Po raz pierwszy w historii trasa Motul HRSMP w całości pokrywała się z odcinkami rozgrywanej równolegle rundy Rajdowych Samochodowych Mistrzostw Polski (RSMP). Choć pogoda zachęcała do kibicowania, to w połączeniu z bardzo wymagającą trasą stanowiła trudny sprawdzian dla wszystkich zawodników i ich maszyn.
Podobnie jak w pierwszej rundzie Motul HRSMP – Memoriale Janusza Kuliga i Mariana Bublewicza – tempo rywalizacji nadawał Michał Pryczek, tym razem jadący w parze z Krzysztofem Marschalem, oczywiście Subaru Imprezą 555. Załoga była najszybsza na wszystkich odcinkach specjalnych i z ponad 5-minutową przewagą zameldowała się na mecie rajdu. W klasie FIA 5/H2 najszybsi byli Jerzy Smagała i Konrad Giergiel (Honda Civic), a w FIA 6/H3 Marcin Gaciarz i Marcin Kowalik (Nissan Sunny GTI) – załogi te uzyskały również drugi i trzeci najlepszy czas przejazdu rajdu w klasyfikacji HRSMP.
W poszczególnych klasach zwyciężyli:
- PZM K6/I1 – Pryczek/Marschal (Subaru Impreza GC8 555)
- PZM K5/H2 – Smagała/Giergiel (Honda Civic)
- PZM K6/H3 – Gaciarz/Kowalik (Nissan Sunny GTI)
- PZM K5/F3 – Stopa/Ślęczka (BMW 318 iS)
- FIA K3/D5 – Zaleski/Gruszczyński (Porsche 911 SC RS)
- FIA K3/D4 – Ziółkowski/Bosek (FSO Polonez)
- FIA K4/E4 – Luty/Celiński (Subaru Legacy)
- PZM K5/F2 – Szerla/Sak (Citroen AX GTi)
- FIA K2/C1 – Kiepura/Galle (Fiat 128 Rally)
- FIA K4/E3 – Skrzypek/Pyda (Fiat Ritmo Abarth)
Cykl ten z roku na rok zyskuje coraz większą popularność wśród zawodników i ku uciesze kibiców gromadzi na starcie coraz więcej klasycznych samochodów rajdowych, które dzięki wielu pasjonatom przeżywają swoją drugą młodość.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?