Autostradą A4 do Wrocławia bardzo wolno i w korkach. Kierowcy muszą uzbroić się w cierpliwość

Magdalena Pasiewicz
Magdalena Pasiewicz
Kolejny dzień utrudnień na autostradzie A4. Przyczyną są prace prowadzone przy wymianie nawierzchni na odcinku Kostomłoty - Kąty-Wrocławskie 30.11.2022
Kolejny dzień utrudnień na autostradzie A4. Przyczyną są prace prowadzone przy wymianie nawierzchni na odcinku Kostomłoty - Kąty-Wrocławskie 30.11.2022 Jaroslaw Jakubczak/Polska Press
W środę (30 listopada) niełatwo mają kierowcy chcący dostać się do Wrocławia z zachodniej strony województwa. Zator drogowy zaczyna się przy Kątach Wrocławskich, ale płynna jazda kończy się już od Kostomłotów. Korek tworzy się również przy węźle Udanin.

Przejazd przez autostradę A4 w ostatnim czasie to często stanie w korku z powodu prowadzonych prac drogowych na odcinku Kostomłoty-Kąty Wrocławskie. Nie inaczej jest w dzisiaj (środa, 30 listopada). Od rana kierowcy mają problem z płynną jazdą na tym odcinku w kierunku Wrocławia. Wszystko przez prowadzone tam prace przy wymianie nawierzchni.

Drogowcy przez cały dzień zajmowali prawy pas jezdni. I mimo zapowiadanego końca prac na godzinę 15.30, utrudnienia trwają nadal - korek na tym odcinku liczy już około 12 kilometrów długości.

Kolejny dzień utrudnień na A4. Prowadzone są prace przy wymianie nawierzchni na odcinku Kostomłoty - Kąty-Wrocławskie 30.11.2022
Kolejny dzień utrudnień na A4. Prowadzone są prace przy wymianie nawierzchni na odcinku Kostomłoty - Kąty-Wrocławskie 30.11.2022 Jaroslaw Jakubczak/Polska Press

Prace drogowe trwają również na autostradzie A4 przy węźle Udanin - tam też kierowcy stoją tam w kilkukilometrowym zatorze.

Zobacz na mapie, gdzie są utrudnienia:

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

kup najtaniej

4F

4F Męska Granatowa H4Z22 Kumn004

379,99 zł

kup najtaniej

Salomon

Salomon Icon Lt Access White 21/22

299,00 zł

kup najtaniej

Giro

Giro Avera Mat Graphite Rockpool

342,96 zł

kup najtaniej

Tempish

Tempish Volt S

319,99 zł
Materiały promocyjne partnera

Jak kupić używany samochód i nie dać się oszukać? Zobacz 3 sposoby NA

Komentarze 6

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

G
Gość
Skandalem jest to że rząd pokazuje na slajdach budowę dróg na wschodzie Polski, które są stosunkowo mało uczęszczane . A na zachodzie gdzie ruch jest ekstremalny i drogi tu już dawno powinny mieć minimum po trzy pasy, nie robi się nic. A-4 to zabytek wybudowany prawie 100 lat temu.
G
Gość
BIAŁA KSIĘGA TRANSPORTU

28.03.2011 Komisja Europejska przyjęła dokument Białej Księgi - Transport do 2050 roku. Strategia ta zakłada przeniesienie transportu z samochodowego do przyjaznych środowisku gałęzi transportu, w tym transportu kolejowego, oraz zmniejszenie emisji szkodliwych substancji do środowiska.

http://www.ikolej.pl/wydarzenia/biala-ksiega-transport-w-roku-2050/

28.03.2011 Komisja Europejska przyjęła dokument Białej Księgi - Transport do 2050 roku. Strategia ta zakłada przeniesienie transportu z samochodowego do przyjaznych środowisku gałęzi transportu, w tym transportu kolejowego, oraz zmniejszenie emisji szkodliwych substancji do środowiska.
G
Gość
Zrobić porządek z TIR-ami. Tylko przewóz towarów żywnościowych – łatwo psujących się, reszta na tory – eszelony.

Zacznijmy dbać o stan naszych dróg, bo TIRy roznoszą je bardzo szybko.

Nikt nie respektuje dopuszczalnych obciążeń dla poszczególnych dróg. TIR-owcy szukają objazdów, żeby nie płacić za przejazd drogami dla nich przeznaczonymi.

A 4 powinna być co najmniej 4-ro pasmowa. Zobaczymy co będzie się działo na A4 jak Ukraina wejdzie do współpracy z UNIĄ. Teraz jest ciasno, bo jeden pas jest zajęty przez TIRy. Codziennie jakieś kraksy spowalniają ruch drogowy.
G
Gość
30 listopada, 22:35, Gość:

Horror będzie jak podejmą decyzję tworzenia trzeciego pasa zamiast budowy równoległej A4 bis.

Przez okres budowy trzeciego pasa, wyburzania wiaduktów, budowy nowych - tylko TIRy będą jeździły przy wyłączeniu jednego kierunku a osobówki objazdami, bo nie pojadą razem z TIRami – będą miażdżone

Likwidacja zjazdów

http://www.gazetawroclawska.pl/artykul/3638368,wielka-przebudowa-autostrady-a4-beda-trzy-pasy-zniknie-8-wezlow-mapa,id,t.html

G
Gość
A4 powinna mieć co najmniej po 4 pasy - jak nie więcej bo jesteśmy korytarzem wschód - zachód .

Już od dawna na A4 TIRów przybywa i będzie więcej jeżdżących na Ukrainę
G
Gość
30 listopada, 19:45, Gość:

W związku z takimi pracami powinien być zabroniony ruch pojazdów ciężarowych z długimi przyczepami / naczepami które przypominają wagony kolejowe (czyli TIRy). Kierowcy Tirów niech się udadzą na MOP albo na najbliższą rampę kolejową obsługującą ładunki towarowe (Cargo). Nie wolno dopuszczać by jeden pas drogowy aow służył "pociągowi" Tirów prowadzonych przez tirowców bezmógowców.

Zaraz się pewnie odezwą błazny które wolą spać w budzie i sikać na koło. Jakie to oni mają poświęcenie i kto dowiezie jedzenie do sklepu. Odpowiedź krótka - dostawca! Logistyka poradzi sobie bez tirów i tępych jak papier toaletowy tirowców. Pytanie czy tirowcy dadzą sobie radę bez logistyki? Zdechną wtedy jak mysz pod płotem.

Stop cenzurze!

Wróć na gazetawroclawska.pl Gazeta Wrocławska
Dodaj ogłoszenie