Biedronka przeceni produkty aż o 50%! To pilotażowy program ekologiczny. Promocja, na jaką czekaliście

js
Biedronka przeceni produkty aż o 50%! To pilotażowy program ekologiczny. Promocja, na jaką czekaliście
Biedronka przeceni produkty aż o 50%! To pilotażowy program ekologiczny. Promocja, na jaką czekaliście Dariusz Gdesz / Polskapresse
Udostępnij:
Biedronka ma zamiar obniżyć o połowę ceny produktów, którym niedługo skończy się data przydatności do spożycia. Na razie pomysł ten będzie sprawdzony w formie programu pilotażowego. Klienci 135 sklepów Biedronki pokażą, czy koncepcja jest słuszna. Jeśli pomysł się przyjmie, Biedronka wprowadzi go do wszystkich sklepów.

Żywność, której kończy się data ważności, ma być mocno przeceniana w Biedronce. Nowy program jest już testowany w 136 sklepach Biedronki.

Biedronka kłania się ekologii i klientom. Niższe ceny produktów, którym kończy się data ważności

Na razie tańsze zakupy można zrobić w 136 sklepach ulokowanych w województwach:

  • mazowieckim,
  • wielkopolskim,
  • lubuskim,
  • lubelskim,
  • podkarpackim,
  • świętokrzyskim.

Produkty przecenione są odpowiednio oznaczane. Na ich opakowaniach widnieje naklejka z napisem „Szanujemy żywność”.

Biedronka wprowadza produkty przecenione o 50%. Kto zdecyduje o ofercie promocyjnej?

O tym, które konkretnie produkty zostaną objęte promocją, będą decydować kierownicy sklepów. Oznaczane będą produkty z jednej kategorii:

  • mięso świeże,
  • ryby świeże,
  • sushi,
  • produkty z chłodni.

O nowej promocji dla WP wypowiedział się Karol Sęktas, kierownik działu doskonalenia pracy sklepu w sieci Biedronka:

To nasz nowy test i będziemy uważnie obserwować zainteresowanie klientów taką formułą. Liczymy, że dzięki niej jeszcze więcej osób będzie mogło skorzystać z doskonałej jakości produktów spożywczych Biedronki w bardziej okazyjnych cenach. Jednocześnie razem z klientami będziemy mogli dołożyć kolejną cegiełkę w naszym systemie ograniczania marnowania żywność.

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Wojna na Ukrainie to wyzwanie dla całej branży IT, opinia eksperta

Wideo

Komentarze 3

Komentowanie zostało tymczasowo wyłączone.

Podaj powód zgłoszenia

G
Gość

po co to piszecie skoro naszego województwa nie ma na liście

H
Handlowiec
31 stycznia, 17:19, Bartek:

LIDL już dawno to miał wprowadzone.

Biedra jak zawsze nic nowego nie wymyśli tylko przejmuje to co się sprawdza w Lidlu. Żałosne.

W drugą stronę też to działa; nie oszukuj się, że jeśli jakieś rozwiązanie przynosi korzyści w jednym z tych dyskontów, to drugi nie zacznie tego podrabiać. Popatrz choćby na akcję ze "Świeżakami", po kilku miesiącach konkurencja wprowadziła sławetne "Lidlaki"...

B
Bartek

LIDL już dawno to miał wprowadzone.

Biedra jak zawsze nic nowego nie wymyśli tylko przejmuje to co się sprawdza w Lidlu. Żałosne.

Przejdź na stronę główną Gazeta Wrocławska
Dodaj ogłoszenie