Wrocław. Torowisko na pętli Sępolno zamknięte. Wczoraj wykoleił się tam tramwaj, dziś stoi znak

Jarosław Jakubczak
Jarosław Jakubczak
W czwartkowe (18 marca) popołudnie przy pętli tramwajowej Sępolno wykoleił się tramwaj. Przez godzinę pętla była całkowicie zablokowana, a pasażerowie musieli korzystać z autobusowej komunikacji zastępczej. Czy torowisko zostało naprawione?

O wykolejeniu pisaliśmy tutaj:

Od czwartkowego popołudnia połowa pętli jest zamknięta. Jeden z dwóch torów, na którym zawracają tramwaje, został wyłączony z ruchu. MPK ustawiło znak zakazujący wjazdu na torowisko.

Wrocław. Torowisko na pętli Sępolno zamknięte. Wczoraj wykoleił się tam tramwaj, dziś stoi znak

Dlaczego torowisko jest wyłączone z ruchu i na jak długo, nie wiadomo. Rzecznik prasowy MPK Bartosz Naskręcki nie odpowiada na nasze pytania. Informacji dla pasażerów przekazanych za naszym pośrednictwem nie chce też udzielić dyspozytor ruchu miejskiego przewoźnika.

Zwierzęta też potrafią się śmiać

Wideo

Komentarze 9

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

G
Gość

Panie Jakubczak, proszę przeliczyć kamienie w torowisku tramwajowym pomiędzy dwoma podkładami A następnie zrobić to samo na torowisku w innej części Wrocławia i zapytać się w mpk dlaczego jest różnica w ilości kamieni. Buhahahaha!!!

G
Gość
19 marca, 23:50, Roman:

trzech pijanych ludzików i jeden w koparce, tak wyglądał remont tego torowiska za komuny nie było tyle wkolejań tramwajów co teraz prezydent owszem i słusznie popiera demonstracje czy ok.46 mieszkań dla społeczności Romskiej , zwęża ulice (następna Legnicka),ale z resztą sobie nie radzi.

Za komuny to codziennie były wykolejenia ale żaden pismak nie podniecał się tym. Prawdopodobnie dlatego, że wtedy to byli dziennikarze.

G
Grey

Fuszerki pulpeta widać na każdym kroku . Do tego nie dotrzymywanie terminów takich jak Biskupin , Siłowania czy podwyżki . Można mu tak samo wierzyć jak Morawickiemu .. ALE Sutryk tak i czy siak będzie nad nim trzymał parasol ochronny

////

Tą pętlę to chyba remontowano już za Sutryka?

R
Roman

trzech pijanych ludzików i jeden w koparce, tak wyglądał remont tego torowiska za komuny nie było tyle wkolejań tramwajów co teraz prezydent owszem i słusznie popiera demonstracje czy ok.46 mieszkań dla społeczności Romskiej , zwęża ulice (następna Legnicka),ale z resztą sobie nie radzi.

G
Gość

Lubię tramwaje sa wygodniejsze od autobusów szkoda tylko że nie grzeją tylko symulują grzanie

G
Gość
19 marca, 13:29, Gość:

Technologia zabudowy torowiska oparta jest na procedurach budowlanych - nie da się inaczej - każde torowisko musi mieć stabilne podłoże, żeby nie było niszczenia szyn, rozjazdów - brakuje fachowców w MPK http://www.inzynierbudownictwa.pl/technika,materialy_i_technologie,artykul,torowiska_tramwajowe___roboty_budowlane__pelna_wersja_artykulu_,10247

19 marca, 13:38, Gość:

Ta pętla była niedawno remontowana.

Nie dawno było remontowane torowisko na ul. Mikołaja , na Reymonta można zobaczyć efekt pracy "fachowców" po roku wygląda jakby służyło już z 15 lat. Tak są marnotrawione pieniądze mieszkańców!!!

G
Gość
19 marca, 13:29, Gość:

Technologia zabudowy torowiska oparta jest na procedurach budowlanych - nie da się inaczej - każde torowisko musi mieć stabilne podłoże, żeby nie było niszczenia szyn, rozjazdów - brakuje fachowców w MPK http://www.inzynierbudownictwa.pl/technika,materialy_i_technologie,artykul,torowiska_tramwajowe___roboty_budowlane__pelna_wersja_artykulu_,10247

Ta pętla była niedawno remontowana.

G
Gość

Technologia zabudowy torowiska oparta jest na procedurach budowlanych - nie da się inaczej - każde torowisko musi mieć stabilne podłoże, żeby nie było niszczenia szyn, rozjazdów - brakuje fachowców w MPK http://www.inzynierbudownictwa.pl/technika,materialy_i_technologie,artykul,torowiska_tramwajowe___roboty_budowlane__pelna_wersja_artykulu_,10247

Dodaj ogłoszenie