Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Darmowe parkowanie pod NFM? Czytelnik: Naliczyło mi opłatę!

Celina Marchewka
Celina Marchewka
Darmowe parkowanie pod NFM? Czytelnik: Naliczyło mi opłatę!
Darmowe parkowanie pod NFM? Czytelnik: Naliczyło mi opłatę! Pawel Relikowski / Polska Press
Od początku miesiąca parking pod Narodowym Forum Muzyki przez pierwszą godzinę powinien być darmowy. Okazuje się jednak, że nie dla wszystkich. Nasz Czytelnik, pan Marcin, staje tam każdego dnia korzystając z aplikacji mobilnej. - Opłaty są nadal naliczane zgodnie z obowiązującym cennikiem - skarży się mężczyzna. Jak to jest w praktyce i kto w takim razie może skorzystać z darmowej godziny parkowania w centrum? Odpowiedzi na te pytania szukała nasza reporterka, Celina Marchewka.

Na ulicy Ruskiej od placu Solnego do ulicy Rzeźniczej staną powiększone w tym roku ogródki należące do tamtejszych restauracji i barów. Z tego powodu konieczne było zamknięcie drogi dla samochodów. Aby zrekompensować kierowcom niedogodności, miasto udostępniło możliwość darmowego parkowania przez pierwszą godzinę na parkingu pod Narodowym Forum Muzyki oraz dodatkowe miejsca w ścisłym centrum.

Za szlaban pod NFM wjedziemy wykupując bilet papierowy lub korzystając z aplikacji moBilet. Jeśli opuścimy parking przed upłynięciem darmowej godziny, nie zapłacimy nic. Jeśli zostaniemy dłużej, wówczas zaczną nam się naliczać opłaty.

- W kolejnych godzinach obowiązuje cennik: 4,00 zł z naliczaniem co 15 min, czyli 1 zł za każde rozpoczęte 15 min (przy wykupieniu papierowego biletu - przyp. red.) oraz cena promocyjna - 2,50 zł za godzinę parkowania dla wnoszących opłatę przez aplikację moBilet lub sms-em - wyjaśnia Patryk Załęczny z biura prasowego UM.

Okazuje się jednak, że nie wszystko działa tak, jak powinno.

- Parkuję pod NFM każdego dnia na czas pracy. Korzystam z aplikacji mobilnej. Codziennie płacę około 20 zł opłaty jednorazowej. Bardzo mnie ucieszyła wiadomość o promocji, gdyż dzięki temu mógłbym zaoszczędzić na parkowaniu. Nic się jednak nie zmieniło od 1 czerwca. System nadal nalicza mi taką samą kwotę - opowiada nasz Czytelnik, pan Marcin.

Na infolinii moBiletu dowiedzieliśmy się, że informacja o takiej promocji do nich nie dotarła, więc darmowa godzina nie została wprowadzona. Pracownicy obiecali, że dzisiaj ta sprawa zostanie wyjaśniona.

Patryk Załęczny z biura prasowego UM zapewnił natomiast, że odpowiednie zlecenie zostało złożone i wszystko powinno działać jak należy od 1 czerwca.

- Darmowa godzina dotyczy zarówno osób pobierających bilet drukowany, jak i tych, korzystających z aplikacji. W przypadku wystąpienia jakichkolwiek problemów, tak jak w opisanym przez panią przypadku, prosimy o złożenie stosownej reklamacji - informuje urzędnik.

Reklamację należy składać do operatora aplikacji moBilet. Nieprawidłowo pobrana z konta suma ma zostać zwrócona.

od 16 latprzemoc
Wideo

CBŚP na Pomorzu zlikwidowało ogromną fabrykę „kryształu”

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na gazetawroclawska.pl Gazeta Wrocławska