Autobusy nie jeżdżą przez Boya-Żeleńskiego. Co się stało?

Kinga Mierzwiak
Kinga Mierzwiak
Zdjęcie ilustracyjne
Zdjęcie ilustracyjne Google
Autobusy nie mogły przejechać przez ulicę Boya-Żeleńskiego. Uszkodzone zostało ograniczenie wysokości i pojazdy nie były w stanie zmieścić się pod wiaduktem. Kursowały objazdem. W tym rejonie tworzyły się ogromne korki. Teraz nie ma już utrudnień.

Autobusy linii A, 105, 115, 116, 118, 130, 132 skierowano objazdem przez ul. Kasprowicza, Przybyszewskiego, Czajkowskiego, Krzywoustego w obu kierunkach.

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera

Pirat drogowy w Lublinie

Komentarze 41

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

N
Narysuj

Jaki kretyn puszcza autobusy pod tym wiaduktem.

T
Trudne?
20 lutego, 16:56, Jay:

Ten wiadukt powinien być przebudowany z 50 lat temu.

20 lutego, 17:21, Gość:

To nie problem miasta - to problem pkp, taka odpowiedz uzyskalem od dyrektorstwa zwiazana z inzynieria drogowa we WRO. Olac ludzi i ich komfort, pytanie co na to kierowcy karetek szpitala Kamienskiego i co na to Straz Pozarna z Kasprowicza, tzn jak im ten zwezony wiadukt umila zycie.

20 lutego, 22:59, edc:

Wiadukt należy do PKP, jego utrzymanie i modernizacja należy do PKP tylko PKP ma to w pompce

21 lutego, 8:20, Gość:

I wszystko jest w porządku, pociągi jadą wiaduktem, żadnych problemów nie ma. Czego wymagasz od PKP?To miasto ma problem!Czy to tak trudno zrozumieć?

A trudno zrozumieć, że i "miasto" i PKP to instytucje powołane dla dobra Polaków i opłacane z naszych pieniędzy? WIęc celem nadrzędnym powinno być dobro obywateli (mieszkańców). Kompletnie ci wynaturzony kapitalizm zamienił mózg w galaretę?

G
Gość
20 lutego, 16:56, Jay:

Ten wiadukt powinien być przebudowany z 50 lat temu.

20 lutego, 17:21, Gość:

To nie problem miasta - to problem pkp, taka odpowiedz uzyskalem od dyrektorstwa zwiazana z inzynieria drogowa we WRO. Olac ludzi i ich komfort, pytanie co na to kierowcy karetek szpitala Kamienskiego i co na to Straz Pozarna z Kasprowicza, tzn jak im ten zwezony wiadukt umila zycie.

20 lutego, 22:59, edc:

Wiadukt należy do PKP, jego utrzymanie i modernizacja należy do PKP tylko PKP ma to w pompce

I wszystko jest w porządku, pociągi jadą wiaduktem, żadnych problemów nie ma. Czego wymagasz od PKP?To miasto ma problem!Czy to tak trudno zrozumieć?

G
Gość
20 lutego, 16:56, Jay:

Ten wiadukt powinien być przebudowany z 50 lat temu.

20 lutego, 17:21, Gość:

To nie problem miasta - to problem pkp, taka odpowiedz uzyskalem od dyrektorstwa zwiazana z inzynieria drogowa we WRO. Olac ludzi i ich komfort, pytanie co na to kierowcy karetek szpitala Kamienskiego i co na to Straz Pozarna z Kasprowicza, tzn jak im ten zwezony wiadukt umila zycie.

20 lutego, 22:59, edc:

Wiadukt należy do PKP, jego utrzymanie i modernizacja należy do PKP tylko PKP ma to w pompce

za komfort mieszkańców Wrocławia odpowiada Sutryk. On powinien dyskutować z PKP, a że tego nie robi, to resztę dopowiedz sobie sam

G
Gość
20 lutego, 22:42, wdc:

Proste, linie kolejowe w mieście powinny należeć do miasta. Wtedy miasto dostawało by kasę z opłat za przejazdy pociągów i było by na przebudowy. A tak bierze to PKP i idzie na prezesów 100 spółek.

ta.... miasta :-) tu nie ma prezesów spółek

po prostu takie darmozjady jak Sutryk muszą dbać o mieszkańców, a nie zasłaniać się, że to nie nasze, nie ma rozmów, więc nie zajmiemy się.... podobnie jak z połączeniem Sołtysowice-Kłokoczyce Pawłowice, bo 50 metrów drogi jest na terenie gminy Długołęka. Kolejnego POKOmona wybraliście i teraz jest jak jest

o
otua
20 lutego, 18:51, Gość:

Panie Prezydencie,, Karłowice,, to też Wrocław Pozdrawiamy mieszkańcy-zapamiętamy...

Satyryk dzisiaj lansował ( się) z Kichawom-Bagiennon, nie ma czasu na takie marudy xD

G
Gość
20 lutego, 13:12, po-po:

dokładnie ta strona miasta jest w głębokiej .... jeśli chodzi o inwestycje, zero nowych chodników np. Poprzeczna czy Sołtysowicka, drogi dramat, jak wygląda ulica Sołtysowicka, Poprzeczna, Koszarowa, Długosza? to jakiś ponury żart p.Prezydencie!!! do pracy!!!

Jak w du. pie?! - zobacz ile nowych bloków wam postawiliśmy!!!

c
cece
20 lutego, 19:40, CCC:

40 lat temu ludzie chodzili po księżycu a tu w państwie dykty i paździerza wahadełko ????nawet pasuje.

Jak będą 2 pasy to wygodniej się będzie stało w korku do Placu Kromera. A i tak nic więcej aut nie przejedzie.

e
edc
20 lutego, 16:56, Jay:

Ten wiadukt powinien być przebudowany z 50 lat temu.

20 lutego, 17:21, Gość:

To nie problem miasta - to problem pkp, taka odpowiedz uzyskalem od dyrektorstwa zwiazana z inzynieria drogowa we WRO. Olac ludzi i ich komfort, pytanie co na to kierowcy karetek szpitala Kamienskiego i co na to Straz Pozarna z Kasprowicza, tzn jak im ten zwezony wiadukt umila zycie.

Wiadukt należy do PKP, jego utrzymanie i modernizacja należy do PKP tylko PKP ma to w pompce

w
wdc

Proste, linie kolejowe w mieście powinny należeć do miasta. Wtedy miasto dostawało by kasę z opłat za przejazdy pociągów i było by na przebudowy. A tak bierze to PKP i idzie na prezesów 100 spółek.

G
Gość
20 lutego, 16:56, Jay:

Ten wiadukt powinien być przebudowany z 50 lat temu.

20 lutego, 17:57, gość:

Niemcy już dawno by to zrobili 8-(

Ciekawe ile linii U-Bahnu przecinałoby Breslau, no i ile S-Bahnu? No i z pewność kilka tuneli też by było. Można się rozmarzyć...

G
Gość
20 lutego, 16:56, Jay:

Ten wiadukt powinien być przebudowany z 50 lat temu.

Ale przecież wtedy była ZŁA komuna, więc jak oni mogli coś dobrego zrobić. Teraz za to mamy dobry kapitalizm i prawa człowieka, tylko nie mamy dróg, mostów, parkingów, metra, chodników, parków, przedszkoli, żłobków i jeszcze wielu innych rzeczy.

C
CCC

40 lat temu ludzie chodzili po księżycu a tu w państwie dykty i paździerza wahadełko ????nawet pasuje.

G
Gość

Panie Prezydencie,, Karłowice,, to też Wrocław Pozdrawiamy mieszkańcy-zapamiętamy...

G
Gość
20 lutego, 16:56, Jay:

Ten wiadukt powinien być przebudowany z 50 lat temu.

20 lutego, 17:21, Gość:

To nie problem miasta - to problem pkp, taka odpowiedz uzyskalem od dyrektorstwa zwiazana z inzynieria drogowa we WRO. Olac ludzi i ich komfort, pytanie co na to kierowcy karetek szpitala Kamienskiego i co na to Straz Pozarna z Kasprowicza, tzn jak im ten zwezony wiadukt umila zycie.

W tym rzecz, to Prezydent Miasta działając w imieniu mieszkańców, ich interesie oraz w celu poprawienia ich komfortu życia powinien negocjować, rozmawiać oraz zrobić wszystko aby udrożnić komunikację w tym miejscu. Obserwując jak obecny magistrat traktuje przedmiotowo mieszkańców Wrocławia, nie odbędzie się to w tej kadencji.

Wróć na gazetawroclawska.pl Gazeta Wrocławska
Dodaj ogłoszenie