Wrocław: Utrudnienia na Krasińskiego. Co się dzieje?

Kinga Czernichowska
Kinga Czernichowska
Zaktualizowano 
Zdjęcie ilustracyjne Jaroslaw Jakubczak / Polskapresse
Od wczoraj, 16 sierpnia, do poniedziałkowego poranka na ulicy Krasińskiego, przed wylotem do Traugutta, zablokowane mają być dwa z trzech pasów jezdni. Przyczyną utrudnień są prace związane z przebudową przyłączy do budynku. Chodzi o budowę hotelu na działce dawnego ZREMBu przez spółkę HCS2.

polecane: FLESZ: Zmiany w logowaniu na konto. Uwaga na oszustów

Wideo

Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych”i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Komentarze 8

Ta strona jest chroniona przez reCAPTCHA i obowiązują na niej polityka prywatności oraz warunki korzystania z usługi firmy Google. Dodając komentarz, akceptujesz regulamin oraz Politykę Prywatności.

Podaj powód zgłoszenia

g
gosc

miasto zablokowane pl spoleczny krasinskiego i przylegle wyprowadzilem sie za wczasu z tego kwadratu i wspolczuje tym ktorzy musza mieszkac w tym s choc kiedys bylo tam niezle mysle ze juz nikt nie kieruje metropolia

---
2019-08-18T09:48:44 02:00, Gość:

Biurowce hotele biurowce hotele i tak w kolko....a dla plebsu palety (stare brudne) nad Odra, kebaby z niewiadomo czego, piwsko i muzyka..... I oglupianie. A pan Dutkiewicz juz wyemigrowal z tego jakze "cudnego" Wroclove czy inaczej miasta spotkan i uwil sobie gniazdko w Berlinie. Zostal Sutryk ktorym z tylnego siedzenia rzadzi Dutkiewicz i jedyna dla nich sluszna partia PO. Oni w tym syfie ktory nam tu zrobili mieszkac nie chca.... Uruchom myslenie.

Biurowce, hotele... No kurde, przyciąganie turystów, nowe miejsca pracy, to źle...

Najlepiej, gdyby powstawały huty i inne zakłady produkcyjne i żeby było jak za komuny, prawda?

Pewnie głosujesz też za PiS i 500 dla nierobów, jak wtedy rozdawali socjal i dlatego komuna zbankrutowała.

G
Gość

Biurowce hotele biurowce hotele i tak w kolko....a dla plebsu palety (stare brudne) nad Odra, kebaby z niewiadomo czego, piwsko i muzyka..... I oglupianie. A pan Dutkiewicz juz wyemigrowal z tego jakze "cudnego" Wroclove czy inaczej miasta spotkan i uwil sobie gniazdko w Berlinie. Zostal Sutryk ktorym z tylnego siedzenia rzadzi Dutkiewicz i jedyna dla nich sluszna partia PO. Oni w tym syfie ktory nam tu zrobili mieszkac nie chca.... Uruchom myslenie.

G
Gość

Niech cba zbada kredyty i majątek urzędników wrocławskiego ratusza. Czas zacząć od nieudacznika Sutryka. Kto mu dał takie kredyty na poczet poprzedniej pensji....

G
Gość

przylaczaja siec? a kamienice dalej kopca bo jak mowia " nie oplaca sie podlaczac" pieknie....

G
Gość
2019-08-17T10:26:29 02:00, Gość:

Deweloper kazał zamknąć ulicę, to miasto nie ma nic do gadania. Mógłby robić to w nocy, ale po co, skoro urzędnicy są tacy uprzejmi. Szkoda, że nie dla mieszkańców, tylko dla deweloperów.

2019-08-17T11:28:34 02:00, mela:

Tak wygląda zarządzanie miastem. Masz kasę wszelkie drzwi magistratu soją otworem. Znalazł się chętny na działkę na Placu Społecznym- zburzono estakadę a mieszkańcy niech się kiszą w korkach. Magistrat łasy na kasę.

Jakoś trzeba spłacać długi Dutkiewicza.

m
mela
2019-08-17T10:26:29 02:00, Gość:

Deweloper kazał zamknąć ulicę, to miasto nie ma nic do gadania. Mógłby robić to w nocy, ale po co, skoro urzędnicy są tacy uprzejmi. Szkoda, że nie dla mieszkańców, tylko dla deweloperów.

Tak wygląda zarządzanie miastem. Masz kasę wszelkie drzwi magistratu soją otworem. Znalazł się chętny na działkę na Placu Społecznym- zburzono estakadę a mieszkańcy niech się kiszą w korkach. Magistrat łasy na kasę.

G
Gość

Deweloper kazał zamknąć ulicę, to miasto nie ma nic do gadania. Mógłby robić to w nocy, ale po co, skoro urzędnicy są tacy uprzejmi. Szkoda, że nie dla mieszkańców, tylko dla deweloperów.

Dodaj ogłoszenie

Wykryliśmy, że nadal blokujesz reklamy...

To dzięki reklamom możemy dostarczyć dla Ciebie wartościowe informacje. Jeśli cenisz naszą pracę, prosimy, odblokuj reklamy na naszej stronie.

Dziękujemy za Twoje wsparcie!

Jasne, chcę odblokować
Przycisk nie działa ?
1.
W prawym górnym rogu przegladarki znajdź i kliknij ikonkę AdBlock. Z otwartego menu wybierz opcję "Wstrzymaj blokowanie na stronach w tej domenie".
krok 1
2.
Pojawi się okienko AdBlock. Przesuń suwak maksymalnie w prawą stronę, a nastepnie kliknij "Wyklucz".
krok 2
3.
Gotowe! Zielona ikonka informuje, że reklamy na stronie zostały odblokowane.
krok 3