Dealavo znajdzie najlepszą cenę dla twojego produktu

Artykuł sponsorowany Dealavo
Dealavo to zaawansowane narzędzie e-commerce do monitorowania cen produktów online, które służy zarówno producentom, jak i sklepom internetowym. Platforma wykorzystuje algorytmy oparte na sztucznej inteligencji, takie jak uczenie maszynowe, aby automatycznie dopasowywać oferty produktów i dostarczać precyzyjne dane o cenach z różnych źródeł, w tym bezpośrednio monitorowanych sklepów internetowych w Polsce i za granicą, a także platform takich jak Ceneo, Allegro czy Amazon.

Dealavo umożliwia użytkownikom szybkie badanie cen konkurentów i resellerów, otrzymywanie dynamicznych powiadomień o zmianach cen, analizowanie aktualnych oraz historycznych danych cenowych, a także monitoring produktów względem całego rynku lub konkretnych odbiorców. Dzięki inteligentnym sugestiom dotyczącym zmian cen, firmy mogą podejmować świadome decyzje, które pomagają zwiększyć zyskowność ich produktów.

Monitoring cen w Dealavo, źródło: https://dealavo.com/pl/monitoring-cen/

Klienci otrzymują informacje w formie gotowych lub spersonalizowanych raportów Excel oraz za pośrednictwem intuicyjnej aplikacji internetowej. Dealavo współpracuje z renomowanymi markami, takimi jak Samsung, Epson czy Decathlon, dostarczając im wartościowe informacje, które wspierają ich strategie cenowe na rynku e-commerce.

Firma jest częścią grupy CodiLime, specjalizującej się w informatyce i zatrudniającej ponad 170 specjalistów IT, z biurami w Warszawie i Menlo Park w Kalifornii.

Dealavo - program do monitoringu cen dowolnych platform - zarówno Marketplace’ów jak i pojedynczych sklepów internetowych. Źródło: www.dealavo.com/pl

Pytamy Jakuba Kota - CEO firmy Dealavo - o przewagi jakie ma Dealavo nad innymi firmami: "Dealavo jest narzędziem bardzo szerokiego monitoringu cen. Potrafimy monitorować ceny w wielu krajach, na różnych platformach, łącznie z indywidualnymi sklepami internetowymi wskazanymi przez naszych klientów". Kot dodaje, że niezwykle ważne jest implementowanie nowoczesnych rozwiązań, co stanowi istotną przewagą konkurencyjną: "korzystany z wielu metod pracy w oparciu o wyliczenia sztucznej inteligencji, w tym m.in. product marching czy wyszukiwanie produktów podobnych".

CEO podkreśla, że to co stanowi nawiększą wartość dla klientów to opcja Dynamic Pricing, czyli automatyczne zarządzanie ceną w sklepie lub na innej platformie sprzedażowej w oparciu o skonfigurowane wcześniej reguły cenowe. "W zależności od sposobu implementacji, nasi klienci mogą dowolnie korzystać z opcji repricingu lub naszych bezpośrednich integracji, które nieustannie rozbodowujemy dla naszych klientów" - przyznaje Jakub Kot.

Funkcja Dynamic Pricing dostępna w Dealavo daje możliwość korzystania z automatyczego repricingu cen celem dostosowania się do sytuacji rynkowej, źródło: www.dealavo.com

Gdy pytamy o przyszłość firmy, Jakub Kot bez namysłu odpowiada: "(...) będziemy rozszerzać naszą ofertę o kolejne rynki i platformy. Monitorujemy też zachowanie naszych klientów w aplikacji i staramy się dostosować ją do potrzeb naszych klientów. Chcemy też sugerować ceny, które dają gwarancję osiągania większych zysków w danej chwili, dostosowując się do sytuacji rynkowej najszybciej jak to możliwe".

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!
Wróć na gazetawroclawska.pl Gazeta Wrocławska