Wrocławski start-up podbija polski rynek specjalistów. Zamawiaj fachowca online

Artykuł sponsorowany Usterka.pl
W przypadku niespodziewanych awarii instalacji elektrycznej, wodociągowej czy sprzętu AGD wymagana jest szybka interwencja fachowca. Wykonując połączenia do zaprzyjaźnionych lub polecanych specjalistów nierzadko można usłyszeć informację o braku terminów. Na szczęście na polskim rynku jest już dostępna usługa, dzięki której istnieje możliwość umówienia błyskawicznej wizyty w zaledwie kilka chwil. Do tego bez konieczności dzwonienia. Jak to możliwe? Wystarczy skorzystać z oferty, jaką proponuje usterka.pl – polski start-up z Wrocławia.

Usterka.pl – od pomysłu do innowacyjnej platformy online

Usterka.pl to platforma pozwalająca na rezerwację wizyt fachowców w większości dużych miast na terenie całego kraju. Jest to jedyna strona, za pośrednictwem której można umówić wizytę online, o dowolnej porze, bez konieczności wykonywania telefonów czy wychodzenia z domu. Rezerwacja jest możliwa również przez aplikację mobilną. Ten wrocławski start-up powstał w 2015 roku, założycielem platformy usterka.pl jest Mateusz Idziński. Pomysł na rozwinięcie tego typu przedsięwzięcia zrodził się po dogłębnej analizie rynku. Permanentny brak fachowców, specjaliści pracujący na niskim poziomie, a przy tym ogromna podaż na usługi sprawiły, że usterka.pl wypełniła lukę i wprowadziła do branży zupełnie inną jakość. Szybko rozwinęła skrzydła i z lokalnego usługodawcy przerodziła się w firmę o ogólnopolskim zasięgu. Aktualnie usterka.pl jest obecna w większości polskich miast powyżej 200 tysięcy mieszkańców. Działa również w okolicy dużych aglomeracji, na przykład Wrocławia, zapewniając tym samym dostęp do oferty mieszkańcom mniejszych miejscowości, takich jak Bielany Wrocławskie, Smolec czy Kiełczów.

Platforma stale rozbudowuje swój wachlarz usług. Początkowo za pomocą platformy można było zamówić wyłącznie wizytę elektryka i hydraulika, obecnie lista prac jest znacznie dłuższa. Decydując się na fachowca od usterka.pl, można zlecić między innymi serwis klimatyzacji, serwis komputerowy, naprawę sprzętu AGD czy serwis bram. Co przyczyniło się do sukcesu tego wrocławskiego start-upu? Na to pytanie udzielił odpowiedzi właściciel i CEO platformy usterka.pl, Mateusz Idziński:

„Dziś każdy ma napięty grafik, a tylko my umożliwiamy wybór dnia i godziny spotkania bez żadnych dodatkowych akceptacji. Ponad 20 specjalizacji, kilkanaście największych miast w Polsce i dostępność na dziś/jutro deklasuje jakąkolwiek konkurencję w tym obszarze i zapewnia stałe wzrosty naszej marce z uwagi na rosnący łańcuch poleceń”.

Pełna automatyzacja procesu zamawiania online

Za pełną cyfryzacją usług i ich sprawnych przebiegiem stoi wewnętrzny system pracy terenowej. W ciągu kilku lat, z prostego kalendarza spotkań, został on rozwinięty do innowacyjnej platformy zarządzającej procesami billingowymi, grafikami oraz magazynem pilnującym procesów logistyki części. Usterka.pl korzysta z rozwiązań w chmurze w celu oceny bieżącego natężenia ruchu na drogach i kalkulowanie najlepszej trasy, jaką muszą pokonać fachowcy w celu odwiedzenia klientów na czas, analizy opisów zgłoszeń pod kątem dodatkowych działań przygotowawczych oraz komunikacji e-mail i SMS.

Jasny cennik usług i wygodne płatności

Śmiałym posunięciem ze strony usterka.pl jest transparentność stawek. Przejrzysta lista cen w branży usług to naprawdę rzadkość. Ogólnodostępny cennik na stronie pozwala na zapoznanie się z kosztami jeszcze przed zamówieniem wizyty. Takie rozwiązanie umożliwia kontrolę wydatków, ponieważ usterka.pl nigdy nie przekracza progów podanych stawek. Obecnie za godzinę pracy fachowców należy zapłacić od 129 do 139 złotych. W przypadku konieczności wyjazdu specjalisty po zakup niezbędnych materiałów, klient dokonuje dodatkowej opłaty. Dojazd do usługobiorców na terenie miasta jest już wliczony w cenę usługi.

Start-up w swojej platformie wykorzystuje również wygodne płatności. Każdy pracownik usterka.pl posiada przy sobie terminal, umożliwiając klientom opłacenie wykonanej usługi kartą. Oczywiście istnieje również możliwość uregulowania rachunku gotówką, a dla stałych klientów również przelewem.

Praca dla usterka.pl

Za powodzenie start-upu odpowiadają również fachowcy, bez których rozwój firmy nie byłby możliwy. Usterka.pl zatrudnia wyłącznie pracowników z odpowiednimi kwalifikacjami oraz doświadczeniem, zapewniając klientom najwyższą jakość świadczonych usług. Rekruterzy i koordynatorzy z załogi usterka.pl weryfikują każdego dnia jakość rosnącej struktury pracowniczej, a także monitorują przebieg prac u klientów. Usterka.pl stawia na fachowców odznaczających się najwyższą kulturą osobistą. Dzięki temu wizyta przebiega w miłej i przyjaznej atmosferze.

Plany rozwoju

Choć wrocławski start-up nie może narzekać na brak zleceń, twórca platformy nie spoczywa na laurach i stale wprowadza nowe usługi oraz rozwiązania. Mateusz Idziński pytany o plany na najbliższą przyszłość, mówi:

„Wierzę, że w ciągu dwóch lat zwiększymy zakres działań również do mniejszych miejscowości, jednocześnie wzmacniając swoją pozycję w większych aglomeracjach”.

Być może w niedalekiej przyszłości uda się zrealizować te założenia i usługi firmy dotrą także do mniejszych miast, umożliwiając ich mieszkańcom wygodną rezerwację wizyt fachowców oraz szybkie naprawy.

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!
Wideo
Wróć na gazetawroclawska.pl Gazeta Wrocławska