Sprawdzimy w nim, w których kioskach można kupić bilety okresowe i semestralne, a także, jakie autobusy i tramwaje pojadą inną trasą niż do tej pory.
A gdy odpowiemy na 9 pytań, strona podpowie nam także, jaki bilet najlepiej kupić - semestralny, miesięczny, okresowy czy może kilka jednorazowych.
Portal to początek kampanii MPK, która ma nakłonić do kasowania biletów. W czwartek kontrolerzy złapali 540 osób jeżdżących po Wrocławiu na gapę. To najwyższa liczba gapowiczów od sierpnia. Przez ostatnie cztery miesiące 25 tysięcy osób dostało mandat za jazdę bez ważnego biletu.
- Najczęściej są to młodzi ludzie. To właśnie do nich adresujemy naszą nową stronę internetową - zdradza Patryk Wild, członek zarządu MPK.
Za jej pomocą będzie można też wysłać wniosek z propozycją, jak ulepszyć połączenie.
- Dzięki temu będziemy mogli na bieżąco odpowiadać na propozycje pasażerów - tłumaczy Wild.
- I w ten sposób minimalnie zmienić rozkład, np. gdy autobus przyjeżdża minutę po tramwaju, przez co pasażerowie muszą czekać 15 minut - dodaje.
W czwartek kontrolerzy złapali we Wrocławiu 540 gapowiczów.
Kampania nie ograniczy się tylko do strony internetowej. Na ulice stolicy Dolnego Śląska wyjedzie 17 tramwajów marki Skoda i 10 autobusów marki Mercedes, oklejonych wdrapującymi się na pojazdy postaciami i napisem: "Nie kombinuj. Jazda w środku za 1,20".
Także w środku pojazdów MPK pojawią się trójwymiarowe reklamy, które będą przedstawiać rozglądającego się nerwowo na prawo i lewo pasażera bez biletu.
- Zawisną dopiero w przyszłym tygodniu - zaznacza Wild. Cały projekt kosztował w sumie 44 tysiące złotych.
Na serwis internetowy MPK wydało 18 tysięcy złotych, na kampanię reklamową - 26 tysięcy złotych.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?