Wrocław: Biuro obsługi pasażera w MPK będzie czynne dłużej. Podobnie jak infolinia

Magdalena Kozioł
MPK Wrocław
Udostępnij:
Szykują się spore zmiany w biurze obsługi pasażera przy wrocławskim MPK. Zaraz po świętach będzie ono dłużej czynne, podobnie jak infolinia. Do kasy nie trzeba będzie również przychodzić tylko z gotówką. Zapłacimy tam kartą.

We wtorek po świętach wielkanocnych biuro obsługi pasażera przy ul. Prusa 75/79 wydłuży godziny pracy. Jak informuje Janusz Krzeszowski z MPK biuro od poniedziałku do czwartku będzie czynne w godzinach od 8 do 18 (teraz do 16, a w środy do 17), a w piątek od godz. 8 do 16.

Tutaj również pasażerowie znajdą też kasę. Obecnie mieści się ona w tym samym budynku, ale w innym miejscu. To nie jedyne zamiany jakie zapowiada MPK. Do kasy nie będziemy musieli przychodzić już z gotówką. Obecnie finalizowane są rozmowy, by klienci mogli płacić również kartą.

Infolinia, która obsługiwała mieszkańców maksymalnie do godz. 16, zaraz po świętach będzie przyjmować telefony od nich do godz. 20.

Wideo

Komentarze 4

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

S
Stefan
Fatalny pomysl! 2013-09-09 19.25

Uslyszalem ten przerażający wrzask w tramwaju- :"Arkady kapito". Ludzie się roześmieli, bo myśleli, że to jakaś pijaczka się wyglupia. Jakieś dziecko zaczęlo plakać, slysząc ten krzyk pomyleńca! Fatalny pomysl! Język polski nie lubi powtórzeń i takiej nachalności! Ośmieszona zostala ladna budowla i ten teatr. Skutecznie zniechecilo mnie to do wizyty w tym teatrze.
Glupi, prymitywny pomysl rodem z komedii PRL !!!
:)
I wtedy przestanie śmierdzieć
L
LOL
Pytanie tylko mam jedno:- po co?!?
Przecież oni nie są po to aby rozwiązywać problemy pasażerów tylko żeby wziąć pensum za nic nierobienie...LOL
s
siueh
to, ze pracuja do 16 to jest teoria. Dwa razy po 15 probowalem tam dzwonic, w oba dni wykonalem po ok 10 prob, za kazdym razem mialem po prostu "wolny" sygnal, po 16 tel sie wylaczal. Maile pozostaja bez odpowiedzi, tak to sie naklania mieszkancow do przesiadania do komunikacji... Nie czyszczac jej (autobusy i tramwaje sa czyszczone, uwaga, raz w tygodniu! smrod w niektorych autobusach jest powalajacy), olewajac pasazerow. Moj miesieczny konczy sie za 2 tyg, po 5 miesiacach w MPK wracam do autka, juz wole stac w korkach i jechac dluzej, w aucie chociaz nie mam odruchow wymiotnych, zawsze siedze i jezdze zgodnie z wlasnym rozkladem, a nie na chybil trafil.
Dodaj ogłoszenie