Janusz Krzeszowski, z biura prasowego wrocławskiego MPK wyjaśnia, że tramwaje typu Skoda 19 T klimatyzowane są w całości. Jeśli motorniczy uruchamia klimatyzację to agregaty, które są rozmieszczone równomiernie w całym tramwaju działają na całej jego powierzchni.
-Różnice w odczuciu temperatur mogą się brać stąd, że miejsca przy drzwiach, które są otwierane
co przystanek, trudniej odchłodzić i utrzymać tę temperaturę - uzasadnia Krzeszowski.
Dodaje, że najzimniej jest w tej części tramwaju, gdzie nie ma drzwi.
Informuje, że wszystkie klimatyzowane pojazdy należące do wrocławskiego MPK oznakowane są już na
drzwiach, aby pasażer wchodząc do pojazdu wiedział, że jest on klimatyzowany.
- Takie samo oznakowanie jest też w środku. Wszędzie wiszą dość spore, po ponad 10 cm naklejki "Pojazd Klimatyzowany" - tłumaczy rzecznik.
Pracownicy z Miejskiego Przedsiębiorstwa Komunikacyjnego uważają, że są to bardzo czytelne sygnały informujące o tym, że w środku pojazdu działa klimatyzacja i pasażerowie nie powinni otwierać okien.
- MPK przeanalizuje jednak kwestię umieszczenia dodatkowych informacyjnych naklejek w pojazdach - mówi rzecznik, Janusz Krzeszowski.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?