Wrocław: Bmw stanęło na przystanku. Autobus wyrwał mu drzwi

JJ
Wypadek w zatoce autobusowej na alei Hallera w pobliżu skrzyżowania z ulicą Grabiszyńską, przy stacji benzynowej. Autobus komunikacji miejskiej urwał drzwi w bmw.

Do wypadku doszło po godzinie 15. Według wstępnych ustaleń młody mężczyzna zatrzymał bmw przy przystanku autobusowym. W momencie gdy otworzył drzwi próbując wysiąść z samochodu, wjeżdżający do zatoki autobus komunikacji miejskiej należący do spółki Michalczewski uderzył w drzwi BMW wyrywając je.

Szczęśliwie kierowcy samochodu nic się nie stało.

Nie ma utrudnień w ruchu spowodowanych tym wypadkiem. Uszkodzone pojazdy stoją w zatoce autobusowej.

Najnowsze informacje dot. koronawirusa

Wideo

Materiał oryginalny:

Komentarze 159

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Podaj powód zgłoszenia

G
Gość
20 stycznia, 8:28, Gość:

Nooo i bardzo dobrze. Wszyscy teraz bezkarni, robią co chcą, pakuja, zatrzymują się wszędzie gdzie nie wolno. Brawo dla kierowcy autobusu. Hahaha.

21 stycznia, 2:06, Gość:

Żeby tobie urwało jaja!

22 stycznia, 19:29, Gość:

Nie, żeby tobie urwało tak głupi łeb

Chamski polaczek!

G
Gość
20 stycznia, 8:28, Gość:

Nooo i bardzo dobrze. Wszyscy teraz bezkarni, robią co chcą, pakuja, zatrzymują się wszędzie gdzie nie wolno. Brawo dla kierowcy autobusu. Hahaha.

21 stycznia, 2:06, Gość:

Żeby tobie urwało jaja!

Nie, żeby tobie urwało tak głupi łeb

K
Kiss

Czytając te komentarze myślę że szkoda że Polacy istnieją na tej planecie!

G
Gość
20 stycznia, 8:28, Gość:

Nooo i bardzo dobrze. Wszyscy teraz bezkarni, robią co chcą, pakuja, zatrzymują się wszędzie gdzie nie wolno. Brawo dla kierowcy autobusu. Hahaha.

Żeby tobie urwało jaja!

G
Gość

Powinno być BMM bardzo mały mózg.

G
Gość

Nooo i bardzo dobrze. Wszyscy teraz bezkarni, robią co chcą, pakuja, zatrzymują się wszędzie gdzie nie wolno. Brawo dla kierowcy autobusu. Hahaha.

S
Snodog

Gdyby kierowca autobusu potrafił takie rzeczy przewidzieć to by sobie przewidział numery w totolotku

G
Gość

Kierowcy DWR na swojej wsi nie mają MPK ;)

2 pasy to już u nich jak autostrada itd... no tak u nich na wsi 2 pasów w jedną stronę nie zobaczysz.

A auto ... już dawno na złom powinno to trafić.

d
dw
18 stycznia, 08:42, Zdzisław:

Wina po obu stronach. Panujący zaparkował w niedozwolonym miejscu i nie zachował szczególnej ostrożności przy otwieraniu drzwi. Podobnie kierowca busu - nie zachował szczególnej ostrożności podjeżdżając za blisko.

18 stycznia, 13:09, Gość:

Bredzisz człowieku. Autobus wjeżdżając do zatoczki musi mieć zachowaną skrajnię na chodniku, bo jest to długi pojazd i łatwo się nim nie manewruje. Kolega jeździ w MPK i kiedyś opowiadał, że przy podjeżdżaniu na przystanek ma często kłopot, bo jakieś stare baby stoją na krawężniku w gotowości do wskoczenia jako pierwsze do autobusu w celu zdobycia miejsca siedzącego. Problem w tym, że mogą dostać wtedy po mordzie lusterkiem, które podczas podjazdu znajduje się już na wysokości chodnika. A kierowca nie może stanąć dalej od krawężnika, ze względu na kobiety z wózkami oraz ludzi starszych oraz inwalidów. Oni muszą wysiąść prosto na chodnik, a nie na jezdnię.

Problem w tym, że mogą dostać wtedy po mordzie lusterkiem??? Kultura pierwsza klasa ! Ręce sama się składają do oklasków ! Więc Brawo !!!

G
Gość

Po co to nagłaśnianie. Facet wjechał tam gdzie nie powinien. Koniec tematu. Mandat, punkty karne i naprawa z własnej kieszeni. No i z jego OC obciążyć serwis autobusu.

G
Gość

Ojej, jakie to smutne...

G
Gość
18 stycznia, 08:42, Zdzisław:

Wina po obu stronach. Panujący zaparkował w niedozwolonym miejscu i nie zachował szczególnej ostrożności przy otwieraniu drzwi. Podobnie kierowca busu - nie zachował szczególnej ostrożności podjeżdżając za blisko.

18 stycznia, 13:09, Gość:

Bredzisz człowieku. Autobus wjeżdżając do zatoczki musi mieć zachowaną skrajnię na chodniku, bo jest to długi pojazd i łatwo się nim nie manewruje. Kolega jeździ w MPK i kiedyś opowiadał, że przy podjeżdżaniu na przystanek ma często kłopot, bo jakieś stare baby stoją na krawężniku w gotowości do wskoczenia jako pierwsze do autobusu w celu zdobycia miejsca siedzącego. Problem w tym, że mogą dostać wtedy po mordzie lusterkiem, które podczas podjazdu znajduje się już na wysokości chodnika. A kierowca nie może stanąć dalej od krawężnika, ze względu na kobiety z wózkami oraz ludzi starszych oraz inwalidów. Oni muszą wysiąść prosto na chodnik, a nie na jezdnię.

18 stycznia, 13:37, Zdzisław:

Dlatego kierowca autobusu musi zachować szczególną ostrożność wjeżdżając na przystanek. Gdzie tu "brednie " widzisz? Poza tym wszystkich dotyczy tzw. zasada ograniczonego zaufania.

18 stycznia, 22:18, Gość:

Ano tu jest brednia, ze pewnie kierowca autobusu ja zachowal i nawet hamowal ale facet z beemki otworzyl i drzwi i... autobus nie stanie w miesjcu. Zrozumiales?

To oczywiscie tlumaczenie dla ciebie - niespelnionego prawnika albo idioty usilujacego nim byc. Nie wiem co gorsza. Oczywistym jest ze parkujacy nie zahowal ostroznosci.

Autobus znajdował się w ruchu drogowym. Obowiązkiem kierowców jest poruszać się stosując zasadę ostrożności lub szczególnej ostrożności, jeżeli sytuacja tego wymaga (art. 3 Kodeksu drogowego). Zgodnie z art. 23 ust. 1 pkt 2 kierujący pojazdem jest obowiązany przy omijaniu zachować bezpieczny odstęp od omijanego pojazdu, uczestnika ruchu lub przeszkody. Tego bezpiecznego odstępu zabrakło.

z
zwyrol
17 stycznia, 17:11, Malgoś:

Ależ 99% tych komentarzy to zazdrośnicy,nie majacy zadnego autka...A gdyby tak " maluchowi" autobus urwał drzwi i przejechsl po nogach starszego mężczyzny, też byście takie komentarze pissli? Nie, wtedy hejtowalibyscie kierowcę autobusu....Rece opadają..

17 stycznia, 17:33, Xxx:

Prosze cie jakoe to autko . kodeks wyraźnie mówi o zatrzymuwaniu sie w zatoczkach

17 stycznia, 17:42, Małgoś:

A czy kodeks, wspomina cos na temat " urywania drzwi"? Rozumiem,że gdyby ten nieszczesnik ,ktory stanął w zatoczce nie zdążył odskoczć a kierowca autobusu z uśmiechem na ustach ,zmiażdżyłby mu głowę,to nic by sie nie stalo bo kodeks drogowy " wyraźnie mówi" .Poczytaj sobie jakie obowiazki ma wedlug kodeksu drogowego kierowcz autobusu,ktory wjezdza albo wyjezdza z zatoczki autobusowej.Od 30 lat jestem kierowcą i nie wyobrazam sobie sytuacji,zeby tylko jedna strona miala podporzadkować sie kodeksowi drogowymi.

17 stycznia, 17:50, Guru:

Gosia który Word na Ukrainie dał ci prawojazdy, podaj adres, bo jak będę czytał że jakaś kretynka zaparkowała na przejeździe kolejowym, to pewnie cię wspomnę

17 stycznia, 17:54, Darek MPK:

Niestety ale kobita mz racje.

17 stycznia, ‎18‎:‎02, Real:

Niby w czym ma rację? Że dla własnej wygody swoje cztery litery parkuję na zatocze w brew przepisą? A kierowca MPK odpowiada za bezpieczeństwo pasażerów, raz widziałem ta akcje kiewrowca MPK gwałtownie hamowal żeby uniknąć wypadku, pasażer upadł i złamał dłoń i kto odpowiadał głupia Gosia?

17 stycznia, 21:15, zwyrol:

To akurat proste, w opisanym przez Ciebie przypadku za złamaną łapkę odpowiada ten, kto wymusił gwałtowne hamowania autobusu. Na szczęście zazwyczaj mają one kamery. Oczywiście są one nieszczególnie użyteczne w przypadku nieposiadania tablic przez sprawcę.

17 stycznia, ‎21‎:‎27, Włącz myślenie:

A ja ci życzę żeby taki szo zaparkował ci przed wyjazdem na twoją posesję i powiedział sier..Bo droga przed domem jest publiczna

Sam włącz myślenie, drogi przedmówco. Próbujesz porównać dwie całkiem różne sytuacje. W omawianej przez mojego przedmówcę (zakładam, że to nie Ty, bo macie różne nazwy) ocenialiśmy odpowiedzialność za obrażenia pasażera powstałe podczas gwałtownego hamowania, a nie prawidłowość parkowania bmw. A w Twoich "życzeniach" mowa jest o zastawieniu wyjazdu, co regulują inne przepisy niż odpowiedzialność za złamaną łapkę pasażera. Proponuję czytać uważniej :)

G
Gość

I jak się dziennikarzyno ta sytuacja ma do oceniania po tablicach??

G
Gość
18 stycznia, 08:42, Zdzisław:

Wina po obu stronach. Panujący zaparkował w niedozwolonym miejscu i nie zachował szczególnej ostrożności przy otwieraniu drzwi. Podobnie kierowca busu - nie zachował szczególnej ostrożności podjeżdżając za blisko.

18 stycznia, 13:09, Gość:

Bredzisz człowieku. Autobus wjeżdżając do zatoczki musi mieć zachowaną skrajnię na chodniku, bo jest to długi pojazd i łatwo się nim nie manewruje. Kolega jeździ w MPK i kiedyś opowiadał, że przy podjeżdżaniu na przystanek ma często kłopot, bo jakieś stare baby stoją na krawężniku w gotowości do wskoczenia jako pierwsze do autobusu w celu zdobycia miejsca siedzącego. Problem w tym, że mogą dostać wtedy po mordzie lusterkiem, które podczas podjazdu znajduje się już na wysokości chodnika. A kierowca nie może stanąć dalej od krawężnika, ze względu na kobiety z wózkami oraz ludzi starszych oraz inwalidów. Oni muszą wysiąść prosto na chodnik, a nie na jezdnię.

18 stycznia, 13:37, Zdzisław:

Dlatego kierowca autobusu musi zachować szczególną ostrożność wjeżdżając na przystanek. Gdzie tu "brednie " widzisz? Poza tym wszystkich dotyczy tzw. zasada ograniczonego zaufania.

Ano tu jest brednia, ze pewnie kierowca autobusu ja zachowal i nawet hamowal ale facet z beemki otworzyl i drzwi i... autobus nie stanie w miesjcu. Zrozumiales?

To oczywiscie tlumaczenie dla ciebie - niespelnionego prawnika albo idioty usilujacego nim byc. Nie wiem co gorsza. Oczywistym jest ze parkujacy nie zahowal ostroznosci.

Dodaj ogłoszenie

Wykryliśmy, że nadal blokujesz reklamy...

To dzięki reklamom możemy dostarczyć dla Ciebie wartościowe informacje. Jeśli cenisz naszą pracę, prosimy, odblokuj reklamy na naszej stronie.

Dziękujemy za Twoje wsparcie!

Jasne, chcę odblokować
Przycisk nie działa ?
1.
W prawym górnym rogu przegladarki znajdź i kliknij ikonkę AdBlock. Z otwartego menu wybierz opcję "Wstrzymaj blokowanie na stronach w tej domenie".
krok 1
2.
Pojawi się okienko AdBlock. Przesuń suwak maksymalnie w prawą stronę, a nastepnie kliknij "Wyklucz".
krok 2
3.
Gotowe! Zielona ikonka informuje, że reklamy na stronie zostały odblokowane.
krok 3