Na oficjalnej stronie internetowej banku Pekao pojawił się krótki komunikat: - Informujemy, że z przyczyn technicznych mogą wystąpić trudności w dostępie do serwisów Pekao24 i usług maklerskich. Przepraszamy za niedogodności. Bank Pekao S.A.
- Awaria jest aktualnie usuwana - mówi Katarzyna Karpiuk z biura prasowego Pekao S.A. - Do końca dnia powinny zniknąć wszelkie utrudnienia. Już teraz większość klientów może się zalogować do swojego konta - twierdzi rzeczniczka.
Jak dodaje Katarzyna Karpiuk utrudnienia występują szczególnie przy pierwszej próbie logowania, dlatego warto spróbować zalogować się kilka razy. Co jest przyczyną awarii? - Ze względów bezpieczeństwa nigdy nie ujawniamy takich informacji - mówi rzeczniczka Pekao S.A.
Pracownicy banku nie precyzują też, jak długo mogą jeszcze potrwać utrudnienia.
W ostatni piątek niektórzy klienci banku mieli inny problem. Transakcje wykonane w środę 27 listopada były księgowane podwójnie – momencie wykonywania transakcji i, po raz drugi, w piątek. Bank przepraszał wówczas za problemy i zapewniał, że wszystkie źle zaksięgowane pieniądze wróciły do klientów.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?