Coca-Cola patronem stadionu we Wrocławiu? Miasto: To bzdura

MON, MAT
fot. Paweł Kapitanowicz
Czy sponsorem tytularnym wrocławskiego Stadionu Miejskiego zostanie Coca-Cola? Od kilku dni takie plotki krążą po Wrocławiu. We wtorek informację na ten temat opublikował nawet jeden z portali. - To bzdury - mówią jednak w spółce Wrocław 2012, zarządzającej wrocławską areną.

- Sponsora tytularnego poznamy najwcześniej na początku przyszłego roku. Nie będzie nim Coca-Cola - mówi Robert Pietryszyn, prezes spółki Wrocław 2012. - Nie prowadzimy żadnych rozmów z Coca-Colą. Rzeczywiście, kilka miesięcy temu trwały bardzo wstępne negocjacje z tym koncernem, ale nie przyniosły one efektów. Wtedy jednak rozmawialiśmy z kilkoma dużymi firmami, nie tylko z Coca-Colą.

Z dokumentów, do których dotarła Gazeta Wrocławska wynika, że najbardziej zaawansowane rozmowy dotyczące sprzedaży nazwy stadionu jeszcze przed Euro 2012 prowadzono z firmami LG oraz Imtech (tą samą, która była jednym z podwykonawców stadionu i w kwietniu zerwała kontrakt na wykonanie prac instalacyjnych i elektrycznych, nie mogąc doczekać się zapłaty).

- Jedynym podmiotem uprawnionym do prowadzenia rozmów z potencjalnym sponsorem jest spółka Wrocław 2012. Skoro jej prezes informuje, że rozmowy nie są prowadzone, to tak jest - mówi Paweł Czuma, rzecznik prezydenta Rafała Dutkiewicza.

Zdaniem Joanny Kublik, wiceprezes wrocławskiej agencji Multum PR na pewno ani czasy, ani konflikty wokół stadionu nie sprzyjają temu, żeby takiego sponsora znaleźć. - Gdyby mi ktoś teraz zaproponował szukanie sponsora tytularnego stadionu we Wrocławiu, to bym odmówiła. Niejasne sprawy wokół tej inwestycji, zły klimat, na pewno odstraszają potencjalnych kontrahentów. Z drugiej strony, szczególnie polskie firmy obecnie uważnie zastanawiają się ile i na jakie działania promocyjne wydawać pieniądze. Chętniej na promocję i piar wydają fundusze duże koncerny zagraniczne, ale nie w sytuacji kiedy sprawa jest niepewna wizerunkowo - dodaje.

Początkowo miasto liczyło, że sponsor tytularny stadionu wyłoży 10 mln zł, potem mówiło się o 6 mln zł.

Wideo

Komentarze 32

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

G
Gość
Wszyscy na Derby!

Już w niedzielę (28 października) wczesnym popołudniem (14:30) rozpocznie sie mecz, który nazwać można Małymi Derbami Śląska (kluby w nim występujące zdobyły po dwa tytuły mistrza kraju, co w stosunku do Górnika i Ruchu jest dosyć przeciętnym osiągnięciem) i zarazem Derbami Polski płd.-zach. .
Miejsc na stadionie jest ponad 40 000. Zapełnijmy go (Stadion Wrocław) szczelnie, i głośnym i kulturalnym (bez sarkazmu) dopingiem wspierajmy swoje drużyny.
222
Dla Velvetu byłaby to antyreklama wizerunkowa...
f
facio
Krowie mleko jest szkodliwe dla człowieka.
a
a
buda powinna się nazywać warzywo albo mleko
J
Jaro
to może zacząć wyświetlać tam licznik długu Miasta i wszystkich spółek zależnych ? Przynajmniej byłby jakiś pożytek z tego stadionu. No i żeby dopełnić całości, razem wyświetlać imię naszego Partacza, kontruktora Wehikułu Finansowego ! Należy mu się to, za wszystkie "zasługi" dla miasta !
z
z
ewentualnie:
Dynamicom Open Chamber
Loch Partacza
Czumowe Pastwisko
l
lesiop
Tudzież:

Dymanicom & Solosz
j
ja
Jaka Coca-Cola? Jedyny pasujący do tego stadionu sponsor tytularny, to firma Velvet produkująca papier toaletowy. Nazwa Velvet Arena będzie pasowała jak ulał do tego stadionu w kształcie wielkiej rolki papieru toaletowego. Ba, ta nazwa już od dawna jest popularna wśród wrocławian. Można powiedzieć, że nieoficjalnie stadion ma już od dawna sponsora tytularnego, więc może warto by zacząć negocjacje z firmą Velvet, aby tą nazwę nadać oficjalnie. :P
m
max
Ciekawe czy powstaną jeszcze kolejne pomniki Rafała D. czy już jednak nie zdąży zaspakajać swej próżności...?
B
Breslauer
Myślę, że najwięksi spece od zarządzania w tym mieście powinni promować na stadionie swoje usługi. Powinni otworzyć tam swoje stragany Dutkiewicz, Janicki, Misiak, Oszast (pamiętacie jeszcze takiego członka Zarządu Miasta?) i inni niezwykle utalentowani sprzedawcy kitu.
p
privat
za chwilę to KRD będzie się stadionem reklamowało za FREE... ;)
G
Greg
Może targowisko z Zielińskiego by tam przenieść?Byłby stadion chociaż trochę na plusie a nie na wielkim minusie?Szukanie wielkiej kasy w sponsorach to jak bujanie w obłokach.
j
janko dżuma
"Skoro jej prezes informuje, że rozmowy nie są prowadzone, to tak jest - mówi Paweł Czuma, rzecznik prezydenta Rafała Dutkiewicza." Skoro zero honorowe dżuma coś mówi, to mówi...
a
aza
Na pewno sponsorem zostanie Ziajka ;)
B
BeKa
Będzie Coca Cola za 2,5 miliona zł tylko ! Magistraccy Dudusia sukcesu wizerunkowego potrzebują jak kania dżdżu :). Będzie na dofinansowanie strat za organizację mecz Japonia - Brazylia i jakieś drobne zostaną na proces z Janickim :). Rafał odtrąbi sukces, chociaż bardzo marny ! Komisarz tylko nas wybawi od wizjonera !!!
Dodaj ogłoszenie