Między dworcami na Suchej trwa budowa. Pasażerom będzie wygodniej

Marcin Kruk
Marcin Kruk
Do końca listopada potrwa budowa nowego postoju taksówek przy ul. Suchej. Nowy obiekt pozwoli uporządkować ruch taxi pomiędzy dworcami autobusowym i kolejowym, a także będzie ułatwieniem dla podróżnych
Do końca listopada potrwa budowa nowego postoju taksówek przy ul. Suchej. Nowy obiekt pozwoli uporządkować ruch taxi pomiędzy dworcami autobusowym i kolejowym, a także będzie ułatwieniem dla podróżnych Fot. mk
Do końca listopada potrwa budowa nowego postoju taksówek przy ul. Suchej. Pozwoli on uporządkować ruch taksówek pomiędzy dworcami autobusowym i kolejowym, a także będzie ułatwieniem dla podróżnych.

Przed wejściem do Wroclavii przy ul. Suchej trwają prace budowlane. Na chodniku, wzdłuż drogi rowerowej i jezdni powstaje nowy postój taksówek. Inwestycję realizuje galeria, a postój zostanie przekazany miastu. Powstająca zatoka będzie miała 30 m długości, 2,5 m szerokości i pomieści 6 taksówek.

- Celem budowy zatoki jest ułatwienie korzystania z centrum handlowego oraz dworca autobusowego. Na wysokości wejścia do dworca kolejowego oraz autobusowego znajduje się część jezdni dostępna wyłącznie dla komunikacji zbiorowej, taksówek i rowerów – mówi Elżbieta Maciąg z Wydziału Inżynierii Miejskiej.

Czytaj także: Nowości na kolei - będą przystanki na żądanie

Budową postoju byli zaskoczeni taksówkarze, którzy dotychczas stoją pomiędzy dworcami poza postojem. Przyznawali, że nie wierzyli, iż ktoś ich posłucha i ten przystanek powstanie. Jednocześnie dodawali, że jest on potrzebny, by ułatwić podróżnym, szczególnie z bagażem, odnalezienie i skorzystanie z taksówki.

Czytaj także:Piwo w Piwnicy Świdnickiej? Prezydent zaprasza w przyszłym roku

Roboty budowlane potrwają do końca listopada. Do tego czasu większą ostrożność powinni zachować zwłaszcza rowerzyści, ponieważ budowlańcy na czas prac zajęli biegnącą tamtędy ścieżkę rowerową.

Czytaj także:Utrudnienia w przejeździe przez Sobieskiego? Dopiero się zaczną

Nie przegap

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera

iPolitycznie - Robert Telus o rozwiązaniu problemu zboża - skrót

Komentarze 56

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

Z
Zdzich z Sobótki

Bierzcie przykład z Sobótki. Zburzyć wszystkie dworce kolejowe we Wrocławiu, żeby wrocławianie żyli w spokoju i bez kłótni, czego szczerze wszystkim mieszkańcom Wrocławia życzę.

H
Hrabia z Wielkopolski

We Wrocławiu powinny powstać 4 linie kolei aglomeracyjnej:

- Wsiocław Wsiebodzki - Wsiobudka - Wsidnica

- Oborniki Dolnośląskie - Stolec

- Świniary - Sołtysowice

- Muchobór - Gaj (specjalna leśna kolej aglomeracyjna dla kleszczy i much)

Beka na maksa w wsioków.

w
wrocławianin

Lepiej wyremontować linię do Lwówka, która jest uważana przez znawców za jedną z najpiękniejszych linii w Polsce! Tymczasem Koleje Dolnośląskie zlikwidowały na niej niedawno wszystkie pociągi. Podejście do kolei jest tu gorsze niż w Afryce Równikowej. Cała Polska kpi z Dolnego Śląska. Odwołać marszałka i prezesa Kolei Dolnośląskiego za niszczenie kolei na Dolnym Śląsku!

b
bekacz

Wsiocław Wsiebodzki - Wsiobudka - Wsidnica. Znacie gdzieś kolej "aglomeracyjną", która łączyłaby trzy wioski? To nadaje się jedynie do Księgi Rekordów Guinessa :DDDD

M
Maciej Musiał

Linia do Lwówka jest bardzo niewygodna dla Kolei Dolnośląskich i władz Dolnego Śląska, bo:

1. Obnaża brak zainteresowania u władz województwa lokalnymi liniami kolejowymi (wbrew propagandzie, jaką głoszą, że chciałyby już-teraz wyremontować wszystkie linie kolejowe w województwie, podczas gdy faktycznie obecna ekipa nie reaktywowała ANI JEDNEJ linii kolejowej na Dolnym Śląsku),

2. Nieudolność w dbaniu o lokalną infrastrukturę i transport publiczny (w tym brak umiejętności w zdobyciu funduszy unijnych, które właśnie służą takim celom),

3. Arogancję Kolei Dolnośląskich wobec mieszkańców dalszych części Dolnego Śląska, których zwyczajnie mają gdzieś rozsiewając tylko kłamliwą propagandę jak świetnie funkcjonuje kolej na Dolnym Śląsku na podstawie jedynie wrocławskiej kolejki aglomeracyjnej.

Dlatego trolle z Kolei Dolnośląskich i magistratu obszczekują, a nawet wulgarnie obrażają wszystkich, którzy krytycznie piszą o kolei na Dolnym Śląsku podając konkretne przykłady i robią szambo pod artykułami na tematy kolejowe, próbując sprowadzić niewygodną dla władz dyskusję do poziomu rynsztoka. Taki poziom kultury dyskusji jest w UMWD i KD. Zresztą gdy nie mają argumentów, a pijar dla władz jest bardzo ważny, to co innego mogą zrobić?

K
Krzysztof Czarnecki

Pociągi we Wrocławiu są niepotrzebne. A dworzec zostawić na targowisko z szabru i z marchewką dla wrocławskiej biedoty zza Buga.

k
kmiot zza Buga

A kiedy, panie, łu nas we Wsiobudce przy dworcu zrobio wreście porzundny przystanek dla dorożki mojego śwagra? Puciongu jak ni było tak ni ma, ludziska się muszom wozem kunnym do Wsiocławia wozić, a wsiadać nie ma jak - śwagier musi tam sam na skrzynie podsadzać ludziów, bo same rady z dyszla nie dajom.

w
warszawiak

Wsiocław nie potrzebuje pociągów. Ludzie są tu zbyt biedni, a Dolny Śląsk nie będzie ciągle finansował im promocji do wszystkich okolicznych wioch. A tabor przerzucić na linie turystyczne do Lwówka, Karpacza, Kowar czy Świeradowa, gdzie jest mnóstwo bogatych turystów, zaś mieszkańcom też powodzi się dużo lepiej.

G
Gość

Nie ma to jak poprawiać ledwo co oddany fragment.

Kiedy wreszcie przemyślą temat i zrobią przejście nadziemne lub podziemne między dworcami?

J
Jacek Kaźmierczak

Mieszkańcy Lwówka, Karpacza, Kowar, Świeradowa i Kamiennej Góry czekają na pociągi!!!

w
wieprz ze Świniar

Wrocławianie oczekują bazaru, gdzie można kupić tanią marchewkę, używane portki i różne klamoty z szabru, a nie dworca. I tak nikogo tu nie stać na bilety na pociąg.

D
Dominika Styrna

A ci dalej swoje!!!... Dajcie, że już spokój z tym dworcem!!!!!!!!!!!!!!!!! Jest tyle ważniejszych spraw w tym województwie, np. remont przepięknej linii do Lwówka!!!!!!!!!!!...

w
wieprz ze Świniar

Wrocławianie oczekują bazaru, gdzie można kupić tanią marchewkę, używane portki i różne klamoty z szabru, a nie dworca. I tak nikogo tu nie stać na bilety na pociąg.

G
Gość

Przecież żadnego poważnego przewoźnika nie powinno interesować połączenie kolejowe z podmiejską pipidówą, jaką jest Trzebnica.

W
Wrocław

Kto to projektował że znów trzeba zmieniać na nowo i pieniądze lecą

Wróć na gazetawroclawska.pl Gazeta Wrocławska
Dodaj ogłoszenie