DNB Bank Polska z listem pożegnalnym
Banki walczą o klientów wszelkimi siłami, ten bank chce się go dobrowolnie pozbyć, a nawet za to zapłacić. Klienci detaliczni tego banku otrzymali listy z propozycją rozwiązania zawartych umów - zamknięcie konta, wypowiedzenie umów o karty kredytowe oraz rezygnacja z ubezpieczeń w DNB Bank Polska. Oferta dotyczy tylko klientów indywidualnych, dostępna jest dla 9,5 tysiąca klientów.
DNB Bank Polska - dlaczego płacą za zamykanie konta?
Bank wyjaśnia, że obrał nowy kierunek, jakim jest koncentracja swoich usług na dużych klientach korporacyjnych. Wszystkie moce przerobowe mają być ukierunkowane na największe firmy z wybranych sektorów gospodarki i to dla nich świadczyć usługi. Da się na tym dużo więcej zarobić.
DNB Bank Polska pożegnanie klientów
Bank chce pozostawić po sobie dobre wrażenie i chce wynagrodzić swoim klientom rezygnację z produktów. Za zamknięcie konta osobistego i oszczędnościowego w banku, a także rezygnację z wydanych do nich kart, klient otrzyma aż 600 zł. To podziękowanie za współpracę. Jeśli mamy ubezpieczenie na życie lub ubezpieczenie nieruchomości, to dodatkowo możemy otrzymać 200 zł. A co z produktami długoterminowymi, takimi jak hipoteki? One zostają. Nikt nie każe klientom nagle ich spłacać i się wynosić. DNB Bank Polska dalej będzie je obsługiwał, zapewne z należytą starannością.
Zobacz też:
Strefa Biznesu: Uwaga na chińskie platformy zakupowe
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?