Autostrada A4 pod Wrocławiem zablokowana. Doszło do wypadku, lądował śmigłowiec LPR

Jarosław Jakubczak
Jarosław Jakubczak
Na autostradzie zderzyły się dwa pojazdy: cysterna i samochód osobowy. Poszkodowana została jedna osoba.

AKTUALIZACJA

O godz. 20.35 pojazdy biorące udział w wypadku zjechały na pobocze, policja odblokowała wszystkie pasy ruchu. Samochody ruszyły, korek zaczyna się powoli rozładowywać. Z informacji, jakie uzyskaliśmy, kierowca nie odniósł poważnych obrażeń.

O godzinie 20.20 śmigłowiec LPR wystartował. Na czas startu autostrada zablokowana była również w kierunku przeciwnym.

Na czas startu śmigłowca LPR autostrada została całkowicie zamknięta
Na czas startu śmigłowca LPR autostrada została całkowicie zamknięta Google

***
Do wypadku doszło w niedzielę (14 lutego) przed godziną 20 na 126. km autostrady A4, za węzłem Kostomłoty, na jezdni w stronę Wrocławia. Zderzyły się tam: cysterna i samochód osobowy. Na miejscu są wszystkie służby, lądował także śmigłowiec Lotniczego Pogotowia Ratunkowego.

Jak poinformował nas dyżurny Komendy Wojewódzkiej Państwowej Straży Pożarnej, załoga śmigłowca LPR udziela pierwszej pomocy jednej osobie, która jechała samochodem osobowym.

Autostrada w stronę Wrocławia jest całkowicie zablokowana. Tworzy się korek.

Wkrótce więcej informacji.

Utrudnienia w ruchu 14 lutego 2021, godz. 20.10
Utrudnienia w ruchu 14 lutego 2021, godz. 20.10 Google

Nauczanie hybrydowe zamiast powrotu do szkół

Wideo

Komentarze 9

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

G
Gość
14 lutego, 20:39, Gość:

Skoro jeżdżą TIRY to ten odcinek do Wrocławia musi mieć conajmniej 5 pasów, a nie dwa , bez pasa awaryjnego

14 lutego, 21:01, Gość:

Jakby ten kto budował tą autostradę prawie 100 lat temu, rządził na tych ziemiach do dziś, to by ta autostrada była już z pięć razy modernizowana i przystosowana do ruch dzisjeszego. Ale niestety od kiedy Wrocek i te ziemię są pod okupacją warszawską to skazane są na bidę zapomnienie i złodziejstwo rządu w postaci dojenia na każdym kroku aby utrzymać to państwo.

15 lutego, 9:20, Gość:

Tak tak podludziu.

Nadludzie takim jak ty wmawiali że nadaja sie tylko na niewolników.

Widać, że uwierzyłeś to może mieli rację?

Ta nawet jakby był Aryjczykiem .. to pewnie wódz by go zagnał pod Stalingrad i tam by zdechł z zimna .. a wdowę i córki Rosjanie by "przytulili" po wyzwoleniu.

Z samego Wrocławia morze ruin zostało bo fanatycy "twierdzę" zrobili.

Dlatego po wojnie uznali że tą nacje należy "wymieszać" bo jest niebezpieczna dla świata .. i teraz masz kolorowych Niemców, Niemców Słowian ... i teraz jak FahrKarte kupowałem to w kolejce za mną nie było nikogo podobnego do aryjczyka.

G
Gość
14 lutego, 20:39, Gość:

Skoro jeżdżą TIRY to ten odcinek do Wrocławia musi mieć conajmniej 5 pasów, a nie dwa , bez pasa awaryjnego

Taki co nie umie włączyć się do ruchu na autostradzie to nawet jak 10 pasów będzie miał to wypadek spowoduje.

G
Gość

Pewnie turysta z karkonoszy ... uznał że wymusi sobie pierwszeństwo .. bo on jest najważniejszy na drodze .... a że ciężarówka nie miała gdzie uciec .. bo co bogu winnych na lewym pasie miała staranować bo Pan i władca nie potrafi włączyć się do ruchu na autostradzie.

To tam dość pospolite zdarzenie .. rozwiązanie oczywiste ... dłuższy pas dla włączających się zrobić .. na tym odcinku A4 są one o wiele za krótkie.

G
Gość
14 lutego, 20:39, Gość:

Skoro jeżdżą TIRY to ten odcinek do Wrocławia musi mieć conajmniej 5 pasów, a nie dwa , bez pasa awaryjnego

14 lutego, 21:01, Gość:

Jakby ten kto budował tą autostradę prawie 100 lat temu, rządził na tych ziemiach do dziś, to by ta autostrada była już z pięć razy modernizowana i przystosowana do ruch dzisjeszego. Ale niestety od kiedy Wrocek i te ziemię są pod okupacją warszawską to skazane są na bidę zapomnienie i złodziejstwo rządu w postaci dojenia na każdym kroku aby utrzymać to państwo.

My II wojny nie wywołaliśmy ... myśmy się Stalinowi nie sprzedali. Dostaliśmy od Rosjan z prezencie zburzone i ograbione miasta, fabryki ... na dodatek dość długo wojska czerwone dalej w pełnej mobilizacji stacjonowały w Polsce.

Ruscy nas nawet ograbili, nie pozwoliły z planu Marszala skorzystać ... trzeba było odbudowywać Polskę swoimi siłami ... bo oczywiście repatriacji wojennych od Niemiec się Rosja kazała zrzec bo NRD to przyjaciele.

G
Gość
14 lutego, 20:39, Gość:

Skoro jeżdżą TIRY to ten odcinek do Wrocławia musi mieć conajmniej 5 pasów, a nie dwa , bez pasa awaryjnego

14 lutego, 21:01, Gość:

Jakby ten kto budował tą autostradę prawie 100 lat temu, rządził na tych ziemiach do dziś, to by ta autostrada była już z pięć razy modernizowana i przystosowana do ruch dzisjeszego. Ale niestety od kiedy Wrocek i te ziemię są pod okupacją warszawską to skazane są na bidę zapomnienie i złodziejstwo rządu w postaci dojenia na każdym kroku aby utrzymać to państwo.

Tak tak podludziu.

Nadludzie takim jak ty wmawiali że nadaja sie tylko na niewolników.

Widać, że uwierzyłeś to może mieli rację?

G
Gość
14 lutego, 20:39, Gość:

Skoro jeżdżą TIRY to ten odcinek do Wrocławia musi mieć conajmniej 5 pasów, a nie dwa , bez pasa awaryjnego

Jakby kierowcy nauczyli się do czego służy pas rozbiegowy to może bez nowych pasów byłoby mnie wypadków. I mówię tu o wszystkich kierowcach, bo TIRy nie lepsze w tym aspekcie od osobowych. Oczywiście taka drobna umiejętność jak ocena sytuacji przed wjazdem na chama na początku pasa rozbiegowego, najlepiej jeszcze na ciągłej, też by się przydała bo kiepsko z tym u niektórych...

G
Gość
14 lutego, 20:39, Gość:

Skoro jeżdżą TIRY to ten odcinek do Wrocławia musi mieć conajmniej 5 pasów, a nie dwa , bez pasa awaryjnego

Jakby ten kto budował tą autostradę prawie 100 lat temu, rządził na tych ziemiach do dziś, to by ta autostrada była już z pięć razy modernizowana i przystosowana do ruch dzisjeszego. Ale niestety od kiedy Wrocek i te ziemię są pod okupacją warszawską to skazane są na bidę zapomnienie i złodziejstwo rządu w postaci dojenia na każdym kroku aby utrzymać to państwo.

G
Gość

Korka już nie ma

G
Gość

Skoro jeżdżą TIRY to ten odcinek do Wrocławia musi mieć conajmniej 5 pasów, a nie dwa , bez pasa awaryjnego

Dodaj ogłoszenie