Wrocławscy specjaliści od advergamingu debiutują na warszawskiej Giełdzie Papierów Wartościowych

Bartłomiej Łata
Jakub Wolff, CEO The Dust
Jakub Wolff, CEO The Dust The Dust
The Dust to studio deweloperskie, dostarczające rozwiązań w obszarze advergamingu oraz producent gier mobilnych. Dziś, czyli16 kwietnia firma pojawi się na NewConnect.

Zespół developerów z The Dust specjalizuje się w produkcji gier na urządzenia mobilne w dwóch modelach: produkcji reklamowych na zlecenie (tzw. advergaming) oraz własnych, dostępnych w modelu F2P (free-to-play), a także aplikacji z wykorzystaniem technologii VR i AR.

– Zakładamy dalszy, dynamiczny rozwój produkcji własnych oraz utrzymanie pozycji lidera advergamingu w Polsce - zapowiada Jakub Wolff, CEO The Dust (Grupa Me & My Friends).

Warto dodać, że w 2017 r. w ujęciu r/r, spółka odnotowała wzrost przychodów netto ze sprzedaży o 113 proc., jej zysk operacyjny wyniósł 240 tys. zł, a EBITDA 255 tys. zł.

Wideo

Komentarze 1

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

m
mir

NewConnect, to nie giełda, tylko taka lipa mała, a zysk 240 tyś to byle koleś z jednoosobową działalnością gospodarczą robi. Napiszcie o firmie za 2 lata, jak się rozwinie. Trzymam kciuki. Ale teraz to żenada.

Dodaj ogłoszenie