Paraliż na AOW! Duże korki, utrudnienia na obwodnicy potrwają do wieczora

Andrzej Zwoliński
Andrzej Zwoliński
Korek na AOW, zdjęcie ilustracyjne Gazeta Wroclawska
Na jezdni w kierunku autostrady A4 i Kłodzka, drogowcy demontują konstrukcję tablicy ustawionej nad drogą. Na obwodnicy utworzył się wielokilometrowy zator.

Demontaż kratownic i samej tablicy drogowej na Autostradowej Obwodnicy Wrocławia potrwa do godziny 20. Drogowcy rozbierający konstrukcję bramownicy, zajęli dwa pasy jezdni na 18,4 km AOW między mostem Rędzińskim i węzłem Wrocław Lotnisko.

Ruch w kierunku autostrady A4 i Kudowy Zdroju w miejscu, w którym prowadzone są prace, odbywa się tylko jednym pasem. Drogowcy momentami wstrzymują ruch całkowicie. Korek na AOW ma około pięciu kilometrów.

Już wiadomo. Jest regionalizacja obostrzeń

Wideo

Komentarze 5

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

N
Niemiec
4 marca, 13:04, Gość:

A nie można jak w Niemczech ... robić to w godzinach nocnych jak ruch jest najmniejsza ??

To taka strata dla gospodarki jest: ile paliwa pójdzie w komin, nieproduktywnego czasu pracy kierowcy itd... kiedyś policzyłem ile ten ciąg TIRÓW kosztuje .. pokaźna kwota się robi.

Pomijając fakt nagłaśniany ostatni że to nie EKOLOGICZNE !!! Co z tego że kowalski będzie jeździł elektrykiem jak zarządca dróg zrobi sobie prace w szczycie komunikacyjnym :) .. toż to jak syzyfowa praca.

Już w Niemczech też nie można nocą. Nocą to w Niemczech teraz tylko można ograniczenia prędkości wprowadzać do 80km/h dla osobówek i 70 km /h dla ciężarówek między 22.00 a 6.00

G
Gość

a może tak w sobotę , niedzielę

X
Xynat
4 marca, 13:04, Gość:

A nie można jak w Niemczech ... robić to w godzinach nocnych jak ruch jest najmniejsza ??

To taka strata dla gospodarki jest: ile paliwa pójdzie w komin, nieproduktywnego czasu pracy kierowcy itd... kiedyś policzyłem ile ten ciąg TIRÓW kosztuje .. pokaźna kwota się robi.

Pomijając fakt nagłaśniany ostatni że to nie EKOLOGICZNE !!! Co z tego że kowalski będzie jeździł elektrykiem jak zarządca dróg zrobi sobie prace w szczycie komunikacyjnym :) .. toż to jak syzyfowa praca.

Gdyby to robili w nocy to trzeba by zapłacić pracownikom extra za pracę w nocy. Nie po to jaśnie pan przedsiębiorca-podwykonawca wygrywał przetarg aby potem "swoje" ciężko zarobione pieniądze oddawać pracownikom za prace w nocy.

G
Gość
4 marca, 13:04, Gość:

A nie można jak w Niemczech ... robić to w godzinach nocnych jak ruch jest najmniejsza ??

To taka strata dla gospodarki jest: ile paliwa pójdzie w komin, nieproduktywnego czasu pracy kierowcy itd... kiedyś policzyłem ile ten ciąg TIRÓW kosztuje .. pokaźna kwota się robi.

Pomijając fakt nagłaśniany ostatni że to nie EKOLOGICZNE !!! Co z tego że kowalski będzie jeździł elektrykiem jak zarządca dróg zrobi sobie prace w szczycie komunikacyjnym :) .. toż to jak syzyfowa praca.

Panie kolego. W tym PISilowym kraju nikt z nikim się nie liczy!!!. Krzyczy się o ekologi a TIRy zatrzymuje się w korkach na godziny. To jest chory kraj

G
Gość

A nie można jak w Niemczech ... robić to w godzinach nocnych jak ruch jest najmniejsza ??

To taka strata dla gospodarki jest: ile paliwa pójdzie w komin, nieproduktywnego czasu pracy kierowcy itd... kiedyś policzyłem ile ten ciąg TIRÓW kosztuje .. pokaźna kwota się robi.

Pomijając fakt nagłaśniany ostatni że to nie EKOLOGICZNE !!! Co z tego że kowalski będzie jeździł elektrykiem jak zarządca dróg zrobi sobie prace w szczycie komunikacyjnym :) .. toż to jak syzyfowa praca.

Dodaj ogłoszenie