Wypadek tramwaju i dwóch samochodów na Kosmonautów. Zablokowane torowisko

Jarosław Jakubczak
Na skrzyżowaniu ulicy Kosmonautów z ulicą Rawicką, przy stacji Orlen doszło do zderzenia tramwaju jadącego z Leśnicy i dwóch aut osobowych. Jarosław Jakubczak
Na skrzyżowaniu ulicy Kosmonautów z ulicą Rawicką, przy stacji Orlen doszło do zderzenia tramwaju jadącego z Leśnicy i dwóch aut osobowych.

Kierujący seatem jechał Kosmonautów od strony centrum. Skręcając w ulicę Rawicką, nie ustąpił pierwszeństwa tramwajowi linii 3. Tramwaj uderzył w bok seata, który uderzył jeszcze w toyotę stojącą na Rawickiej przed torowiskiem. Na szczęście nikt z pasażerów tramwaju nie został poszkodowany. Do szpitala zabrana została tylko pasażerka seata. Torowisko jest zablokowane. Tramwaje linii 3, 10, 20 skrócono do pętli Pilczyce. Uruchomiono autobusy "za tramwaj" relacji Pilczyce - Leśnica. Autobusy linii 102 wydłużono do Pilczyc, a linii 128 wydłużono do Leśnicy. Autobusy linii 148 skierowano objazdem przez Kamiennogórską i Żernicką. Ruch przywrócono przed godziną 20.



Pijany kierowca mazdy uderzył w ciężarówkę, dwa samochody os...

Flesz - posypały się mandaty, czy też popełniasz ten błąd?

Wideo

Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych”i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Komentarze 35

Ta strona jest chroniona przez reCAPTCHA i obowiązują na niej polityka prywatności oraz warunki korzystania z usługi firmy Google. Dodając komentarz, akceptujesz regulamin oraz Politykę Prywatności.

Podaj powód zgłoszenia

M
Maro
13 grudnia, 22:42, Gość:

Tramwaj rusza z przystanku, czyli włącza się do ruchu. Do tego powinien zwolnić w obrębie przejścia dla pieszych a nie taranować, aż 2 samochody.

skrzyżowanie było zajęte przez zjeżdzające z niego pojazdy i tego powinni się trzymać kierowcy i nie przyjmować mandatu.

14 grudnia, 01:38, Gość:

dokładnie. Prawo prawem, ale logika i życie pokazuje co innego. Korona by z głowy motorniczemu nie spadła, gdyby jechał ostrożniej, a pasażerowie nie spieszą się na posiedzenie rady nadzorczej w sprawie 100 milionów od Wałęsy.

"myślenie" idioty zza kierownicy: "to tylko ja się spieszę, pasażerowie z tramwaju wcale się nie spieszą, oni jadą na wycieczkę, więc mogą poczekać". To jest ta różnica, że jak jedziesz KZ, to chcesz dojechać zgodnie z rozkładem. O ile jakiś gamoń autem się nie wpakuje na chama to zwykle jest to do zrealizowania.

G
Gość
13 grudnia, 22:42, Gość:

Tramwaj rusza z przystanku, czyli włącza się do ruchu. Do tego powinien zwolnić w obrębie przejścia dla pieszych a nie taranować, aż 2 samochody.

skrzyżowanie było zajęte przez zjeżdzające z niego pojazdy i tego powinni się trzymać kierowcy i nie przyjmować mandatu.

14 grudnia, 01:38, Gość:

dokładnie. Prawo prawem, ale logika i życie pokazuje co innego. Korona by z głowy motorniczemu nie spadła, gdyby jechał ostrożniej, a pasażerowie nie spieszą się na posiedzenie rady nadzorczej w sprawie 100 milionów od Wałęsy.

14 grudnia, 7:53, Roman:

Kierowcy też by korona z głowy nie spadła jakby się zatrzymał przed torem, a nie wymuszał pierwszeństwo.

Od kiedy tramwaj ruszający z przystanki jest pojazdem włączającym się do ruchu. Doczytaj a następnie zabieraj głos.

R
Roman
13 grudnia, 22:42, Gość:

Tramwaj rusza z przystanku, czyli włącza się do ruchu. Do tego powinien zwolnić w obrębie przejścia dla pieszych a nie taranować, aż 2 samochody.

skrzyżowanie było zajęte przez zjeżdzające z niego pojazdy i tego powinni się trzymać kierowcy i nie przyjmować mandatu.

14 grudnia, 01:38, Gość:

dokładnie. Prawo prawem, ale logika i życie pokazuje co innego. Korona by z głowy motorniczemu nie spadła, gdyby jechał ostrożniej, a pasażerowie nie spieszą się na posiedzenie rady nadzorczej w sprawie 100 milionów od Wałęsy.

Kierowcy też by korona z głowy nie spadła jakby się zatrzymał przed torem, a nie wymuszał pierwszeństwo.

G
Gość
13 grudnia, 19:33, Zwolnić motorniczego:

Brawo dla debilnego motorniczego zamiast hamować wali prosto w auto bo tak go uczono na kursie? Rozwalił pese warta 8mln złotych kto ją teraz naprawi i kiedy pojedzie?

13 grudnia, 19:57, Motorniczy:

Wracaj małolacie do lekcji.

13 grudnia, 21:00, Gość:

Ciężko było zahamować? Tramwaj dopiero ruszył 40m wcześniej. No ale jak się hamuje dzwonkiem to takie efekty

13 grudnia, 23:02, Gość:

Gdybyś zainteresował się budowa trameajòw wiedział byś, że hamowanie awaryjne u[wulgaryzm]mia dzwonki. Niestety to przerasta możliwość korposzczura granatem oderwanym od pługa.

Przestań się wymądrzać o budowie tramwaju, ty nawet budowy prostego młotka nie znasz. A motorniczy to pajac, któremu więcej nie powinni pozwolić wsiąść do tramwaju.

G
Gość

Te tramwaje to prowadzą same imbecyle z łapanki, nieuki i tłuki do kwadratu. Ze zdjęć widać, że uderzenie było celowe. Zachowanie motorniczego nie miało nic wspólnego z obowiązującymi przepisami ruchu drogowego, które ma obowiązek przestrzegać. To że jedzie gilotyną z żadnego przepisu go nie zwalnia łącznie z zaniechaniem. Myślę, że sprawa skończy się w sądzie i motorniczemu sąd dowali.

A
Asdf

I mpk stoi... Hmmmm...jakby tu obwinic sutryka? Nie mam pomyslu. Gazeto, co tak neutralnie w tym artykule. Zadnej szpilki prezydentowi tym razem? Moze np. ze desperat od stania w korkach nie wytrzymuje nerwowo za kierownica i wjezdza w tramwaj? Juz widze ten tytul "Panie Prezydencie! Tak Pan niszczy nasze auta". Normalnie, Pulitzer bedzie!

G
Gość
13 grudnia, 22:42, Gość:

Tramwaj rusza z przystanku, czyli włącza się do ruchu. Do tego powinien zwolnić w obrębie przejścia dla pieszych a nie taranować, aż 2 samochody.

skrzyżowanie było zajęte przez zjeżdzające z niego pojazdy i tego powinni się trzymać kierowcy i nie przyjmować mandatu.

dokładnie. Prawo prawem, ale logika i życie pokazuje co innego. Korona by z głowy motorniczemu nie spadła, gdyby jechał ostrożniej, a pasażerowie nie spieszą się na posiedzenie rady nadzorczej w sprawie 100 milionów od Wałęsy.

G
Gość
13 grudnia, 20:29, Wrocławianin:

Motorniczy powinien zostać przebadany psychiatrycznie wylecieć z roboty. Jak startując z przystanku oddalonego o 30m mógł nie wyhamować przed tym autem skoro dopiero ruszał , może to wyglądać na celowe doprowadzenie do kolizji i narażenie pasażerów na uszczerbek na zdrowiu oczywiście wg prawa kierowca samochodu jest winien , lecz motorniczy nie ma mózgu

13 grudnia, 22:52, Gość:

Sądzę, że Ty powinieneś być przebadany. Rawicka jest przed przystankiem a nie za, ale to zbyt wiele dla trola, aby sprawdzić jeśli się nie wie a komentuje.

Jadąc od leśnicy ulica rawicka jest za przystankiem a przed nim jest wschowska

G
Gość

Popatrz na 8 zdjęcie. Tramwaj praktycznie nawet stoi na przystanku. Do zdarzenia dochodzi tuż za pasami dla pieszych. Choćby ze względu na pasażerów, którzy wyszli z tramwaju nie powinien rozpędzać tramwaju do prędkości MACH3 z której już złomów nie da się zatrzymać.

G
Gość
13 grudnia, 19:33, Zwolnić motorniczego:

Brawo dla debilnego motorniczego zamiast hamować wali prosto w auto bo tak go uczono na kursie? Rozwalił pese warta 8mln złotych kto ją teraz naprawi i kiedy pojedzie?

13 grudnia, 19:57, Motorniczy:

Wracaj małolacie do lekcji.

13 grudnia, 21:00, Gość:

Ciężko było zahamować? Tramwaj dopiero ruszył 40m wcześniej. No ale jak się hamuje dzwonkiem to takie efekty

Gdybyś zainteresował się budowa trameajòw wiedział byś, że hamowanie awaryjne u[wulgaryzm]mia dzwonki. Niestety to przerasta możliwość korposzczura granatem oderwanym od pługa.

G
Gość
13 grudnia, 20:29, Wrocławianin:

Motorniczy powinien zostać przebadany psychiatrycznie wylecieć z roboty. Jak startując z przystanku oddalonego o 30m mógł nie wyhamować przed tym autem skoro dopiero ruszał , może to wyglądać na celowe doprowadzenie do kolizji i narażenie pasażerów na uszczerbek na zdrowiu oczywiście wg prawa kierowca samochodu jest winien , lecz motorniczy nie ma mózgu

Sądzę, że Ty powinieneś być przebadany. Rawicka jest przed przystankiem a nie za, ale to zbyt wiele dla trola, aby sprawdzić jeśli się nie wie a komentuje.

G
Gość

Tramwaj rusza z przystanku, czyli włącza się do ruchu. Do tego powinien zwolnić w obrębie przejścia dla pieszych a nie taranować, aż 2 samochody.

skrzyżowanie było zajęte przez zjeżdzające z niego pojazdy i tego powinni się trzymać kierowcy i nie przyjmować mandatu.

W
Wroclawianin
13 grudnia, 20:29, Wrocławianin:

Motorniczy powinien zostać przebadany psychiatrycznie wylecieć z roboty. Jak startując z przystanku oddalonego o 30m mógł nie wyhamować przed tym autem skoro dopiero ruszał , może to wyglądać na celowe doprowadzenie do kolizji i narażenie pasażerów na uszczerbek na zdrowiu oczywiście wg prawa kierowca samochodu jest winien , lecz motorniczy nie ma mózgu

13 grudnia, 21:21, Gość:

A co to kierowca który ładuje się i powinien ustąpić pierwszeństwa przejazdu ośle to święta krowa?A tramwaj to nie taczka że stanie w miejscu dwa słyszałeś o czymś takim jak zwłoka w hamowaniu po przejściu z jazdy na hamowanie.

To tym bardziej jest idiotą skoro rusza z takim impetem, że nie panuje nad pojazdem i naraża pasażerów zreszta widać co chwile wypadki jeden wjeżdża w drugiego patologia i hołota tym steruje, a nie odpowiedzialni ludzie

S
S.p.e.c.
13 grudnia, 20:56, MOTOROWY:

a ta jolka to napewno loda kOMUS ROBILA

"Gdy ujrzała go, był maj, pachniały bzy.

W twarz uderzył wiatr, stanęły w oczach łzy.

On uśmiechnął się, podniósł dłoń.

Spojrzeniem przywołał ją, do siebie.

Ujęła jego dłoń, ścisnęła mocno.

Gdzieś w oddali ptak, wzniósł pieśń radosną.

Czy to wiosny czar czy miłosny żar sprawiły to, że,

Ona Robbie Loe d'Amour, bo umi.

Robbie Loe d'Amour, bo lubi to.

Robbie Loe d'Amour, jakie to piękne jest.

Że ona Robbie Loe d'Amour, bo umi.

Robbie Loe d'Amour, bo lubi to.

Robbie Loe d'Amour, a wokół kwitną bzy .

Ciepłem swoich warg, ogrzała go całego.

On palce w jej włosy wplótł i spojrzał w niebo.

W welurze jego ud, znalazła schronienie swe i radość.

Przed końcem drogi, tej nie czuł już lęku wcale.

Cytować zaczął więc, Goethego w oryginale.

Po chwili białym bzem, udekorował włosy jej bo,

Ona Robbie Loe d'Amour, bo umi.

Robbie Loe d'Amour, bo lubi to.

Robbie Loe d'Amour, jakie to piękne jest.

Że ona Robbie Loe d'Amour, bo umi.

Robbie Loe d'Amour, bo lubi to.

Robbie Loe d'Amour, a wokół kwitną bzy. "

G
Gość
13 grudnia, 20:29, Wrocławianin:

Motorniczy powinien zostać przebadany psychiatrycznie wylecieć z roboty. Jak startując z przystanku oddalonego o 30m mógł nie wyhamować przed tym autem skoro dopiero ruszał , może to wyglądać na celowe doprowadzenie do kolizji i narażenie pasażerów na uszczerbek na zdrowiu oczywiście wg prawa kierowca samochodu jest winien , lecz motorniczy nie ma mózgu

A co to kierowca który ładuje się i powinien ustąpić pierwszeństwa przejazdu ośle to święta krowa?A tramwaj to nie taczka że stanie w miejscu dwa słyszałeś o czymś takim jak zwłoka w hamowaniu po przejściu z jazdy na hamowanie.

Dodaj ogłoszenie

Wykryliśmy, że nadal blokujesz reklamy...

To dzięki reklamom możemy dostarczyć dla Ciebie wartościowe informacje. Jeśli cenisz naszą pracę, prosimy, odblokuj reklamy na naszej stronie.

Dziękujemy za Twoje wsparcie!

Jasne, chcę odblokować
Przycisk nie działa ?
1.
W prawym górnym rogu przegladarki znajdź i kliknij ikonkę AdBlock. Z otwartego menu wybierz opcję "Wstrzymaj blokowanie na stronach w tej domenie".
krok 1
2.
Pojawi się okienko AdBlock. Przesuń suwak maksymalnie w prawą stronę, a nastepnie kliknij "Wyklucz".
krok 2
3.
Gotowe! Zielona ikonka informuje, że reklamy na stronie zostały odblokowane.
krok 3