Zadaniem rzecznika pasażera MPK, który rozpocznie pracę 21 sierpnia, będzie m.in. budowanie relacji z pasażerami i pomaganie im w zawiłych sprawach. Będzie on również dbał o to, aby głos pasażerów oraz ich pomysły były bardziej słyszalne w miejskiej spółce.
- Rzecznik pasażera został wybrany przy udziale mieszkańców i ruchów miejskich. Ma on dużą swobodę działania broniąc interesu pasażerów i będąc ich głosem wewnątrz MPK. To jeden z pomysłów mających na celu polepszenie kontaktu z mieszkańcami. Takimi małymi krokami zmierzamy ku dużej zmianie we wrocławskiej komunikacji – zapewnia Krzysztof Balawejder, prezes MPK Wrocław.
Jego silne umocowanie w strukturze spółki gwarantuje skuteczność działania w interesie pasażerów. Jego bezpośrednim przełożonym jest prezes zarządu.
- Cieszę się z nowego wyzwania. Funkcja ta jest odpowiedzialna i wymagająca, ale praca z ludźmi potrafi dać wiele satysfakcji i zadowolenia. Uważam, że rola rzecznika wiąże się przede wszystkim z otwartością na wrocławian. Chciałbym, aby częste rozmowy i spotkania z pasażerami, jak również z organizacjami miejskimi, były jednym z ważniejszych elementów mojej pracy – deklaruje Arkadiusz Kucharski.
Reklamy "na celebrytę" - Pismak przeciwko oszustom
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?