Pasażerowie wrocławskiego MPK, którzy zrezygnowali na razie z podróży komunikacją miejską, a posiadają bilet okresowy, nie stracą pieniędzy. Urzędnicy wydziału transportu urzędu miasta wprowadzili dwa tymczasowe rozwiązania.
Anulowanie biletu:
Pasażer może zgłosić chęć anulowania biletu mailowo na adres [email protected]. W zgłoszeniu konieczne jest podanie: numeru karty, imienia i nazwiska, rodzaju biletu, z którego chce zrezygnować. Pasażer otrzyma zwrot za niewykorzystaną część biletu na wskazany rachunek bankowy.
Zawieszenie biletu:
Pasażer może zawiesić ważny bilet okresowy mailowo wysyłając zgłoszenie na adres [email protected]. W zgłoszeniu konieczne jest podanie numeru karty. Karta jest blokowana w systemie. W celu odblokowania zawieszonego biletu, pasażer ponownie kontaktuje się z BOK (mailowo). Bilet jest przedłużany o liczbę dni niewykorzystanych (dni niewykorzystane - to różnica dni pomiędzy datą zablokowania karty a datą ważności biletu z historii karty).
Debata Harris-Trump. Kto wygrał przedwyborcze starcie?
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?