Marek Wójcikowski jest absolwentem INSEAD i Politechniki Wrocławskiej. Ma ponad 30 lat doświadczenia zawodowego, które zdobywał w firmach zarówno z obszaru FMCG jak i farmacji: Cadbury, Barilla, Novartis Consumer Health, Jelfa i Teva Czechy. Wójcikowski współtworzył i uczestniczył w realizacji projektów w zakresie transformacji strategicznych oraz wdrażania inicjatyw podnoszących sprawność organizacyjną firm, procesów IPO na rynkach krajowych i zagranicznych.
Tomasz Słoniewski ma ponad 18-letnie doświadczenie komercyjne w branży farmaceutycznej, kosmetycznej oraz dóbr konsumpcyjnych. Pracował na stanowiskach dyrektora sprzedaży i dyrektora strategii rynkowej w Procter & Gamble, gdzie odpowiadał za rynek w Polsce i 9 krajach Europy Centralnej (siedziba Budapeszt) a także 3 krajach w Europie Zachodniej (siedziba Frankfurt).
W L’Oreal pełnił funkcję dyrektora handlowego odpowiedzialnego m.in. za reorganizację. Przez ostatnie 4 lata jako konsultant strategiczny doradzał spółkom w fazie reorganizacji i stabilnego wzrostu w zakresie zarządzania zmianą oraz pracował jako lider komercyjny w procesach fuzji i przejęć. W swoim dorobku zawodowym posiada liczne sukcesy w zarządzaniu sprzedażą w modelu multikanałowym w Polsce i w Europie. Jego doświadczenie obejmuje współpracę z tradycyjnymi i nowoczesnymi kanałami dystrybucji (hipermarkety, supermarkety i sklepy dyskontowe), drogeriami, aptekami, a także perfumeriami. Jest ekspertem branżowym w kategoriach: kosmetyki masowe, luksusowe, naturalne i dermokosmetyki. Jest zawodowym trenerem sprzedaży, mentorem i coachem.
Zmiany w zarządzie związane są z dynamicznym rozwojem i dalszymi planami budowania wartości Spółki. Torf Corporation działa na polskim rynku kosmetycznym od 30 lat. Spółka produkuje kosmetyki m.in. pod znaną marką tołpa, jak również jest głównym dostawcą kosmetycznym dla największych sieci w regionie pod innymi markami, w tym również pod markami własnymi (private label). Dotychczasowy prezes zarządu oraz dyrektor operacyjny zakończyli współpracę z Torf Corporation.
Strefa Biznesu: Uwaga na chińskie platformy zakupowe
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?