- Utrudnienia w dostępie do usług skutkowały spowolnionym działaniem serwisów lub brakiem dostępu do niektórych ich funkcji, w szczególności historii rachunku - informował bank BZ WBK w oficjalnym komunikacie. - Przepraszamy wszystkich klientów za wszelkie niedogodności. Postaramy się jak najszybciej przywrócić dostęp do kont - mówiła Monika Nowakowska z BZ WBK dziś po południu.
- Użytkownicy byli powiadomieni, że w nocy nastąpi przerwa konserwacyjna i dostęp do kont internetowych nie będzie możliwy. Nie spodziewaliśmy się, że usterki naprawiane będą tak długo - usłyszeliśmy na infolinii. Bank zapewnia, że pieniądze jego klientów są bezpieczne. Możliwość logowania do systemów BZ WBK powróciła po godzinie 16.
Bank BZ WBK informował, że karty płatnicze działały cały czas, a transakcje w banku odbywały się bez zastrzeżeń.
Strefa Biznesu: Uwaga na chińskie platformy zakupowe
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?