Zgromadzenie nacjonalistów rozwiązane. Za nawoływanie do nienawiści

szZaktualizowano 
zdjęcie ilustracyjne
zdjęcie ilustracyjne Jaroslaw Jakubczak / Polska Press
Niecałą godzinę trwało zgromadzenie, które zorganizowano w hołdzie ofiarom ludobójstwa na Wołyniu. Zostało rozwiązane za nawoływanie d nienawiści.

Narodowcy i nacjonaliści związani z Jackiem Międlarem i Romanem Zielińskim zebrali się o godz. 19 pod Pomnikiem Ofiar Katyńskich w Parku Słowackiego. Następnie przeszli kilkaset metrów dalej pod Pomniki Ofiar UPA.

- O 19:45 zgromadzenie Panów Międlara i Zielińskiego zostało rozwiązane przez delegata miasta. Poprzedziło je dwukrotne ostrzeżenie organizatora i uczestników. Podstawą było nawoływanie do nienawiści na tle narodowościowym i religijnym. Wszystko zostało nagrane – poinformował Bartłomiej Ciążyński, doradca prezydenta Jacka Sutryka ds. tolerancji i przeciwdziałania ksenofobii.

polecane: Flesz: Ceny owoców i warzyw niezmiennie na bardzo wysokim poziomie.

Wideo

Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych”i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Komentarze 47

Ta strona jest chroniona przez reCAPTCHA i obowiązują na niej polityka prywatności oraz warunki korzystania z usługi firmy Google. Dodając komentarz, akceptujesz regulamin oraz Politykę Prywatności.
A
Amen
2019-07-12T10:43:09 02:00, Gerwazy:

a ja przypomnę

Proszę pamiętać kto jest ekspertem od tzw. mowy nienawiści powołanym przez prezydenta kukiełkę ... "Bezstronny" lewicowy polityk SLD .... no i już wszystko jasne co będzie mową nienawiści

2019-07-12T11:23:57 02:00, Gość:

prosze pamietac kto ocenia kto jest polakiem i prawdziwym patriota, ludzie w sukienkach czesto zyjacy z dziecmi, z innymi mezczyznami lub majacy nieformalne zwiazki z kobietami ktore sa zabronione

i wszystko jasne, jak ktos dal sie omamic pedofilom/kryptogejom (onr?) i wszedzie widzi lewactwo i wynaturzenie, tylko nie u siebie

nie bardzo zrozumiałem twój wywód ... nie zmienił on jednak nijak tego że aktualnie rozstrzygającym to co jest mową nienawiści a co nie ... jest tzw" bezstronny" polityk SLD którego wypowiedzi można sobie znaleźć w sieci i odrazu wiadomo z której strony politycznej sceny się pozycjonuje i to tej naprawę juz nie jest bezstronne centrum ani nawet lekka lewica ... wiec w jego przypadku spokojnie można przewidzieć komu pozwoli mówić a komu zamknie usta ... pod pretekstem mowy nienawiści

l
lider
2019-07-12T08:19:42 02:00, Zainteresowany:

Powie mi ktoś, z czego utrzymuje się taki Jacek Międlar? Czy uczciwie zarabia na swój chleb i płaci podatki, czy utrzymują go np. uczestnicy takich zgromadzeń jak wczoraj?

2019-07-12T08:43:19 02:00, Antek:

A co już szukasz haków ? Co cie to interesuje może puszki zbiera ... Mamy tą demokracje czy nie ? ... co ty Feliks Dzierżyński ?

2019-07-12T11:25:22 02:00, Gość:

szkoda ze wam nie przeszkadza szukanie wszedzie zlodziejstwa jak ktos sie dorobi, skad ma zegarek za co je osmiorniczki, ale taki bierecki czy tarczynski, szyszko i cala masa jest ok

co za obluda i faryzeuszerstwo

dla mnie złodziej który kradnie batonik w supermarkecie bo jest głodny a złodziej w białych rękawiczkach który okrada Państwo z milijonów to nie ten sam kaliber człowieka ...

Poza tym jak coś wiesz to nie milcz ... dawaj ... okradł ci piwnice ? ;)

G
Gość
2019-07-12T08:19:42 02:00, Zainteresowany:

Powie mi ktoś, z czego utrzymuje się taki Jacek Międlar? Czy uczciwie zarabia na swój chleb i płaci podatki, czy utrzymują go np. uczestnicy takich zgromadzeń jak wczoraj?

2019-07-12T08:43:19 02:00, Antek:

A co już szukasz haków ? Co cie to interesuje może puszki zbiera ... Mamy tą demokracje czy nie ? ... co ty Feliks Dzierżyński ?

szkoda ze wam nie przeszkadza szukanie wszedzie zlodziejstwa jak ktos sie dorobi, skad ma zegarek za co je osmiorniczki, ale taki bierecki czy tarczynski, szyszko i cala masa jest ok

co za obluda i faryzeuszerstwo

G
Gość
2019-07-12T10:43:09 02:00, Gerwazy:

a ja przypomnę

Proszę pamiętać kto jest ekspertem od tzw. mowy nienawiści powołanym przez prezydenta kukiełkę ... "Bezstronny" lewicowy polityk SLD .... no i już wszystko jasne co będzie mową nienawiści

prosze pamietac kto ocenia kto jest polakiem i prawdziwym patriota, ludzie w sukienkach czesto zyjacy z dziecmi, z innymi mezczyznami lub majacy nieformalne zwiazki z kobietami ktore sa zabronione

i wszystko jasne, jak ktos dal sie omamic pedofilom/kryptogejom (onr?) i wszedzie widzi lewactwo i wynaturzenie, tylko nie u siebie

G
Gerwazy

a ja przypomnę

Proszę pamiętać kto jest ekspertem od tzw. mowy nienawiści powołanym przez prezydenta kukiełkę ... "Bezstronny" lewicowy polityk SLD .... no i już wszystko jasne co będzie mową nienawiści

W
Wujek
2019-07-12T09:40:02 02:00, Biały Pan:

Gonić nazistów z miasta,do kamieniołomów!

Gonic to ty se możesz ... króliczka bo bimbru już nie ;)

G
Gość

Napisać artykuł o tym ,że powodem rozwiązania były jakieś słowa i nie napisać tego jakie to były słowa... żenada

A
Antek
2019-07-12T08:19:42 02:00, Zainteresowany:

Powie mi ktoś, z czego utrzymuje się taki Jacek Międlar? Czy uczciwie zarabia na swój chleb i płaci podatki, czy utrzymują go np. uczestnicy takich zgromadzeń jak wczoraj?

A co już szukasz haków ? Co cie to interesuje może puszki zbiera ... Mamy tą demokracje czy nie ? ... co ty Feliks Dzierżyński ?

K
K.

Znowu ta lewacka nienawiść do wszystkiego co związane z Polską.

m
mieszkaniec

Już za czasów Dutkiewicza ... tzw walka z nienawiscią była dobrym interesem jakieś przekazy na fundacje niby walczące poza tym to dobry medialny temat jak aktualny prezydent Kukiełka nie zabiera się za naprawde ważne tematy dla mieszkanców to to świetny temat do grzmienia w internetach i na fejsbooku aby odsuwać dyskusje od ważnych tematów

...
2019-07-12T06:47:00 02:00, mmmm:

30-lat po PRL a wszędzie utkane ŚMIECIAMI po SB, WSI i PZPR !!!

PO-KOmuna to NOWOTWÓR ZŁOŚLIWY i AGRESYWNY !!

Są utkani w SĄDACH i organach ścigania, BANKACH i biznesie, MEDIACH i OŚWIACIE w POlityce a nawet w PE.

PIS ROBI PORZĄDEK - a pieski ujadają...

masz rację robi porządek na swój Komunistyczny sposób kiedy SB wraca??

K
Koleś
2019-07-11T23:09:30 02:00, lol:

Tęczowy Ciążyński rozwiązał marsz upamiętniający Rzeź Wołyńską, w mieście gdzie większość powojennych przesiedleńców to właśnie rodziny kresowiaków. WSTYD dla miasta!

2019-07-11T23:12:57 02:00, Gość:

Moi dziadkowie, ocaleni przed bandytyzmem nacjonalistów byli zaskoczeni, że znowu muszą przez to przechodzić, tyle lat po tamtych wydarzeniach, nienawistni nacjole znowu segregują ludzi wg kresek na mapie.

Jak juz idzie tą drogą to nazwij tych nacjonalistów ... zdefinuj czy to byli Eskimosi ?

G
Gadek
2019-07-11T23:58:54 02:00, Gość:

ale skowyt faszystow, cos pieknego

z innego forum: gdyby tak zydzi urzadzili marsz upamietniajacy ofiary POLSKICH szmalcownikow i pracownikow obozow koncentracyjnych i zwyklych bandytow ? to by sie dzialo, pierwsi by lecieli ze jak tak mozna polakow szkalowac

buahahaha

Zydzi potrafią bronić swojej histori a mowienie nie prawdy o Holokauscie jest srogo karane my się zgadzamy na rozmywanie zaciemnianie prawdy ... wspolną swpółprace z narodem Ukrainskim mozna budować tylko jesli szanujemy swoją wspolną historie to jak budowanie na skale i na moczarach ... Dom nie ustoi

C
Czy Gejacek

i ciazynski to para?

m
mmmm

30-lat po PRL a wszędzie utkane ŚMIECIAMI po SB, WSI i PZPR !!!

PO-KOmuna to NOWOTWÓR ZŁOŚLIWY i AGRESYWNY !!

Są utkani w SĄDACH i organach ścigania, BANKACH i biznesie, MEDIACH i OŚWIACIE w POlityce a nawet w PE.

PIS ROBI PORZĄDEK - a pieski ujadają...

Dodaj ogłoszenie

Wykryliśmy, że nadal blokujesz reklamy...

To dzięki reklamom możemy dostarczyć dla Ciebie wartościowe informacje. Jeśli cenisz naszą pracę, prosimy, odblokuj reklamy na naszej stronie.

Dziękujemy za Twoje wsparcie!

Jasne, chcę odblokować
Przycisk nie działa ?
1.
W prawym górnym rogu przegladarki znajdź i kliknij ikonkę AdBlock. Z otwartego menu wybierz opcję "Wstrzymaj blokowanie na stronach w tej domenie".
krok 1
2.
Pojawi się okienko AdBlock. Przesuń suwak maksymalnie w prawą stronę, a nastepnie kliknij "Wyklucz".
krok 2
3.
Gotowe! Zielona ikonka informuje, że reklamy na stronie zostały odblokowane.
krok 3