Spółka Wrocław 2012 zignorowała klienta, który chciał się reklamować na stadionie miejskim

Marcin Moneta
Paweł Rzedzicki chciał na wrocławskim stadionie zareklamować swoją firmę. Spółka Wrocław 2012 jednak go zignorowała
Paweł Rzedzicki chciał na wrocławskim stadionie zareklamować swoją firmę. Spółka Wrocław 2012 jednak go zignorowała archiwum
Wrocławski stadion miejski nie tylko na siebie nie zarabia, ale przynosi spore straty. Wydawać by się mogło, że każdy klient, który chce zostawić w spółce pieniądze jest na wagę złota. Nic bardziej mylnego, co pokazuje przykład wrocławskiego przedsiębiorcy Pawła Rzedzickiego.

- Prowadzę firmę Party 4 You organizującą wesela i różne imprezy. Jestem konferansjerem i dj-em. Chciałem się zareklamować na niedawnych derbach Dolnego Śląska. Zależało mi na tym, bo mam klientów w Lubinie i chciałem, żeby tam moja firma była lepiej znana - opowiada Rzedzicki.

Mężczyzna zadzwonił do działu marketingu spółki Wrocław 2012 i spytał o możliwość reklamy w strefie VIP stadionu. Od pracownicy usłyszał, że zapytanie powinien wysłać mailem. Tak też zrobił. 18 września wysłał maila z zapytaniem o możliwość wystawienia ulotek reklamowych w strefie VIP podczas meczu Śląska z Zagłębiem.

- Czekałem ponad miesiąc. Nie było żadnego odzewu - tłumaczy. W końcu na 4 dni przed meczem przedsiębiorca, by wymusić jakąkolwiek reakcję, zadzwonił do spółki Wrocław 2012 i podał się za dziennikarza z pytaniem, co dalej z tą sprawą.

- Odpowiedź po tym telefonie dostałem błyskawicznie. Liczyłem, że jeszcze uda mi się sprawę załatwić. Marketing spółki stadionowej pytał mnie ile ulotek miałoby powstać. Opowiedziałem, że to zależy od liczby stolików w strefie VIP, ale wstępnie chodzi o 200 ulotek. Maila wysłałem, lecz znów żadnej odpowiedzi się nie doczekałem - wyjaśnia.

W końcu mecz się odbył, a przedsiębiorcy nie udało się zareklamować. - To dziwne, bo z tego co wiem odpowiedzialnym za stadion powinno zależeć na pozyskaniu reklamodawców - dodaje mężczyzna.

- Sprawa na pewno jest dowodem braku profesjonalizmu. Normalnie funkcjonująca firma nie ignoruje zapytań ofertowych - komentuje Wiesław Bełz ze Śląskiego Towarzystwa Marketingowego.

Co na to spółka stadionowa? - Rzeczywiście, komunikacja z klientem w tym przypadku nie odbyła się prawidłowo. Wina leży po naszej stronie. Pozostaje nam jedynie przeprosić tę osobę. Jednocześnie chcemy podkreślić, że była to pierwsza sytuacja, kiedy klient, który chciał się zareklamować, był niezadowolony ze współpracy z nami. Każdy reklamodawca jest dla nas równie ważny, nikogo nie ignorujemy - i jeśli tak się stało w tym przypadku - musiało być to po prostu przeoczenie. Robimy wszystko by stadion przyciągał reklamodawców i na siebie zarabiał - mówi Adam Burak, rzecznik spółki Wrocław 2012.

Najtańsza reklama na wrocławskim stadionie kosztuje około 1,5 tys. zł. Tyle trzeba zapłacić za roll up ustawiony w biznes klubie na jedno wydarzenie (koncert, mecz). Spółka stadionowa szacuje, że w tym roku na reklamach uda jej się zarobić około 1,5 mln zł. Wynajęte są city - lighty, bannery nad lożami VIP, mega - lighty, ścianka sponsorska oraz flagi. Ciągle natomiast sporo powierzchni reklamowych nie ma najemców. Chodzi m.in. o reklamy na schodach, trybunach, czy rolety przed wejściami. Gdyby wszystkie te powierzchnie udało się wynająć stadion na reklamie zarobiłby dwa razy więcej.

Najnowsze informacje dot. koronawirusa

Wideo

Materiał oryginalny:

Komentarze 28

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Podaj powód zgłoszenia

R
RadeK

bywam na vip strefie i widziałem tego typu reklamy na stolikach i barze - więc nie rozumiem o co się czepiacie ?? Nie każdy od razu musi zamawiać billbordy lub telebimy. Więc zapewne chciał to co stadion jednak oferuje w ramach reklamy. Innym faktem jest to, iż jego usługi są specyficzną działalnością ale pomysł na reklamę uważam za trafiony. Pamiętać trzeba, że jest to spółka miejska i panie tam pracujące zasrany mają obowiązek przynajmniej odpowiedzieć na zapytanie/zlecenie. Ale co tam zapewne zobaczyły z jakim rodzajem działalności mają do czynienia, olały gościa z góry na dół - a ten odwdzięczył się wystawiając ich opinii publicznej. Przeglądając jego stronę odnoszę wrażenie, iż jednak nie jest to typowy dj jak to ktoś nazwał puszczający BIAŁEGO MISIA :)
spółka WROCŁAW 2012

t
tran

niby po każdy pieniadz warto się schylić, ale fakt, koles ma niezly tupet. chyba miasto upadnie. 200 ulotek od kolesia, który zagra białego misia na studniowce, to mega deal. za to efekt po artykule lepszy bedzie

M
Maluch

Pietryszyn, pakuj się i wracaj do Opola!

B
Butik

no przestań! Mało kto się zna na rozmiarówce, a ona się zna i to już jest połowa sukcesu stadionowego.

i
ivan

Zarządzaniem stadionu powininien zająć się Śląski tyle że tam marketing też leży . Tak było by taniej .

T
Tja

Dyrektorem sprzedaży w spółce W2012 jest dziewczyna, która jeszcze do niedawna była sprzedawczynią butów...
Zna się więc na sprzedaży :-))))

w
wrocławska firma

phi, nic nowego....chcieliśmy zrobić dużą impreze dla naszego klienta.... na spotkaniu olewatorsko nas traktowano i ....impreza odbya się w innym miejscu bo czas oczekiwana na odpowiedz - MASAKRA!!!! nigdy wiecej nie zaproponuje tego miejsca swoim klientom, mało tego, wręćz odradzam bo swoich doświadczeniach. jeśli przyjmuje się niekompetentne osoby do pracy to ak jest - zmienić im umowy na najniższą krajowa + % od utargu to zaraz sie do roboty wezmą.

f
ff..

Które przez cały mecz będą fruwać po całym stadionie, a na schodach będzie można się pozabijać.

L
LAUDA

Pod Stadionem pelno samochodow pracownikow "spolki" Wroclaw 2012 - nie pracuja - obie rece maja zajete bo musza trzymac stolek. Nepotyzm i "kumpelostwo" przy rekrutacji - totalny brak kompetencji, za to wyplata + premia na czas. Bylem widzialem - Wypieknione pindy siedza po 3,4 pija kawke i nawet ladnie usmiechnac sie nie potrafia. Kto to kur.. w koncu ukróci

D
Dora

Tam bez problemu Pan może się zareklamować (Stadion Olimpijski). Sezon rusza końcem marca / początkiem kwietnia.

p
privat

sorki...ale taka reklama to jak domokrążcy w apartamentowcach...kolesie klubu biznesowego płacą "kupę" kasy, żeby mieli swobodę i możliwość dobrej zabawy...a tu koleś chce im ulotki jak na skrzyżowaniu wciskać...dajcie spokój... Choć i tak uważam, że dział handlowy trąca lekko amatorszczyzną... :)
I dobrze, że o wszystkim decyduje Prezes...pewnie on zabronił tego typu reklamy...brawo!

A dla podobnych pomysłów...powaliło was?

!

Wrocławianie odchodzą smutni spod kas czy krzesełka puste?
Jak krzesełka puste, można za 10 zł sprzedać jedna, zmniejszy się deficyt spółki.

j
ja

Szanowny przedsiębiorco Mieczysławie zapewne nigdy chyba nie słyszałeś tego polskiego przysłowia, że " grosz do grosza a będzie kokosza" Mówiąc po naszemu to jak się siedzi w g*****nie to się nie ćwierka. Jak stadion jedzie na stratach to szanujmy każdego kto chce jakiś grosz przynieść. Co do innych spraw masz rację ale jedno nie powinno wykluczać drugiego

M
Mac

Po pierwsze - był to pierwszy klient z taka propozycja i nie wiedzieli jak ten temat załatwić .
Po drugie - widać tu profesjonalizm kolesiów bioracych niezłe pieniązki ( widać za co )
aaa szkoda gadać ...... żal mi d.u.p.ę ściska jak sobie pomyślę , że głosowałem na tą brygadę , pięknie nas wykręcili kilka lat spokoju , żadnych dużych afer bo czekali na EURO a teraz ida po bandzie bez żadnych hamulców . Spółka stadion, spółka Śląsk , teraz pewnie kasa zginie na Sylwestrze w planach już remont kompleksu staionu olimpijskiego i pewnie powstanie spółka OLIMPIJSKI 2015.
Co z tego ,że w nastepnych wyborach możemy ich pogonić jak do tego czasu zdąża się napchać kasą miejską do pełna , a my bedziemy płacić za deszcz , za wiatr bo przynosi świeże powietrze, za użytkowanie alejek parkowych i uzywanie świateł mijania na terenie Gminy Wrocław .
Zauważcie , że oni już nawet nie starają się zachować pozorów po prostu idą na wydrę bo nic im nie grozi.

J
Juliusz_L

Na Narodowym swoje biura chciała mieć znana warszawska kancelaria. Odpowiedziano jej, że wszystko już wynajęte.

Pytanie za 10 punktów - ile biur na Narodowym jest wynajętych? :)

Dodaj ogłoszenie

Wykryliśmy, że nadal blokujesz reklamy...

To dzięki reklamom możemy dostarczyć dla Ciebie wartościowe informacje. Jeśli cenisz naszą pracę, prosimy, odblokuj reklamy na naszej stronie.

Dziękujemy za Twoje wsparcie!

Jasne, chcę odblokować
Przycisk nie działa ?
1.
W prawym górnym rogu przegladarki znajdź i kliknij ikonkę AdBlock. Z otwartego menu wybierz opcję "Wstrzymaj blokowanie na stronach w tej domenie".
krok 1
2.
Pojawi się okienko AdBlock. Przesuń suwak maksymalnie w prawą stronę, a nastepnie kliknij "Wyklucz".
krok 2
3.
Gotowe! Zielona ikonka informuje, że reklamy na stronie zostały odblokowane.
krok 3