reklama

Zaczęło się! Estakada na pl. Społecznym znika w oczach (ZDJĘCIA)

Tomasz Hołod
Wyburzanie estakady na placu Społecznym Fot. Tomasz Hołod / Polska Press
Rozpoczęły się kluczowe prace przy wyburzaniu estakady na placu Społecznym. Od czwartkowego świtu obowiązuje nowa organizacja ruchu - plac Społeczny jest częściowo zamknięty. Robotnicy ostro ruszyli do pracy i estakada, która przez lata prowadziła ruch w stronę mostu Pokoju, teraz znika w oczach. Utrudnienia mają trwać w tym miejscu przez cały długi weekend.

Od czwartkowego poranka - 15 sierpnia rozpoczęło się wyburzanie estakady nad nowym lewoskrętem na tzw. placu Społecznym. W związku z tymi pracami do godz. 4 rano 19 sierpnia objazdami jeżdżą kierowcy kierowcy oraz komunikacja miejska. Zmienionymi trasami kursują tramwaje linii 4 i 33 oraz autobusy linii D, 145, 146, 149, 240 i 241.

SPRAWDŹ SZCZEGÓŁY OBJAZDÓW PONIŻEJ:

Zamknięty plac Społeczny. Jak objechać miejsce rozbiórki (SPRAWDŹ)

- Wyburzanie estakady prowadzone jest koparkami z potężnymi (5 tonowymi) młotami hydraulicznymi - informują Wrocławskie Inwestycje. - W kolejnym etapie wykonawca rozbiórki będzie porządkował gruz i złom.

Z terenu rozbiórki zostanie wywieziona część z 9500 ton żelbetu oraz 20 ton złomu. Wówczas firma przystąpi do kolejnego etapu burzenia części nośnych.Wtedy koparki będą pracowały już na ziemi.

ZOBACZ TAKŻE:

Tak powstawał plac Społeczny [FOTO Z ARCHIWUM]

Wyburzą estakadę na pl. Społecznym. Co ze Śródmiejską Trasą ...

ZOBACZ TEŻ: WYPADEK TRZECH TIRÓW NA DK8 - JEDEN Z KIEROWCÓW STRACIŁ ZA TO PRAWO JAZDY

Za ten "wyczyn" tirowiec straci prawo jazdy (NAGRANIE WYPADKU)



Wideo

Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych”i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Komentarze 157

Ta strona jest chroniona przez reCAPTCHA i obowiązują na niej polityka prywatności oraz warunki korzystania z usługi firmy Google. Dodając komentarz, akceptujesz regulamin oraz Politykę Prywatności.

Podaj powód zgłoszenia

G
Gość

NIE ZYCZYMY SOBIE W TYM MIEJSCU BIUROWCOW HOTELI GALERII APARTAMENTOWCOE ANI ZADNYCH INNYCH TEGO TYPU BUDOWLI. MA BYC PRZESTRZEN!!!

L
Lvovsky 3age 45/46
2019-08-15T22:48:40 02:00, Gość:

Dlaczego we Wrocławiu niszczy się wielkomiejską infrastrukturę, brakuje "pieniążków"- Bełchatów II, nie obrażając, żal patrzeć co się tu wyprawia.

2019-08-16T09:44:57 02:00, Gość:

Trafiłeś w punkt! Oczywisćie że brakuje mamony na cokolwiek, bo jak wydawało się kasę na Arlekiny za bańkę i rzeźby na daliowej za dwieście tysi to nei dziw że tramwaje latają ponad szynami, na kamienicach masz slady po kulach z czasów II WŚ, a kostka na przelotowej ulicy Wrocławia (sic!) pamięta czasy defilad Goeringa.

Żeby całkowicei nie doporwadzić do załamania tego tworu i wobec braku wartości dodanej wypracowywanej przez miasto, wyprzedaje się grunty by ratować miejską kasę. Korporacje płacą śmieszny podatek gruntowy, albo i nie, małe biznesy uciekają z tego grajdołu, podobnie mieszkańcy swoje podatki (grunt, VAT, CIT, srit) przenoszą do innych gmin emigrując tam.Przychody z turystyki nie są w stanie utrzymać kosztów własnych tego miasteczka, szczególnie że ceny wrocławsie zaczynają przypomiać te zachodnie. No i jeszcze jedno, autokarów z niemieckimi emerytami też coraz mniej, bo i oni odchodza na spoczynek więc do Wrocławia nie ma po co zaglądać. Zostają tylko wycieczki szkolne oglądające Panoramę Racławicką, ZOO, Muzeum Narodowe, Ogród Botaniczny i Japoński/Pergolę. To w zasadzie tyle.

Za kilka lat może włodarze obudz ą się i zobaczą że hasło turystyki biznesowej nie wypaliło i to miasto było utryzmywane przez właśnie takich rzemieślników których wykosiło się wysokimi podatkami i trudnościami komunikacyjnymi. Tylko że mnie już to nie będize w ogołe interesowało.

2019-08-16T14:36:32 02:00, wrocławianin:

Dużo się naprodukowałeś, ale żadnego pokrycia w faktach nie ma. Wpływy z PIT i CIT rosną - między '17 a '18 o ok. 9,5% (1 208 mln zł w 2017 i 1 325 mln zł w 2018).

VAT do samorządów nie wpływa, więc pokazujesz tylko nieznajomość tematu.

2019-08-17T11:36:39 02:00, Gość:

Panie Wroclawianinie, jeszcze jedno. Masz racje, tyle sie naprodukowalem a Ty nie odniosles sie do faktow tylko pokazales jakie miasto ma dochody. No i co, skoro tak wspaniale jest to dlaczego Wroclaw nadal wyglada jak 50 lat temu? Te wszystkie zmiany (oplacane przez WBO czy unijne pieniadze) to kosmetyka. Nie widzisz ile awarii wodociagow jest rocznie? Infrastruktura lezy, a to co sie robi to dorazne dzialania. O tramwajach nawet nie cce mi sie pisac: naprawde sadzisz ze w XXI wozek moze wyprzedzic pudlo (Biskupi, 2019)? Albo tramwaje moga najezdzac na siebie (Legnicka, spoleczny)? O niewydolnych podstacjach (gdzie notorycznie wywalalo zabezpieczenia) nie wspomne. Koszty spoleczne sa ogromne ale nie da sie ich prosto przeliczyc na pieniadze.

Choc jestem przeciwnikiem pudrowania trupa, to przyznasz ze dziury po pociskach slabo wygladaja. Ale to nic w porownaniu z FAKTEM ze miasto ktore mialo czelnosc pretendowac do zielonej stolicy (wymyslajac bzdurne akcyjki typu krecenie kilometrow na rowerze, czy ekologiczna choinka pod DUW) ma nadal kamienice niepodlaczone do kogeberacji. Ba, toalety sa wspolne na korytarzu (!).

Gdzie wiec te pieniadze z rosnacyh przychodow sie podziewaja? Spalacaja dlug o ktorym UM zapomina poinformowac mieszkancow.

Na koniec, przy tak szybkim tempie zabudowy przychody wzrosly tylko o 10? Nie zastanawia Cie to dlaczego twn przyrost jest taki mikry w porownaniu do gestniejacej tkanki miejskiej?

Bardzo dobry tekst Gro spoleczenstwa to nie interesuje lub nie chca wiedziec Wiekszosc z nich to zwykli zjadacze chleba wierzacy w slupki i tabele....

G
Gość
2019-08-15T22:48:40 02:00, Gość:

Dlaczego we Wrocławiu niszczy się wielkomiejską infrastrukturę, brakuje "pieniążków"- Bełchatów II, nie obrażając, żal patrzeć co się tu wyprawia.

2019-08-16T09:44:57 02:00, Gość:

Trafiłeś w punkt! Oczywisćie że brakuje mamony na cokolwiek, bo jak wydawało się kasę na Arlekiny za bańkę i rzeźby na daliowej za dwieście tysi to nei dziw że tramwaje latają ponad szynami, na kamienicach masz slady po kulach z czasów II WŚ, a kostka na przelotowej ulicy Wrocławia (sic!) pamięta czasy defilad Goeringa.

Żeby całkowicei nie doporwadzić do załamania tego tworu i wobec braku wartości dodanej wypracowywanej przez miasto, wyprzedaje się grunty by ratować miejską kasę. Korporacje płacą śmieszny podatek gruntowy, albo i nie, małe biznesy uciekają z tego grajdołu, podobnie mieszkańcy swoje podatki (grunt, VAT, CIT, srit) przenoszą do innych gmin emigrując tam.Przychody z turystyki nie są w stanie utrzymać kosztów własnych tego miasteczka, szczególnie że ceny wrocławsie zaczynają przypomiać te zachodnie. No i jeszcze jedno, autokarów z niemieckimi emerytami też coraz mniej, bo i oni odchodza na spoczynek więc do Wrocławia nie ma po co zaglądać. Zostają tylko wycieczki szkolne oglądające Panoramę Racławicką, ZOO, Muzeum Narodowe, Ogród Botaniczny i Japoński/Pergolę. To w zasadzie tyle.

Za kilka lat może włodarze obudz ą się i zobaczą że hasło turystyki biznesowej nie wypaliło i to miasto było utryzmywane przez właśnie takich rzemieślników których wykosiło się wysokimi podatkami i trudnościami komunikacyjnymi. Tylko że mnie już to nie będize w ogołe interesowało.

2019-08-16T14:36:32 02:00, wrocławianin:

Dużo się naprodukowałeś, ale żadnego pokrycia w faktach nie ma. Wpływy z PIT i CIT rosną - między '17 a '18 o ok. 9,5% (1 208 mln zł w 2017 i 1 325 mln zł w 2018).

VAT do samorządów nie wpływa, więc pokazujesz tylko nieznajomość tematu.

Panie Wroclawianinie, jeszcze jedno. Masz racje, tyle sie naprodukowalem a Ty nie odniosles sie do faktow tylko pokazales jakie miasto ma dochody. No i co, skoro tak wspaniale jest to dlaczego Wroclaw nadal wyglada jak 50 lat temu? Te wszystkie zmiany (oplacane przez WBO czy unijne pieniadze) to kosmetyka. Nie widzisz ile awarii wodociagow jest rocznie? Infrastruktura lezy, a to co sie robi to dorazne dzialania. O tramwajach nawet nie cce mi sie pisac: naprawde sadzisz ze w XXI wozek moze wyprzedzic pudlo (Biskupi, 2019)? Albo tramwaje moga najezdzac na siebie (Legnicka, spoleczny)? O niewydolnych podstacjach (gdzie notorycznie wywalalo zabezpieczenia) nie wspomne. Koszty spoleczne sa ogromne ale nie da sie ich prosto przeliczyc na pieniadze.

Choc jestem przeciwnikiem pudrowania trupa, to przyznasz ze dziury po pociskach slabo wygladaja. Ale to nic w porownaniu z FAKTEM ze miasto ktore mialo czelnosc pretendowac do zielonej stolicy (wymyslajac bzdurne akcyjki typu krecenie kilometrow na rowerze, czy ekologiczna choinka pod DUW) ma nadal kamienice niepodlaczone do kogeberacji. Ba, toalety sa wspolne na korytarzu (!).

Gdzie wiec te pieniadze z rosnacyh przychodow sie podziewaja? Spalacaja dlug o ktorym UM zapomina poinformowac mieszkancow.

Na koniec, przy tak szybkim tempie zabudowy przychody wzrosly tylko o 10? Nie zastanawia Cie to dlaczego twn przyrost jest taki mikry w porownaniu do gestniejacej tkanki miejskiej?

G
Gość
2019-08-15T22:48:40 02:00, Gość:

Dlaczego we Wrocławiu niszczy się wielkomiejską infrastrukturę, brakuje "pieniążków"- Bełchatów II, nie obrażając, żal patrzeć co się tu wyprawia.

2019-08-16T09:44:57 02:00, Gość:

Trafiłeś w punkt! Oczywisćie że brakuje mamony na cokolwiek, bo jak wydawało się kasę na Arlekiny za bańkę i rzeźby na daliowej za dwieście tysi to nei dziw że tramwaje latają ponad szynami, na kamienicach masz slady po kulach z czasów II WŚ, a kostka na przelotowej ulicy Wrocławia (sic!) pamięta czasy defilad Goeringa.

Żeby całkowicei nie doporwadzić do załamania tego tworu i wobec braku wartości dodanej wypracowywanej przez miasto, wyprzedaje się grunty by ratować miejską kasę. Korporacje płacą śmieszny podatek gruntowy, albo i nie, małe biznesy uciekają z tego grajdołu, podobnie mieszkańcy swoje podatki (grunt, VAT, CIT, srit) przenoszą do innych gmin emigrując tam.Przychody z turystyki nie są w stanie utrzymać kosztów własnych tego miasteczka, szczególnie że ceny wrocławsie zaczynają przypomiać te zachodnie. No i jeszcze jedno, autokarów z niemieckimi emerytami też coraz mniej, bo i oni odchodza na spoczynek więc do Wrocławia nie ma po co zaglądać. Zostają tylko wycieczki szkolne oglądające Panoramę Racławicką, ZOO, Muzeum Narodowe, Ogród Botaniczny i Japoński/Pergolę. To w zasadzie tyle.

Za kilka lat może włodarze obudz ą się i zobaczą że hasło turystyki biznesowej nie wypaliło i to miasto było utryzmywane przez właśnie takich rzemieślników których wykosiło się wysokimi podatkami i trudnościami komunikacyjnymi. Tylko że mnie już to nie będize w ogołe interesowało.

2019-08-16T14:36:32 02:00, wrocławianin:

Dużo się naprodukowałeś, ale żadnego pokrycia w faktach nie ma. Wpływy z PIT i CIT rosną - między '17 a '18 o ok. 9,5% (1 208 mln zł w 2017 i 1 325 mln zł w 2018).

VAT do samorządów nie wpływa, więc pokazujesz tylko nieznajomość tematu.

Super, tez widzialem ta stronke naszego magistratu. A teraz powiedz mi, skoro te wplywy rosna, to czemu ciagle sie zadlyzamy? I dlaczego na tej stronie slowem nikt nie wspomnial o dlugu?

Oczywiscie ze VAT nie trafia do samorzadow ale liczylem tu na inteligencje adwersarza. Otoz, im wiecej uslug jestes w stanie zaoferowac na swoim terenie i im wiecej towariw sprzedasz tym wiecej trafi do kasy miejskiej. Dlaczego? Bo lokalnie napedzasz gospodarke. Wiecej zarabiasz to i wiecej wydajesz, rosna koszty stale Twojej dzialalnosci a to juz przelicza sie na realne wplywy do kasy miejskiej. Poniał?

g
gosc

Ciekawe jakie tam beda korki 1 wrzesnia... O poczatku pazdziernika nie wspominajac

w
wrocławianin
2019-08-15T22:48:40 02:00, Gość:

Dlaczego we Wrocławiu niszczy się wielkomiejską infrastrukturę, brakuje "pieniążków"- Bełchatów II, nie obrażając, żal patrzeć co się tu wyprawia.

2019-08-16T09:44:57 02:00, Gość:

Trafiłeś w punkt! Oczywisćie że brakuje mamony na cokolwiek, bo jak wydawało się kasę na Arlekiny za bańkę i rzeźby na daliowej za dwieście tysi to nei dziw że tramwaje latają ponad szynami, na kamienicach masz slady po kulach z czasów II WŚ, a kostka na przelotowej ulicy Wrocławia (sic!) pamięta czasy defilad Goeringa.

Żeby całkowicei nie doporwadzić do załamania tego tworu i wobec braku wartości dodanej wypracowywanej przez miasto, wyprzedaje się grunty by ratować miejską kasę. Korporacje płacą śmieszny podatek gruntowy, albo i nie, małe biznesy uciekają z tego grajdołu, podobnie mieszkańcy swoje podatki (grunt, VAT, CIT, srit) przenoszą do innych gmin emigrując tam.Przychody z turystyki nie są w stanie utrzymać kosztów własnych tego miasteczka, szczególnie że ceny wrocławsie zaczynają przypomiać te zachodnie. No i jeszcze jedno, autokarów z niemieckimi emerytami też coraz mniej, bo i oni odchodza na spoczynek więc do Wrocławia nie ma po co zaglądać. Zostają tylko wycieczki szkolne oglądające Panoramę Racławicką, ZOO, Muzeum Narodowe, Ogród Botaniczny i Japoński/Pergolę. To w zasadzie tyle.

Za kilka lat może włodarze obudz ą się i zobaczą że hasło turystyki biznesowej nie wypaliło i to miasto było utryzmywane przez właśnie takich rzemieślników których wykosiło się wysokimi podatkami i trudnościami komunikacyjnymi. Tylko że mnie już to nie będize w ogołe interesowało.

Dużo się naprodukowałeś, ale żadnego pokrycia w faktach nie ma. Wpływy z PIT i CIT rosną - między '17 a '18 o ok. 9,5% (1 208 mln zł w 2017 i 1 325 mln zł w 2018).

VAT do samorządów nie wpływa, więc pokazujesz tylko nieznajomość tematu.

a
aleksander

Jak widać beton i zbrojenie są w dobrym stanie technicznym. Nie ma korozji ...

G
Gość
2019-08-15T22:48:40 02:00, Gość:

Dlaczego we Wrocławiu niszczy się wielkomiejską infrastrukturę, brakuje "pieniążków"- Bełchatów II, nie obrażając, żal patrzeć co się tu wyprawia.

Trafiłeś w punkt! Oczywisćie że brakuje mamony na cokolwiek, bo jak wydawało się kasę na Arlekiny za bańkę i rzeźby na daliowej za dwieście tysi to nei dziw że tramwaje latają ponad szynami, na kamienicach masz slady po kulach z czasów II WŚ, a kostka na przelotowej ulicy Wrocławia (sic!) pamięta czasy defilad Goeringa.

Żeby całkowicei nie doporwadzić do załamania tego tworu i wobec braku wartości dodanej wypracowywanej przez miasto, wyprzedaje się grunty by ratować miejską kasę. Korporacje płacą śmieszny podatek gruntowy, albo i nie, małe biznesy uciekają z tego grajdołu, podobnie mieszkańcy swoje podatki (grunt, VAT, CIT, srit) przenoszą do innych gmin emigrując tam.Przychody z turystyki nie są w stanie utrzymać kosztów własnych tego miasteczka, szczególnie że ceny wrocławsie zaczynają przypomiać te zachodnie. No i jeszcze jedno, autokarów z niemieckimi emerytami też coraz mniej, bo i oni odchodza na spoczynek więc do Wrocławia nie ma po co zaglądać. Zostają tylko wycieczki szkolne oglądające Panoramę Racławicką, ZOO, Muzeum Narodowe, Ogród Botaniczny i Japoński/Pergolę. To w zasadzie tyle.

Za kilka lat może włodarze obudz ą się i zobaczą że hasło turystyki biznesowej nie wypaliło i to miasto było utryzmywane przez właśnie takich rzemieślników których wykosiło się wysokimi podatkami i trudnościami komunikacyjnymi. Tylko że mnie już to nie będize w ogołe interesowało.

G
Gość
2019-08-15T14:33:36 02:00, Gość:

Rany, ale tu hejtu - żałośni jesteście...

A co do estakady - w ogółem nie powinna była powstawać. Dobrze że ostatnio już jej nie remontowano. Zaraz zniknie, będzie normalny skręt w lewo i po kłopocie. Komunikacyjnie bez większej różnicy. Wizualnie znacznie lepiej

2019-08-15T17:12:38 02:00, Gość:

Ale jestes glupi... nalezysz do bandy idiotow (z Sutrykiem a czele) ktorzy wyznaja teorie ze redukcja pasow nie powoduje korkow? To bylo swietnw rozwiazanie pod wzgledem braku kolizyjnosci i zwiekszenia przepustowosci: ruch w kierunkach przecinajacych sie odbywal sie jednoczesnie.

Ale ty tego nie zroUmiesz, skoro nie widzisz ze 2 2=4.... coz, na swiecie sa wyznawcy teorii ze Ziemia jest plaska

2019-08-15T19:14:54 02:00, Gość:

Nie znasz mnie a już mnie określiłeś. Brawo za światłość umysłu. Ale powiem ci że taki potok słów nie może mnie obrazić - nie rusza mnie to.

Bezkolizyjność z jednym tylko potokiem, a zaraz potem światła.... no to będą światła chwilę wcześniej i przy dobrym ustawieniu wszystkiego, na jedno wyjdzie.

2019-08-15T23:25:24 02:00, Gość:

To podaj mnie do sądu. Ale wcześniej wyjaśnij mi jak Twoim zdaniem wycięcie kilkudziesięciu metrów pasa nie spowoduje przesunięcia sznura oczekujących na zielone, bliżej w stronę Olawsjiej? Tam masz tylko 3 pasy które będą się korkiwaly bo już obecnie ludzie mają problem podczas przetasowania: ci co jadą z prawego usilnie uciekają na środkowy mimo że prawy również skręca w tym kierunku.

Przecięcie z jednym potokiem? Ty albo tam nie byłeś albo jesteś naprawdę glupszy niż myślałem. Przejdź się na Społeczny, póki na ziemi pozostały resztki układu komunikacyjnego. Estakada omijala trzy potoki, misiu pyzaty

2019-08-16T06:15:26 02:00, Gość:

i do j e b i ą jakas trase podziemna i zlikwiduja kolejny parking tym razem przed urzdem wojewiodzkim BRAWO D U R N E URZĘDASY i BRAVO HARLEY SURTYK

Z tego co piszesz to tylko zlikwidują parking przed Wojewódzkim. Żadnej trasy podziemnej nie będzie. Co Ty, we Wrocławiu nie mieszkasz? :)

G
Gość
2019-08-16T08:33:12 02:00, wroclawianin:

PiSowscy medrcy z targowiska ze Swiebodzkiego, co jeszcze nam tu dziady wymyslicie, zeby zrobic z Wroclawia nowy Rzeszow? Frustruje was, ze innym sie udaje, ze innym sie dobrze tu zyje, a wy wciaz w starym komuszym mieszkanku, ktore dostaliscie z milicyjnego przydzialu? Wypolerowana mebloscianka? Wyczesane wasy i zalozona bojowa kamizelka? Jestescie PiSowcy karylatura godnego Europejczyka, kpina z intelektu, czysta przasnosc i kicz bije od was na kilometr! :-))

A przepraszam bardzo - Waść opił się jakiego trunku? Wszak Jacuś to pełowiec pełną gębą, i samo peło (lub pociotki występujące pod szyldem koalicji jewropejskiej czy obywatelksiej) sprawuje monarszą władzę we Wrocławiu od dobrych kilkunastu (jak niekilkudziesięciu) lat

o
olo
2019-08-15T17:02:16 02:00, WRN:

Chyba w zeszłym tygodniu GWr pisała o nowym lewoskręcie, że "zwiększonych korków jeszcze w weekend nie ma, ale będą monitorować sytuację". Minął tydzień bez estakady, a z lewoskrętem w poziomie terenu i jakoś cisza, nawet artykułu nie napisali, jak się dobrze sprawdza ;)

Teraz nue ma ruchu w mieście, więc nie ma czego monitorować.

G
Gość
2019-08-16T08:33:12 02:00, wroclawianin:

PiSowscy medrcy z targowiska ze Swiebodzkiego, co jeszcze nam tu dziady wymyslicie, zeby zrobic z Wroclawia nowy Rzeszow? Frustruje was, ze innym sie udaje, ze innym sie dobrze tu zyje, a wy wciaz w starym komuszym mieszkanku, ktore dostaliscie z milicyjnego przydzialu? Wypolerowana mebloscianka? Wyczesane wasy i zalozona bojowa kamizelka? Jestescie PiSowcy karylatura godnego Europejczyka, kpina z intelektu, czysta przasnosc i kicz bije od was na kilometr! :-))

Powiadasz, że innym sie UDAJE mieć lepiej ? Sądzisz, ze zbudujesz swoje gniazdko kosztem innych ?

G
Gość

Mogłoby to być nawet śmieszne gdyby nie fakt , że dokonywane zmiany są nieodwracalne.

G
Gość
2019-08-16T08:34:40 02:00, Gość:

Zamiast budować mosty burzy się je. To jest koncepcja miasta ogłoszona przez ciepłego Jacusia

Dokładnie -zamiast łączyć to sie dzieli.

G
Gość

Zamiast budować mosty burzy się je. To jest koncepcja miasta ogłoszona przez ciepłego Jacusia

Dodaj ogłoszenie

Wykryliśmy, że nadal blokujesz reklamy...

To dzięki reklamom możemy dostarczyć dla Ciebie wartościowe informacje. Jeśli cenisz naszą pracę, prosimy, odblokuj reklamy na naszej stronie.

Dziękujemy za Twoje wsparcie!

Jasne, chcę odblokować
Przycisk nie działa ?
1.
W prawym górnym rogu przegladarki znajdź i kliknij ikonkę AdBlock. Z otwartego menu wybierz opcję "Wstrzymaj blokowanie na stronach w tej domenie".
krok 1
2.
Pojawi się okienko AdBlock. Przesuń suwak maksymalnie w prawą stronę, a nastepnie kliknij "Wyklucz".
krok 2
3.
Gotowe! Zielona ikonka informuje, że reklamy na stronie zostały odblokowane.
krok 3