Zespół developerów z The Dust specjalizuje się w produkcji gier na urządzenia mobilne w dwóch modelach: produkcji reklamowych na zlecenie (tzw. advergaming) oraz własnych, dostępnych w modelu F2P (free-to-play), a także aplikacji z wykorzystaniem technologii VR i AR.
– Zakładamy dalszy, dynamiczny rozwój produkcji własnych oraz utrzymanie pozycji lidera advergamingu w Polsce - zapowiada Jakub Wolff, CEO The Dust (Grupa Me & My Friends).
Warto dodać, że w 2017 r. w ujęciu r/r, spółka odnotowała wzrost przychodów netto ze sprzedaży o 113 proc., jej zysk operacyjny wyniósł 240 tys. zł, a EBITDA 255 tys. zł.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?