Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

OSHEE nowym sponsorem koszykarzy Dzików Warszawa

Dawid Foltyniewicz
Facebook/Dziki Warszawa
Dziki Warszawa w ciągu kilku lat przeszły drogę od amatorskiego zespołu do jednej z najlepszych koszykarskich drużyn w Polsce. Klub ze stolicy szybko rośnie w siłę, a teraz nawiązał współpracę z jednym z największych sponsorów polskiego sportu – firmą OSHEE.

#BędzieDziko – hasło, które warszawski klub promuje w swoich mediach społecznościowych, jak ulał pasuje do jego nowej współpracy. Klub z Warszawy pozyskał sponsora, którego mogą mu pozazdrościć inne ekipy występujące w Orlen Basket Lidze. OSHEE to lider sprzedaży napojów izotonicznych i witaminowych na polskim oraz kilku europejskich rynkach. Krakowska firma jest obecna w 55 krajach na 6 kontynentach.

Ambicją Dzików jest stworzenie modnej koszykarskiej i lifestyle’owej marki, która będzie rozpoznawalna nie tylko w Polsce, ale i całej Europie. – Mamy wiele takich samych cech, bo Dziki to pasjonaci i ludzie z wizją. Nasza współpraca to naturalna konsekwencja wspólnej filozofii, bo jako OSHEE chcemy wspierać osoby i drużyny wykazujące się ogromnym duchem walki. Dziki w ciągu kilka lat przebyły drogę od amatorskich rozgrywek do występów w koszykarskiej elicie, łącząc sportowe osiągnięcia z niesamowicie emocjonującym show – podkreśla Tadeusz Czarniecki, CMO w OSHEE. Wszelkie działania promocyjne będą prowadzone pod hasłem „Dziki hydrated by OSHEE”.

Warszawski klub powstał w 2017 roku na bazie trzecioligowego MKS-u Ochota. Trzy lata później Dziki zadebiutowały w Suzuki 1 Lidze, a od trwającego obecnie sezonu występują w najwyższej klasie rozgrywkowej w Polsce – Orlen Basket Lidze. Stołeczny zespół zajmuje aktualnie piąte miejsce w tabeli, a do prowadzącego Anwilu Włocławek traci tylko cztery punkty. Dziki stoją więc przed szansą, aby w swoim debiucie w elicie zagrać o mistrzostwo Polski w fazie play-off (awans wywalczy osiem czołowych drużyn).

– Na sukces zespołu składa się wiele elementów, m.in. odpowiedni dobór zawodników, motywacja drużyny, gorący doping kibiców oraz profesjonalny trening, którego nieodłącznym elementem jest skuteczne nawodnienie organizmu. Ten ostatni element, dzięki OSHEE, będziemy mieć zapewniony na najwyższym poziomie – mówi Michał Szolc, CEO & Founder Dzików Warszawa. – Przed nami walka o awans do fazy play-off. Jesteśmy przekonani, że dzięki wsparciu OSHEE forma drużyny będzie jeszcze wyższa i zrealizujemy nasze ambitne cele – dodaje.

Branding OSHEE pojawi się na materiałach promocyjnych drużyny oraz podczas samych meczów. Ciekawym projektem realizowanym w ramach współpracy jest Dziki Performance – jego celem jest zbieranie i analiza danych dotyczących wydolności zawodników, nawadnianych na co dzień przez OSHEE. Zebrane informacje będą regularnie wykorzystywane do maksymalizacji wyniku sportowego koszykarzy Dzików.

Od 2023 roku ambasadorką marki OSHEE jest tenisistka Iga Świątek – dwukrotna triumfatorka Plebiscytu Przeglądu Sportowego na Najlepszego Sportowca Roku, która od 91 tygodni zajmuje pierwsze miejsce w rankingu WTA. Polska firma jest również partnerem piłkarskiej LaLiga oraz wydarzeń sportowych dla profesjonalistów i amatorów, m.in. Maratonu Warszawskiego, Runmageddonu, Królewskiej Triady Biegowej w Krakowie oraz Olimpiad Specjalnych.

od 7 lat
Wideo

Komentarze po meczu Arki Gdynia z Wisłą Płock

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na gazetawroclawska.pl Gazeta Wrocławska