Wrocławska firma stworzyła pierwszą w Polsce platformę do komunikacji AR

Od lewej Mateusz Romanów, Gabi Czesak i Piotr Bardadyn
Od lewej Mateusz Romanów, Gabi Czesak i Piotr Bardadyn materiały prasowe
Udostępnij:
Twórcy aplikacji ARBUZZ w składzie Piotr Bardadyn, Mateusz Romanów oraz Gabi Czesak zostali wyróżnieni w Rankingu Najbardziej Kreatywni w Biznesie 2018. ARBUZZ to pierwsza w Polsce platforma do komunikacji za pomocą Rozszerzonej Rzeczywistości.

Rozszerzona Rzeczywistość wpisuje się w globalny trend, którego liderami są takie firmy, jak Apple, Samsung, czy Google.
Zespół tworzy oprogramowanie, przygotowuje modele 3D, a także organizuje zaplecze techniczne i scenariusz kampanii. Zespół ARBUZZ tworzą Piotr Bardadyn, Mateusz Romanów oraz Gabi Czesak z wrocławskiej agencji kreatywnej 25wat.

– Wszystkie osoby zaangażowane w rozwój ARBUZZ są nieprawdopodobne dumne z tej nominacji, tym bardziej, że minęło zaledwie 4 miesiące od premiery. To dopiero początek pracy nad rozwojem technologii AR w Polsce. Cieszymy się, że te pierwsze kroki są dostrzegane. Chcemy kreować przyszłość nowoczesnej komunikacji, dla której AR jest niezbędnym narzędziem – mówi Gabi Czesak, dyrektor kreatywny projektu.

ARBUZZ jest marką spółki AR Plus Sp. z.o.o rozwijaną w kooperacji wrocławskiej agencji kreatywnej 25wat i szwajcarskiego partnera. Od marca dostępna jest w Google Play oraz Appstore.
– Kampania onboardingowa oparta na skanowaniu banknotów NBP ma na celu zapoznanie użytkowników sieci z możliwościami AR.
Wybraliśmy taki sposób onboardingu, aby ułatwić użytkownikom sprawdzenie możliwości platformy. Wykorzystujemy banknoty, ponieważ każdy może je mieć w kieszeni. W planach mamy już działania z partnerami mające na celu popularyzowanie technologii rozszerzonej rzeczywistości w strategii komunikacji dla marek i instytucji chcących dotrzeć z angażującym przekazem do odbiorców – dodaje Piotr Bardadyn, Strategic Product Manager.

ARBUZZ zajęli 43 miejsce w Rankingu Najbardziej Kreatywni w Biznesie 2018 według redakcji magazynu Brief.

– Nie zwalniamy tempa. Wierzymy, że ARBUZZ będzie łącznikiem pomiędzy światem realnym, a digitalem i nową drogą dotarcia do odbiorców dla nadawców komunikatów, nie tylko reklamowych, ale przede wszystkim ciekawych i inspirujących treści – zaznacza Mateusz Romanów, Co-Founder ARBUZZ.

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Wideo

Komentarze

Komentowanie zostało tymczasowo wyłączone.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Przejdź na stronę główną Gazeta Wrocławska
Dodaj ogłoszenie