Daily Dose of Beauty wykorzystuje potencjał influencerów i podbija polski Internet

AIP
Prawie 167 tys. followersów na Instagramie, 129 tys. fanów na Facebooku i ponad 312 tys. subskrypcji na YouTube – takimi wynikami może pochwalić się Daily Dose of Beauty – DDOB.com należące do grupy AdNext. Ta platforma społecznościowa dla influencerów zrzesza już ponad 35 tys. młodych liderów opinii: blogerów, youtuberów i instagramowiczów – przedstawicieli Pokolenia Z i Millenialsów.

Pomysłodawcą DDOB.com jest Bartek Sibiga, który w 2015 roku dostrzegł potencjał młodych twórców działających w Internecie. Zauważył, że są oni w stanie generować znacznie większe zasięgi niż tradycyjne media. Wykorzystując wiedzę ze studiów informatycznych stworzył platformę społecznościową, która zrzesza i wspiera influencerów, a także łączy ich z reklamodawcami.

DDOB.com gromadzi obecnie blogerów, youtuberów i instagramowiczów z różnych kategorii: kosmetyki, porady, kuchnia, podróże i DIY. Pomaga im rozwijać swoje kanały blogowe/vlogowe i profile w social media, a także pośredniczy w kontakcie z markami. Platformę wspierają ambasadorzy, którzy – oprócz jej reprezentowania i promowania – tworzą unikalne treści.

DDOB.com specjalizuje się w teen marketingu. Dzięki innowacyjnemu podejściu do komunikacji z młodymi klientami i efektywnemu docieraniu do tej wymagającej grupy docelowej poprzez jej liderów opinii reklamodawcy korzystający z usług DDOB.com mogą zoptymalizować wyniki swoich kampanii, a w rezultacie zwiększyć sprzedaż.
Platforma wykorzystuje crowdsourcing w tworzeniu treści (content marketing), realizuje niestandardowe akcje dla marek z różnych branż oraz działania zasięgowe na Instagramie.
- Do każdego klienta podchodzimy indywidualnie, dobieramy odpowiednich influencerów do promowania marki w mediach społecznościowych. Co więcej, zapewniamy automatyzację całego procesu tworzenia kampanii. Dbamy o to, aby wszystkie ze stron układu korzystały z podjętej współpracy. Bazujemy na analizach i jesteśmy na bieżąco z trendami panującymi w Internecie. Realizujemy kompleksowe akcje – począwszy od koncepcji, poprzez negocjacje, a skończywszy na podsumowaniu wyników – mówi Bartek Sibiga CEO i założyciel DDOB (grupa AdNext).

Z potencjału DDOB.com skorzystały już takie marki jak: Samsung, L’Oreal, Allegro, Inglot, Show Room, Garnier, sieć aptek DOZ, Durex, Uczelnia Łazarskiego, DaWanda, Nestle i Coty. Do tej pory hasztagami #ddob i #ddobinsta otagowano ponad 230 tys. zdjęć na Instagramie.

Wideo

Materiał oryginalny: Daily Dose of Beauty wykorzystuje potencjał influencerów i podbija polski Internet - Strefa Biznesu

Komentarze

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Dodaj ogłoszenie