Demontaż kładki zakończy się dopiero w kwietniu i będzie prowadzony w trzech etapach. Do poniedziałku - 25 grudnia - znikną przęsła wraz z podporą nad jezdnią wylotową z Wrocławia. Może to oznaczać czasowe zwężenia i utrudnienia dla kierowców.
Drugi etap (od 29 grudnia do 1 stycznia) to demontaż przęsła wraz podporą nad jezdnią wlotową do miasta. Zaś trzeci to rozbiórka przęseł i podpór nad torami kolejowymi.
Demontaż kładki jest konieczny ze względu na jej bardzo zły stan techniczny. Budowa nowej kładki ma ruszyć w maju przyszłego roku. Do tej pory piesi muszą korzystać z chodnika wybudowanego wzdłuż torów kolejowych na odcinku Piwnika Ponurego – Zakrzowska.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?