Wrocławskie MPK: Nowa siedziba Biura Obsługi Pasażera

Paulina CzarnotaZaktualizowano 
Dziś Biuro Obsługi Pasażera zmieniło swoją siedzibę. Dawny dział reklamacji i kontroli biletów został przeniesiony z zajezdni przy ul. Powstańców Śl. 209 na ul. Prusa 75-79. PCZ

Telefony kontaktowe:
Reklamacje i wnioski - 71-321-72-71;71 321-72-70;
Biuro Obsługi Pasażera - kontrola 71- 325-08-91; 71-325-08-892;
Biuro Rzeczy Znalezionych - 71-372-28-90

polecane: Flesz - Co piąta transakcja będzie wymagać użycia PIN-u

Wideo

Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych”i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Komentarze 2

Ta strona jest chroniona przez reCAPTCHA i obowiązują na niej polityka prywatności oraz warunki korzystania z usługi firmy Google. Dodając komentarz, akceptujesz regulamin oraz Politykę Prywatności.

Podaj powód zgłoszenia

b
ben

To będzie bliżej tego nieudacznika za 26 tys. prezesa co wykańcza firmy ,

Dodaj ogłoszenie

Wykryliśmy, że nadal blokujesz reklamy...

To dzięki reklamom możemy dostarczyć dla Ciebie wartościowe informacje. Jeśli cenisz naszą pracę, prosimy, odblokuj reklamy na naszej stronie.

Dziękujemy za Twoje wsparcie!

Jasne, chcę odblokować
Przycisk nie działa ?
1.
W prawym górnym rogu przegladarki znajdź i kliknij ikonkę AdBlock. Z otwartego menu wybierz opcję "Wstrzymaj blokowanie na stronach w tej domenie".
krok 1
2.
Pojawi się okienko AdBlock. Przesuń suwak maksymalnie w prawą stronę, a nastepnie kliknij "Wyklucz".
krok 2
3.
Gotowe! Zielona ikonka informuje, że reklamy na stronie zostały odblokowane.
krok 3