TRASA MUCHOBORSKA
Będzie przedłużeniem dzisiejszej ulicy Granicznej. Od skrzyżowania z ul. Strzegomską i Mińską, poprowadzi nad rzeką Ślęzą aż do ul. Klecińskiej. Połączy więc węzeł autostradowej obwodnicy Wrocławia z obwodnicą śródmiejską. Z Klecińską ma się łączyć na terenie obecnych ogródków działkowych.
Zobacz następne ulice na kolejnych slajdach - posługuj się klawiszami strzałek, myszką lub gestami.
ŁĄCZNIK PORTOWY
O tej drodze można powiedzieć, że będzie małą obwodnicą Nadodrza. Zacznie się przy skrzyżowaniu ul. Reymonta i wybrzeża Conrada-Korzeniowskiego, tuż przy moście Osobowickim. Dalej poprowadzi przez teren portu, nowy most na Odrze do ulicy Długiej.
Zobacz następne ulice na kolejnych slajdach - posługuj się klawiszami strzałek, myszką lub gestami.
OBWODNICA ŚRÓDMIEJSKA
Dziś obwodnica śródmiejska kończy się na skrzyżowaniu ze Żmigrodzką - obok Marino. W przyszłości drogą pojedziemy dalej - omijając Polanowice. Obwodnica przetnie ul. Kamieńskiego i Redycką, a następnie - równolegle do Redyckiej - ominie Sołtysowice. Dalej przez ogródki działkowe poprowadzi do linii kolejowej, a stąd już do skrzyżowania z al. Jana III Sobieskiego. Jej przedłużeniem będzie opisana Trasa Swojczycka (o niej na kolejnym slajdzie).
Zobacz następne ulice na kolejnych slajdach - posługuj się klawiszami strzałek, myszką lub gestami.
TRASA SWOJCZYCKA
Jej zadaniem na być odciążenie Kowal, Swojczyc, Strachocina i Wojnowa. Droga będzie prowadziła od alej Jana III Sobieskiego (skrzyżowanie z nią planowane jest między obecnym wiaduktem koło CH Korona a rzeką Widawą). Będzie omijała Kowale, prowadząc między ulicą Kowalską a Widawą i dalej prosto - omijając zabudowania Swojczyc i Strachocina. Za ulicą Narciarską zbliży się do linii kolejowej Wrocław - Jelcz i będzie prowadziła wzdłuż torów. Zaraz za granicami miasta połączy się z planowanym obecnie odcinkiem drogi Bielany - Łany - Długołęka.
Zobacz następne ulice na kolejnych slajdach - posługuj się klawiszami strzałek, myszką lub gestami.