Nasza Loteria - pasek na kartach artykułów

Wrocławska firma stworzyła pierwszą w Polsce platformę do komunikacji AR

Od lewej Mateusz Romanów, Gabi Czesak i Piotr Bardadyn
Od lewej Mateusz Romanów, Gabi Czesak i Piotr Bardadyn materiały prasowe
Twórcy aplikacji ARBUZZ w składzie Piotr Bardadyn, Mateusz Romanów oraz Gabi Czesak zostali wyróżnieni w Rankingu Najbardziej Kreatywni w Biznesie 2018. ARBUZZ to pierwsza w Polsce platforma do komunikacji za pomocą Rozszerzonej Rzeczywistości.

Rozszerzona Rzeczywistość wpisuje się w globalny trend, którego liderami są takie firmy, jak Apple, Samsung, czy Google.
Zespół tworzy oprogramowanie, przygotowuje modele 3D, a także organizuje zaplecze techniczne i scenariusz kampanii. Zespół ARBUZZ tworzą Piotr Bardadyn, Mateusz Romanów oraz Gabi Czesak z wrocławskiej agencji kreatywnej 25wat.

– Wszystkie osoby zaangażowane w rozwój ARBUZZ są nieprawdopodobne dumne z tej nominacji, tym bardziej, że minęło zaledwie 4 miesiące od premiery. To dopiero początek pracy nad rozwojem technologii AR w Polsce. Cieszymy się, że te pierwsze kroki są dostrzegane. Chcemy kreować przyszłość nowoczesnej komunikacji, dla której AR jest niezbędnym narzędziem – mówi Gabi Czesak, dyrektor kreatywny projektu.

ARBUZZ jest marką spółki AR Plus Sp. z.o.o rozwijaną w kooperacji wrocławskiej agencji kreatywnej 25wat i szwajcarskiego partnera. Od marca dostępna jest w Google Play oraz Appstore.
– Kampania onboardingowa oparta na skanowaniu banknotów NBP ma na celu zapoznanie użytkowników sieci z możliwościami AR.
Wybraliśmy taki sposób onboardingu, aby ułatwić użytkownikom sprawdzenie możliwości platformy. Wykorzystujemy banknoty, ponieważ każdy może je mieć w kieszeni. W planach mamy już działania z partnerami mające na celu popularyzowanie technologii rozszerzonej rzeczywistości w strategii komunikacji dla marek i instytucji chcących dotrzeć z angażującym przekazem do odbiorców – dodaje Piotr Bardadyn, Strategic Product Manager.

ARBUZZ zajęli 43 miejsce w Rankingu Najbardziej Kreatywni w Biznesie 2018 według redakcji magazynu Brief.

– Nie zwalniamy tempa. Wierzymy, że ARBUZZ będzie łącznikiem pomiędzy światem realnym, a digitalem i nową drogą dotarcia do odbiorców dla nadawców komunikatów, nie tylko reklamowych, ale przede wszystkim ciekawych i inspirujących treści – zaznacza Mateusz Romanów, Co-Founder ARBUZZ.

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!
Wróć na gazetawroclawska.pl Gazeta Wrocławska