Ma pomagać pasażerom pisać reklamacje np. sprawach związanych z kontrolą biletów, monitorować przestrzegania praw pasażerów i informować o obowiązujących przepisach prawnych.
- Kiedy zajdzie taka potrzeba podejmę interwencje w imieniu pasażera w sprawach spornych, skontaktuje się z zajezdniami, wyjaśnię nieścisłości - zapewnia Popławska, która w firmie pracuje od 30 lat.
Jak się skontaktować z rzecznikiem pasażera wrocławskiego MPK? Można zrobić to na trzy sposoby: osobiście przy ul. Prusa 75 - 79, telefonicznie pod nr (71) 32-50-833 albo mailowo na adres:[email protected].
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?