O takich przypadkach napisaliśmy wczoraj. Mariusz Przybylski, rzecznik Mennicy mówił nam, że jego firma nie otrzymała ani jednego zgłoszenia w tej sprawie. Poprosił jednak za naszym pośrednictwem, aby pasażerowie, którzy czują się pokrzywdzeni, zgłosili to w biurze obsługi Mennicy.
CZYTAJ: Za duży bilet, czy za mały kasownik?
- Wciąż nie ma żadnego efektu. Nie było żadnej interwencji - twierdzi Przybylski. Dodaje jednak, że aby uniknąć takich sytuacji, Mennica postanowiła zmodyfikować oprogramowanie, odpowiedzialne za drukowanie biletów. - Jeśli nawet taka sytuacja przydarzyła się dwóm, trzem osobom, chcemy się zabezpieczyć - mówi Mariusz Przybylski.
Akcja pracowników serwisu potrwa do wieczora.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?