Autobus ma długość 12 m, silnik o mocy 235 kWh z systemem odzyskiwania energii napędza tylną oś, baterie są umieszczone częściowo na zwisie tylnym, częściowo na dachu. Ładować go można w zależności od zamawiającego szybko pantografem lub wolno przez podłączenie do ładowarki. Ma trzy pary dwuskrzydłowych, otwieranych do wewnątrz drzwi. Producent przewidział łącznie 85 miejsc, w tym od 26 do 40 miejsc siedzących.
Testować nowy pojazd będą kierowcy, ale także pasażerowie. Jazda tym autobusem będzie darmowa.
MPK Wrocław zapowiada też zorganizowanie konkursu, w którym pasażerowie zadecydują, po których liniach testowo będzie jeździł autosan w kolejnych dniach i tygodniach.
Zobacz koniecznie
- Olga Tokarczuk odrzuciła tytuł Honorowego Obywatela Dolnego Śląska
- Atak amstaffów na Stabłowicach we Wrocławiu. Zdechł pogryziony pies
- Na Dolnym Śląsku powstaje ścieżka w chmurach
- Martwy mężczyzna ponad rok leżał w szpitalnym prosektorium we Wrocławiu
- Żółte strefy pod Wrocławiem. Jest decyzja ministerstwa
Nie przegap
- Bareizm w czystej postaci! Mieszkańcy Swojczyckiej nie mogą wyjechać z podwórek
- Czołowe zderzenie przy AOW. Tyle zostało ze smarta
- Ostrzeżenie pogodowe dla Wrocławia. Będzie mocno padać! (PROGNOZA POGODY)
- Pożar mostu we Wrocławiu [ZDJĘCIA]
- Nowa nadzieja Rafała Dutkiewicza: Zaskoczymy nazwiskami!
- Po 9 latach przerwy autobusy szynowe wrócą na tory
CBŚP na Pomorzu zlikwidowało ogromną fabrykę „kryształu”
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?