Firma, która wygra, w zamian za dostosowanie obecnego wybiegu antylop będzie mogła umieścić logotyp swojej firmy m.in. na ogrodzeniu pawilonu dla gepardów, nazwa wykonawcy będzie mogła trafić też na tablicę informacyjną przy wybiegu, z kolei na stronie internetowej zoo będzie mógł się znaleźć link do strony wykonawcy, a na terenie samego zoo ławeczki z nazwą i logo firmy.
Ogród kusi też firmy budowlane, które staną do przetargu organizacją 6 akcji promocyjnych /imprez na terenie ogrodu, podczas których będzie mogło się pojawić stoisko promocyjne wykonawcy, a 30 osób (pracowników, gości firmy itp.) będzie mieć za każdym razem wstęp do zoo za darmo.
Zoo proponuje również zwycięskiej firmie umieszczenie jej loga na ulotkach reklamujących nowy wybieg dla gepardów, a nawet 150 wejściówek do ogrodu dla osób dorosłych.
O tym, która firma wygra przetarg, zdecyduje cena. Ogród w specyfikacji przetargowej określił też wartość przestrzeni i działań promocyjnych, które proponuje "na wymianę" ( np. 6 imprez promocyjnych z darmowymi wejściówkami wyceniono na 24 tys. zł, a bannery promocyjne na pawilonie dla gepardów na 40 tys. zł.)
O tym, czy są chętni na tego rodzaju transakcję dowiemy się już we wtorek. O 10.30 zaplanowano otwarcie ofert przetargowych.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?