Efekty remontu na Popowicach już widać. Peron jest dłuższy, a wejście na niego znajduje się pod przebudowanym wiaduktem nad ul. Starogroblową. Trwa instalowanie systemu informacji pasażerskiej i oświetlenia. Wkrótce zamontowana zostanie również platforma, umożliwiająca dostanie się na peron osobom niepełnosprawnym.
Kolejny remontowany przystanek - Wrocław-Różanka - znajduje się ona między nabrzeżem Odry a cmentarzem. - Zagwarantuje nie tylko wygodne, w pełni wyposażone perony, ale również bezpieczne przejście pod torami i pochylnie dla osób o ograniczonej mobilności - mówi Mirosław Siemieniec, rzecznik PKP Polskie Linie Kolejowe.
Prace te są częścią modernizacji linii kolejowej Wrocław-Poznań na jej dolnośląskim odcinku. Obejmuje ona m.in. 58 km dwutorowej linii kolejowej, 12 stacji i przystanków osobowych, 23 przejazdy kolejowe, 21 peronów, 7 mostów i 10 wiaduktów we Wrocławiu. Jej łączny koszt to 1,3 mld zł.
ZOBACZ TEŻ, JAK WROCŁAW SIĘ ZMIENIA
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?