Tramwaje od dziś dojeżdżały do pętli Leśnica. Ale tylko przez kilka godzin. Wykolejenie linii 20

Konrad Bałajewicz
Konrad Bałajewicz
Tramwaj jadący w stronę świeżo wyremontowanego torowiska wykoleił się
Tramwaj jadący w stronę świeżo wyremontowanego torowiska wykoleił się Łukasz Olejniczak
W poniedziałek (5 grudnia), chwilę przed godz. 11 tramwaj linii 20 wykoleił się zaraz przed nowo wyremontowanym odcinkiem torowiska, które dzisiaj zostało oddane do użytku. Ruch linii tramwajowych dojeżdżających do pętli Leśnica został wstrzymany.

Mieszkańcy Leśnicy niedługo nacieszyli się oddanym torowiskiem w ul. Kosmonautów na odcinku od ul. Jeleniogórskiej do pętli Leśnica. Tramwaje przestały jeździć nowym torowiskiem po wykolejeniu linii 20, jadącej w stronę Leśnicy.

- Tramwaj wykoleił się na wysokości ul. Złotnickiej. To jest jeszcze starszy odcinek torowiska, nie ten który został oddany do użytku w nocy z niedzieli na poniedziałek – mówi Mikołaj Czerwiński, rzecznik prasowy MPK Wrocław.

Na miejscu pracuje nadzór ruchu MPK Wrocław i dźwig, który ma przywrócić tramwaj z powrotem na szyny. Od przystanku Pilczyce do przystanku Leśnica jeżdżą autobusy za tramwaj. Jak poinformował nas rzecznik, ruch powinien zostać wznowiony około godz. 12.30.

Nieoficjalnie mówi się, że przyczyną wykolejenia były zanieczyszczenia w rowku szyny, które pozostały po robotach prowadzonych podczas remontu.

Do wykolejenia tramwaju doszło tutaj:

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

iPolitycznie - Ustawa o wyrównywaniu szans w przygotowaniu - skrót

Komentarze 18

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

G
Gość
5 grudnia, 11:40, Gość:

Technologia zabudowy torowiska oparta jest na procedurach budowlanych - nie da się inaczej - każde torowisko musi mieć stabilne podłoże, żeby nie było niszczenia szyn, rozjazdów - brakuje fachowców w MPK

http://www.inzynierbudownictwa.pl/technika,materialy_i_technologie,artykul,torowiska_tramwajowe___roboty_budowlane__pelna_wersja_artykulu_,10247

5 grudnia, 12:46, Gość:

Ot jak to dobrze mooondrego po szkole posłuchać. A tak na poważnie, to bredzisz. Nie ma takiej infrastruktury, która by nie zużywała się. Każda wymaga okresowych przeglądów i remontów. Lata zaniedbań, doprowadziły do takiej sytuacji. Nie da się naprawić wszystkiego w dwa trzy lata, jak przez dwadzieścia nie robiło się nic. Jedyna infrastruktura która się nie psuje, to taka która nie powstała. O tym nie mówili na wykładach? Pewnie nie wiesz też, dlaczego transformator buczy. Jak byś miał sześćdziesiąt okresów na minutę, też byś buczał 😁

5 grudnia, 19:58, Gość:

Może kiedyś dotrzesz do jakiegoś najbliższego miasta z tramwajami w Niemczech. Tam zobaczysz jak są wykonane tory i jak cicho suną po nich tramwaje

I dalej będziesz twierdził, że nie przeprowadza się przeglądów? Dotarłem dalej. W Japonii, gdzie są szybkie koleje, o zgrozo dla ciebie, wykonuje się okresowe przeglądy.

G
Gość
Cytat: "Na miejscu pracuje nadzór ruchu MPK". Że co niby robi??? Dwójka obiboków i leniuchów ubranych niczym policjanci z drogówki stoją i się opierniczają. Chwilami cykną kilka fotek. I stoją bezczynnie zamiast pomóc technikom w usuwaniu problemu. Nierzadko zaparkują byle jak i blokują przejazd. Niech za to się prezes MPK w końcu weźmie
G
Gość
Wygląda to jakby motorniczy nie dostosował prędkości do warunków.
G
Gość
5 grudnia, 11:40, Gość:

Technologia zabudowy torowiska oparta jest na procedurach budowlanych - nie da się inaczej - każde torowisko musi mieć stabilne podłoże, żeby nie było niszczenia szyn, rozjazdów - brakuje fachowców w MPK

http://www.inzynierbudownictwa.pl/technika,materialy_i_technologie,artykul,torowiska_tramwajowe___roboty_budowlane__pelna_wersja_artykulu_,10247

5 grudnia, 12:46, Gość:

Ot jak to dobrze mooondrego po szkole posłuchać. A tak na poważnie, to bredzisz. Nie ma takiej infrastruktury, która by nie zużywała się. Każda wymaga okresowych przeglądów i remontów. Lata zaniedbań, doprowadziły do takiej sytuacji. Nie da się naprawić wszystkiego w dwa trzy lata, jak przez dwadzieścia nie robiło się nic. Jedyna infrastruktura która się nie psuje, to taka która nie powstała. O tym nie mówili na wykładach? Pewnie nie wiesz też, dlaczego transformator buczy. Jak byś miał sześćdziesiąt okresów na minutę, też byś buczał 😁

Może kiedyś dotrzesz do jakiegoś najbliższego miasta z tramwajami w Niemczech. Tam zobaczysz jak są wykonane tory i jak cicho suną po nich tramwaje

G
Gość
5 grudnia, 11:40, Gość:

Technologia zabudowy torowiska oparta jest na procedurach budowlanych - nie da się inaczej - każde torowisko musi mieć stabilne podłoże, żeby nie było niszczenia szyn, rozjazdów - brakuje fachowców w MPK

http://www.inzynierbudownictwa.pl/technika,materialy_i_technologie,artykul,torowiska_tramwajowe___roboty_budowlane__pelna_wersja_artykulu_,10247

5 grudnia, 12:46, Gość:

Ot jak to dobrze mooondrego po szkole posłuchać. A tak na poważnie, to bredzisz. Nie ma takiej infrastruktury, która by nie zużywała się. Każda wymaga okresowych przeglądów i remontów. Lata zaniedbań, doprowadziły do takiej sytuacji. Nie da się naprawić wszystkiego w dwa trzy lata, jak przez dwadzieścia nie robiło się nic. Jedyna infrastruktura która się nie psuje, to taka która nie powstała. O tym nie mówili na wykładach? Pewnie nie wiesz też, dlaczego transformator buczy. Jak byś miał sześćdziesiąt okresów na minutę, też byś buczał 😁

Czyżbyś miał menstruację, bo prawisz o okresach.

t
tramwajorealista
To już trzeci raz tramwaj dzisiaj daje [wulgaryzm].

Absokurԝalutnie, niesamowite.

Ale pchamy się w tramwaje.

Wiency tramwajów !!!
J
JAN
Pewnie prezio się huśtał w wagonie, sprężyny odbiły i wagon zeskoczył z szyn.
G
Gość
Gratulację dla Prezesa i Prezydenta ? gdzie tu szukać winy ? tramwaj nowy ! torowisko po remoncie ! może za duża liczba pasażerów lub warunki pogodowe temperatura lub ciśnienie baryczne ! NIE ZASZCZEPIONY NA COV-19
G
Gość
Jąk zanieczyszczenia?

100 tramwaji przed 20 tka przejechało
G
Gość
5 grudnia, 11:40, Gość:

Technologia zabudowy torowiska oparta jest na procedurach budowlanych - nie da się inaczej - każde torowisko musi mieć stabilne podłoże, żeby nie było niszczenia szyn, rozjazdów - brakuje fachowców w MPK

http://www.inzynierbudownictwa.pl/technika,materialy_i_technologie,artykul,torowiska_tramwajowe___roboty_budowlane__pelna_wersja_artykulu_,10247

5 grudnia, 12:46, Gość:

Ot jak to dobrze mooondrego po szkole posłuchać. A tak na poważnie, to bredzisz. Nie ma takiej infrastruktury, która by nie zużywała się. Każda wymaga okresowych przeglądów i remontów. Lata zaniedbań, doprowadziły do takiej sytuacji. Nie da się naprawić wszystkiego w dwa trzy lata, jak przez dwadzieścia nie robiło się nic. Jedyna infrastruktura która się nie psuje, to taka która nie powstała. O tym nie mówili na wykładach? Pewnie nie wiesz też, dlaczego transformator buczy. Jak byś miał sześćdziesiąt okresów na minutę, też byś buczał 😁

Dadzą ograniczenie 10km/h od leśnicy do szpitala i tramwaje będą jeździły. Jest sukces tramwaje jeżdżą do Leśnicy.BRAWO JACA I KRISTOFER JESTEŚCIE WIELCY DZIĘKUJEMY

G
Gość
Tak się kończy propaganda sukcesu w mediach społecznościowych !!!
G
Gość
5 grudnia, 11:58, Asia:

Podobno na Facebooku grupa motorniczych się spieła i wybrano motorniczego żeby to wykolejenie wykonał na złość prezesowi. Ile w tym prawdy nie wiem

Sama prawda .

G
Gość
5 grudnia, 11:55, Gość:

Wylać asfalt i autobusy puścić !!!

Jak jeden sie zepsuje to reszta objedzie go.

Nikt mądry w Europie nie rozwija takiego transportu publicznego.

Jasne takie rozwiązanie byłoby najlepsze ale ... w Kaliszu, Sieradzu czy Wałbrzychu.

We Wrocławiu musiały by być to metro-busy

https://www.transport-publiczny.pl/wiadomosci/metrobus--wielka-szansa-czy-sposob-na-pozbycie-sie-tramwajow-2528.html

G
Gość
5 grudnia, 11:40, Gość:

Technologia zabudowy torowiska oparta jest na procedurach budowlanych - nie da się inaczej - każde torowisko musi mieć stabilne podłoże, żeby nie było niszczenia szyn, rozjazdów - brakuje fachowców w MPK

http://www.inzynierbudownictwa.pl/technika,materialy_i_technologie,artykul,torowiska_tramwajowe___roboty_budowlane__pelna_wersja_artykulu_,10247

Ot jak to dobrze mooondrego po szkole posłuchać. A tak na poważnie, to bredzisz. Nie ma takiej infrastruktury, która by nie zużywała się. Każda wymaga okresowych przeglądów i remontów. Lata zaniedbań, doprowadziły do takiej sytuacji. Nie da się naprawić wszystkiego w dwa trzy lata, jak przez dwadzieścia nie robiło się nic. Jedyna infrastruktura która się nie psuje, to taka która nie powstała. O tym nie mówili na wykładach? Pewnie nie wiesz też, dlaczego transformator buczy. Jak byś miał sześćdziesiąt okresów na minutę, też byś buczał 😁

G
Gość
Kontroluje się pasażerów, a czy ktoś kontroluje motorniczych i ich "szarpaną" jazdę.
Wróć na gazetawroclawska.pl Gazeta Wrocławska
Dodaj ogłoszenie