Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Za kilka dni na rynek trafi bezbarwna Coca-Cola bez kalorii

BO
Pixabay/zdj. ilustracyjne
Bezbarwna coca-cola o smaku cytryny? Zupełnie bez kalorii? To możliwe! Nowa wersja napoju to Coca-Cola Clear, która 11 czerwca wchodzi na rynek w Japonii.

Na polskim rynku coca-cola najpopularniejsza jest w klasycznej wersji. Na sklepowych półkach można też znaleźć takie warianty jak Coca-Cola Zero, Cherry Coke czy Coca-Cola Lime. Światowy rynek jest znacznie bogatszy, a właśnie wzbogaca się o nowy produkt.

11 czerwca w Japonii pojawi się Coca-Cola Clear, łudząco przypominająca wodę mineralną. To napój o smaku cytrynowym, bez kalorii i barwy. Butelka i tło etykiety będą przezroczyste.

Ciemnobrązową barwę coca-coli nadają składniki karmelowe, które nie są używane przy produkowaniu wersji clear. Zanim Japończycy zdecydowali, że Coca-Cola Clear ma być cytrynowa, na próbę spróbowali jej 50 wersji smakowych.

Czy bezbarwna Coca-Cola pojawi się w Polsce? Koncern na razie nie zdradza swoich planów.

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!
Wróć na gazetawroclawska.pl Gazeta Wrocławska