Prawdopodobnie jeszcze tej jesieni, ale nie wiadomo jeszcze dokładnie kiedy, kierowcy pojadą nową trasą we Wrocławiu i tuż za jego rogatkami. To fragment tzw. wschodniej obwodnicy Wrocławia, a formalnie drogi wojewódzkiej, która połączy rondo przy ulicy Strachocińskiej z drogą nr 372 z Wrocławia do Długołęki (w pobliżu Mirkowa).
Tą ważną dla kierowców inwestycję nadzoruje Dolnośląska Służba Dróg i Kolei, a wykonawcą - liderem konsorcjum - jest firma Kobylarnia. Trasa będzie się składać z jednej, dwupasmowej jezdni (po jednym pasie w każdym z kierunków), drogi pieszo-rowerowej oraz dróg dojazdowych i technicznych.
Z jednej strony będziemy na nią wjeżdżać na rondzie przy ulicy Strachocińskiej (na rogatkach Wrocławia):
Z drugiej wjazd będzie możliwy przez nowy węzeł powstający przy ulicy Wrocławskiej, w miejscu gdzie zaczyna się tzw. Łącznik Długołęka (pomiędzy Mirkowem a Długołęką właśnie).
Co się dzieje na budowie na przełomie września i października?
- Układane są ostatnie warstwy nawierzchni (tzw. ścieralnej) na właściwych jezdniach
- Montowane są bariery energochłonne
- Pobocza i rowy wykładane są ażurowymi, betonowymi elementami
- Montowane są siatki na ekranie przyrodniczym
- Zakładane są balustrady na obiektach mostowych
- Wykonywane są ciągi pieszo-rowerowe i chodniki
Zobaczcie najnowsze zdjęcia z terenu inwestycji:
Kończą prace przy wschodniej obwodnicy Wrocławia. Zostało ni...

W jakim kierunku powinna się zmieniać UE?
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?