Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Wydarzenie dobrem podszyte w Pasażu Grunwaldzkim. Akcja dla dzieci

opr. JM
Do 2 października w Pasażu Grunwaldzkim trwać będą warsztaty „dobrem podszyte", podczas których najmłodsi klienci centrum uszyją lub ozdobią własną maseczkę. Celem akcji będzie zwrócenie uwagi na bezpieczeństwo w obiekcie handlowym. Warsztaty dla dzieci odbędą się na poziomie 0 w strefie Atrium, w godz. 10-18.

W strefie warsztatowej na uczestników czekać będą maszyny do szycia, na których pod czujnym okiem mistrzyń krawiectwa każdy chętny będzie mógł uszyć własną maseczkę. Zanim jednak powstanie gotowy produkt, dzieciaki zaprojektują go od A do Z – wybierając tkaniny czy nanosząc grafikę przy użyciu techniki transferu cieplnego. Dodatkowo, podczas wydarzenia działać będzie strefa edukacyjna z ciekawostkami i informacjami na temat zdrowia, przygotowana z myślą o maluchach i nieco starszych dzieciakach.
- Dzieci najefektywniej uczą się poprzez zabawę. Kreatywne warsztaty angażują najmłodszych, którzy po powrocie do szkoły szczególnie powinni dbać o swoje bezpieczeństwo. Stworzenie własnej maseczki motywuje do jej używania. Popularny serial animowany o funkcjonowaniu ludzkiego organizmu był doskonałym papierkiem lakmusowym pokazującym, że odpowiednio zaserwowana wiedza jest zawsze ciekawa. Nasze warsztaty zostały zbudowane w oparciu o tę samą zasadę. - o projekcie mówi Natalia Pucicka, menager ds. marketingu Pasażu Grunwaldzkiego.
- Rozumiemy, że temat noszenia maseczek wywołuje wiele emocji. Jest to spowodowane przede wszystkim chęcią „powrotu do normalności”. Wierzymy jednak, że to właśnie pragnienie „normalności” w codzienności powinno zmotywować nas do dbania o siebie i innych. Centrum handlowe odwiedzają dziennie tysiące osób. Zazwyczaj mijamy je jako bezimienny tłum. Jeśli jednak pomyślimy, że jest to czyjaś mama, sąsiadka, dziadek, przyjaciel -kwestię bezpieczeństwa zaczynamy postrzegać inaczej. O akcji przypominają również manekiny w witrynach z dedykowanymi maseczkami, na których znajduje się slogan: „Okaż serce, zasłoń buzię”. Chrońmy siebie i innych. – dodaje Natalia Pucicka.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Strefa Biznesu: Uwaga na chińskie platformy zakupowe

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na gazetawroclawska.pl Gazeta Wrocławska