Koniec awarii w banku BZWBK. Klienci już bez problemu mogą się logować na swoje konta

KSZ
Bez zarzutów działa już system bankowości internetowej banku BZWBK. Wcześniej klienci mieli problem z dostępem do usług BZWBK24 internet, BZWBK24 mobile, Moja Firma Plus, iBiznes24.

Problem z logowaniem wynikał z prowadzonych w nocy prac konserwacyjnych serwera. Pracownicy nie przewidzieli, że potrwają one tak długo i przeciągną się do popołudnia.

Użytkownicy kont internetowych zostali o tym fakcie wcześniej poinformowani. Obsługa banku nie przewidziała jednak, że prace przedłużą się aż do godziny 16. Teraz można się już logować bez problemów.

Kościoły zdrowego ciała, siłownie obeszły przepisy

Wideo

Komentarze 2

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

n
neira

problem jest nadal

j
jasne

Chyba nie

Dodaj ogłoszenie

Wykryliśmy, że nadal blokujesz reklamy...

To dzięki reklamom możemy dostarczyć dla Ciebie wartościowe informacje. Jeśli cenisz naszą pracę, prosimy, odblokuj reklamy na naszej stronie.

Dziękujemy za Twoje wsparcie!

Jasne, chcę odblokować
Przycisk nie działa ?
1.
W prawym górnym rogu przegladarki znajdź i kliknij ikonkę AdBlock. Z otwartego menu wybierz opcję "Wstrzymaj blokowanie na stronach w tej domenie".
krok 1
2.
Pojawi się okienko AdBlock. Przesuń suwak maksymalnie w prawą stronę, a nastepnie kliknij "Wyklucz".
krok 2
3.
Gotowe! Zielona ikonka informuje, że reklamy na stronie zostały odblokowane.
krok 3