie kliknij "Wyklucz".
krok 2
3.
Gotowe! Zielona ikonka informuje, że reklamy na stronie zostały odblokowane.
krok 3